Lock-up?

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: Lock-up?

Kirjoittaja Kekku » 28 Helmi 2009, 00:25

Bomber#1 kirjoitti:
Kekku kirjoitti:
BussiJussi kirjoitti:No, niin...Homma taas harkinnassa... Mites paljon lock-up kytkimen kopassa syvyyttä? Jos tekis orkkis kopan alla nostolevyn, ja nostais tota orkkis koppaa ylöspäin...Eli lock-up heput mitta kouraan ja mittailemaan... :D

Heti hyllystä:

http://www.mpsracing.com/images/products/MTC/LUClutch.jpg

Vähän siistimpi kuin kuvan koppa.
Vaihdossa kelpaa mulle vakiokoppa.

How much for the little girl? :blues:

Kotkan pojat vei kopat, ilman siipii, ja käpälii. . .


Tuolta äijä koppaa:
http://www.busanistit.org/foorumi....;t=6307

http://galleria.busanistit.org/v....Index=1

Kirjoittaja Bomber#1 » 27 Helmi 2009, 18:44

Kekku kirjoitti:
BussiJussi kirjoitti:No, niin...Homma taas harkinnassa... Mites paljon lock-up kytkimen kopassa syvyyttä? Jos tekis orkkis kopan alla nostolevyn, ja nostais tota orkkis koppaa ylöspäin...Eli lock-up heput mitta kouraan ja mittailemaan... :D

Heti hyllystä:

http://www.mpsracing.com/images/products/MTC/LUClutch.jpg

Vähän siistimpi kuin kuvan koppa.
Vaihdossa kelpaa mulle vakiokoppa.

How much for the little girl? :blues:

Kirjoittaja Fastard » 21 Loka 2008, 23:51

BussiJussi kirjoitti:No, niin...Homma taas harkinnassa... Mites paljon lock-up kytkimen kopassa syvyyttä? Jos tekis orkkis kopan alla nostolevyn, ja nostais tota orkkis koppaa ylöspäin...Eli lock-up heput mitta kouraan ja mittailemaan... :D

Se on sellaiset 25mm ulos. Tämä mitattuna BigCC kopasta. Saattaa riittää vähempikin. Ilmoittele jos alat tuunaamaan, mittailen sitten tarkemmin.

Kirjoittaja Kekku » 21 Loka 2008, 15:35

BussiJussi kirjoitti:No, niin...Homma taas harkinnassa... Mites paljon lock-up kytkimen kopassa syvyyttä? Jos tekis orkkis kopan alla nostolevyn, ja nostais tota orkkis koppaa ylöspäin...Eli lock-up heput mitta kouraan ja mittailemaan... :D
Heti hyllystä:

http://www.mpsracing.com/images/products/MTC/LUClutch.jpg

Vähän siistimpi kuin kuvan koppa.
Vaihdossa kelpaa mulle vakiokoppa.

Kirjoittaja BussiJussi » 21 Loka 2008, 11:15

No, niin...Homma taas harkinnassa... Mites paljon lock-up kytkimen kopassa syvyyttä? Jos tekis orkkis kopan alla nostolevyn, ja nostais tota orkkis koppaa ylöspäin...Eli lock-up heput mitta kouraan ja mittailemaan... :D

Kirjoittaja PetriK » 10 Heinä 2008, 23:02

Katuajoon voisi ehkä harkita slideriäkin ...

Kirjoittaja BussiJussi » 09 Heinä 2008, 15:28

Dragracen sivuilla kerrotaan olevan 2-stage, jenkki sivuilla 1-stage.. Tiedä sitten näistä. Dragracella myös tämmönen 2-stage, ei paha hinta...?

2-stage kopan kaa!
Tehnöönkö mitään?




Edited By BussiJussi on 1215607252

Kirjoittaja tetsa » 09 Heinä 2008, 15:05

Näyttää olevan sama setti jonka Jaakko jo mainitsi dragracen sivuilta.



Edited By tetsa on 1215605348

Kirjoittaja BussiJussi » 09 Heinä 2008, 14:45

Entäs tämä...? Tekeeköhän mitään? Kommentteja ammattilaiset... Ei ois hinnan kiroissa ainakaan, tietty painelevy, ja koppa pitää postittaa vaihdossa. Laitoin viestiä, toimittaako rapakon taakse...

http://www.rpmcycleperformance.com/index.htm

:p :p

Kirjoittaja Jaakko » 09 Heinä 2008, 10:01

edit



Edited By Jaakko on 1215586965

Kirjoittaja Jaakko » 09 Heinä 2008, 09:58

sain tälläsen tarjouksen:
2 stage snowflake lock-up £160.00 (207e)
MTC billet clutch centre hub £210.00 (272e)
MRE quick access clutch cover £210.00 (272e)

Total is £580.00. Postage will be extra, I would estimate it to be in the region of £30.00 but I will get an exact cost and let you know.
If you send me your clutch pressure plate I will fit some steel inserts in free of charge.
:blues:

melko kallista.


dragracen.fi: 649e koppa ja lock-up, ilman keski hubia. pärjääkö vanhalla modatulla keskiöllä ?




Edited By Jaakko on 1215588230

Kirjoittaja -Artsi- » 08 Heinä 2008, 19:53

Kekku kirjoitti:
-Artsi- kirjoitti: Dynossa saatiin irroitustanko leipomaan kiinni kun kaksinkäsin vedettiin kytkin pohjaan vedon lopussa.

Miksi näin teitte?

Meinattiin häviöitä mittailla, mutta mitäs niistä...

Tetsa: periaatteessa joo, mutta en keksi mihin kytkintä tarvitsee jossain +250 km/h nopeuksilla. Ainakaan minä en ole tarvinnut.

Kirjoittaja tetsa » 08 Heinä 2008, 14:20

Eli kunnon vedon jälkeen periaatteessa hetken mennään ilman kytkintä kunnes vauhti putoo tarpeeksi että jaksaa kahvasta vetää vai käsitinkö väärin.



Edited By tetsa on 1215533497

Kirjoittaja Kekku » 08 Heinä 2008, 13:50

-Artsi- kirjoitti:
BussiJussi kirjoitti: Dynossa saatiin irroitustanko leipomaan kiinni kun kaksinkäsin vedettiin kytkin pohjaan vedon lopussa.

Miksi näin teitte?

Kirjoittaja Kekku » 08 Heinä 2008, 13:38

BussiJussi kirjoitti:Elikkäs normi katuajoon tollanen stage-2 ois varmaan ok...? Jos kerran kesään käy vartilla, ja parikertaa lentokentällä, muu ajo tourinkia...!? Tartteeko "billet hubin" (eli mikä se on)? Muut osat on jo selvillä!!?


Tollanen paketti on multi:
http://www.mpsracing.com/images/products/MTC/LUClutch.jpg

Tollanen sisäkehä siihen sit mukaan:
http://www.mpsracing.com/images/products/MTC/CLHub.jpg

Tavan 2-stgella ja multistagella ei muuta eroa kuin että multistagessa käpälillä vastajouset jotka pistää vastaan käpälien liikkeelle lähtöä.

"katuajoon tollanen stage-2 ois varmaan ok...?"
OK.

Itse ajan katuajot multistagella, tosin eri pakalla...

Ylös