Kirjoittaja Körmy » 07 Huhti 2015, 11:42
Joo,elikkäs kone 9 puristeinen,Apen venttiilinjouset 47lbs,titaaniretainerit.Apen M10 pulttisarja,cometic tiiviste hatun alla,eli tosiaan aika perus kauraa koneessa. Suuttimet riitti 285 hepalle renkaalta. Sen jälkeen alko dutycyclet herjaamaan.
Pakopaineet nousi nelosvaihteelta ylöspäin hiukan pidemmällä vedolla,kun kone sai ruokaa ja painetta, vaikka ei edes ahtanut maksimia,alkoi pirunmoinen nakutus ja seokset kiipesi laihalle. (Aem laajakaista)
Ahdin siinä sai tuomion useammaltakin työkseen turbojen kanssa touhuavilta.
Ei vaan virrannut ainakaan tuo minulla ollut ahdin. Downpipe kuitenkin 3 tuumaa ja öljypohjan alta loppupätkä oli 2,5 tuumasta.
Tiedän vastaavia ongelmia olleen muillakin ko.ahtimen kanssa,mutta huutakoon kaverit hep jos katsovat aiheelliseksi.
Omassa jokatapauksessa nyt uusi setuppi ahtimineen ja koko putkisto päivitetty samalla 3 tuumaseks rst ränniksi.
[color=#000000]Joo,elikkäs kone 9 puristeinen,Apen venttiilinjouset 47lbs,titaaniretainerit.Apen M10 pulttisarja,cometic tiiviste hatun alla,eli tosiaan aika perus kauraa koneessa. Suuttimet riitti 285 hepalle renkaalta. Sen jälkeen alko dutycyclet herjaamaan.
Pakopaineet nousi nelosvaihteelta ylöspäin hiukan pidemmällä vedolla,kun kone sai ruokaa ja painetta, vaikka ei edes ahtanut maksimia,alkoi pirunmoinen nakutus ja seokset kiipesi laihalle. (Aem laajakaista)
Ahdin siinä sai tuomion useammaltakin työkseen turbojen kanssa touhuavilta.
Ei vaan virrannut ainakaan tuo minulla ollut ahdin. Downpipe kuitenkin 3 tuumaa ja öljypohjan alta loppupätkä oli 2,5 tuumasta.
Tiedän vastaavia ongelmia olleen muillakin ko.ahtimen kanssa,mutta huutakoon kaverit hep jos katsovat aiheelliseksi.
Omassa jokatapauksessa nyt uusi setuppi ahtimineen ja koko putkisto päivitetty samalla 3 tuumaseks rst ränniksi.[/color]