Kirjoittaja Kujo » 18 Touko 2005, 13:16
Moottori käy vaikka ilman koko anturia, anturin antamaa tietoa tarvitaan vain käynnistysvaiheessa kertomaan ECU:lle mikä sylinteri on sytytysvuorossa. Eli korvaa osittain kampiakselilla olevan "syttypyörän" tai "pick-up coilin"
Tässä tapauksessa löystynyt anturi päästi kopan sisältä kuuluvat mekaaniset äänet kuskin korviin, mitään vauriota tuo ei välittömästi aiheuta, jollei öljyn roiskumista lueta sellaiseksi.
[color=#FF7F00]Moottori käy vaikka ilman koko anturia, anturin antamaa tietoa tarvitaan vain käynnistysvaiheessa kertomaan ECU:lle mikä sylinteri on sytytysvuorossa. Eli korvaa osittain kampiakselilla olevan "syttypyörän" tai "pick-up coilin"
Tässä tapauksessa löystynyt anturi päästi kopan sisältä kuuluvat mekaaniset äänet kuskin korviin, mitään vauriota tuo ei välittömästi aiheuta, jollei öljyn roiskumista lueta sellaiseksi.[/color]