Kirjoittaja BussiJussi » 25 Syys 2010, 20:06
Dösällä kirjoitti:Mikä noissa putkissa on liitostyyppi? Joku kartio, perinteinen helmi (L/S?) vai joku muu? Mulla on mahdollisuus tehdä noita kaikkia, osa helpompia tietty. Melko tiukatkin mutkat onnistuu. Projekti pitänee käynnistää kun ei ehkä päästä yhteisymmärrykseen erään kauppiaan kanssa..
Sehän kannattaa toteutta sellasella liitoksella, jota sillä hetkellä tarjolla! Käypäsellä banjoliittimellä lähtö moottorin kupeesta, siitä eteenpäin voi tehdä "omasta päästä", ko. turboon käypäsen! En muista ulkoa millanen liitos tossa Xpressenissä... Mullakin teräspunosta pikkupätkä, loppu teräsputkella.
Onnea rakenteluun, apuja annetaan mahd. paljon!!
Hanki kerralla sellanen turbo, jossa reserviä riittää, mutta älä niin isoa, ettei ennen 8500rpm tapahdu mitään! Helppoa, eikö? Jos jostain saat tämmösen kuin mulla, suosittelen! Riittää +300hp, +250hp, lähtee pikkupaineilla, ja herää oikeasti alhaalta, joka kadulle tärkeetä!!
[quote="Dösällä"][color=#000000]Mikä noissa putkissa on liitostyyppi? Joku kartio, perinteinen helmi (L/S?) vai joku muu? Mulla on mahdollisuus tehdä noita kaikkia, osa helpompia tietty. Melko tiukatkin mutkat onnistuu. Projekti pitänee käynnistää kun ei ehkä päästä yhteisymmärrykseen erään kauppiaan kanssa..[/color][/quote]
[color=#000000]Sehän kannattaa toteutta sellasella liitoksella, jota sillä hetkellä tarjolla! Käypäsellä banjoliittimellä lähtö moottorin kupeesta, siitä eteenpäin voi tehdä "omasta päästä", ko. turboon käypäsen! En muista ulkoa millanen liitos tossa Xpressenissä... Mullakin teräspunosta pikkupätkä, loppu teräsputkella.
Onnea rakenteluun, apuja annetaan mahd. paljon!!
Hanki kerralla sellanen turbo, jossa reserviä riittää, mutta älä niin isoa, ettei ennen 8500rpm tapahdu mitään! Helppoa, eikö? Jos jostain saat tämmösen kuin mulla, suosittelen! Riittää +300hp, +250hp, lähtee pikkupaineilla, ja herää oikeasti alhaalta, joka kadulle tärkeetä!![/color]