Kirjoittaja Kujo » 02 Helmi 2009, 19:07
Aika talkoot taitaa olla tiedossa tuolla systeemillä toteutettuna. Busan ensiöratas on koneistettu suoraan k-akseliin 3-4 kaulan väliin. Tietty vaihtestossa välityksen voisi muuttaa lähelle haluttua, -periaatteessa,-mutta kestävyys tulee tällöin ongelmaksi. Mutta miksi käyttää sumpin vaihteistoa, hommahan yksinkertaistuisi aika paljon omatekoisella voimalinjalla ja busan orkkis askilla. -Niin jollei pakki sitten ole se välttämättömyys..
[color=#000000]Aika talkoot taitaa olla tiedossa tuolla systeemillä toteutettuna. Busan ensiöratas on koneistettu suoraan k-akseliin 3-4 kaulan väliin. Tietty vaihtestossa välityksen voisi muuttaa lähelle haluttua, -periaatteessa,-mutta kestävyys tulee tällöin ongelmaksi. Mutta miksi käyttää sumpin vaihteistoa, hommahan yksinkertaistuisi aika paljon omatekoisella voimalinjalla ja busan orkkis askilla. -Niin jollei pakki sitten ole se välttämättömyys..[/color]