Kirjoittaja jakehaanpää » 25 Syys 2008, 17:35
Eihän nää nyt mitään ihmeitä ole, niin kuin oli tietysti tiedossakin, mutta seuraavalla tavalla meni:
1. Täysin vakiona
- 162.1 hv / 9543 rpm, nopeus (max) 288 ja risat
2. X-TRE asennuksen jälkeen
- 165.4 hv / 11295 rpm, nopeus (max) 308 ja risat
Muuten käppyrät menee melkolailla samaa viivaa, mut vähän ennen 9000 rpm alkaa 2. vedon käyrä erkaneen hepojen osalta. Väännön osalta sama homma.
Nopeuden osalta on kohtuullisen kova ero.
Tuo kakkos vedon 165.4 hv on todellinen piikki käppyrässä aikaslailla siä ku rajoitin rupes hakkaamaan. Toki se on miltei samassa (n 165 hv) myös noin 9700 kiekkojen kohdassa.
[color=#000000]Eihän nää nyt mitään ihmeitä ole, niin kuin oli tietysti tiedossakin, mutta seuraavalla tavalla meni:
1. Täysin vakiona
- 162.1 hv / 9543 rpm, nopeus (max) 288 ja risat
2. X-TRE asennuksen jälkeen
- 165.4 hv / 11295 rpm, nopeus (max) 308 ja risat
Muuten käppyrät menee melkolailla samaa viivaa, mut vähän ennen 9000 rpm alkaa 2. vedon käyrä erkaneen hepojen osalta. Väännön osalta sama homma.
Nopeuden osalta on kohtuullisen kova ero.
Tuo kakkos vedon 165.4 hv on todellinen piikki käppyrässä aikaslailla siä ku rajoitin rupes hakkaamaan. Toki se on miltei samassa (n 165 hv) myös noin 9700 kiekkojen kohdassa.[/color]