Vinkkejä Motoparkkiin

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: Vinkkejä Motoparkkiin

Kirjoittaja Esabusa » 04 Touko 2005, 16:55

BussiJussi kirjoitti:Kova vauhti lähtösuoran päähän, ja jarruta etunen alta!!
Mulle kävi Thunderacella silleen!!
Lunastivat mopon!!
Pitäs käydä itekin taas ajamassa parkissa, mutta IFin sponssaus ehdot heikentyneet!!
Kun on tota intoa, enempi kun järkeä!!:D :D :D
Tarkistettu TappiOlasta jos ei ole ajopettajaa mukana niin omavastuu 50% ja tuossa tapauksessa on, mutteivät taas kiertele koko aikaa eli taas viilataan puolipilkkua jos olkapäällä oleva pieni olento tipahtaa vauhissa pois. ..... toivotaan ettei.

Kirjoittaja BussiJussi » 04 Touko 2005, 11:47

Kova vauhti lähtösuoran päähän, ja jarruta etunen alta!!
Mulle kävi Thunderacella silleen!!
Lunastivat mopon!!
Pitäs käydä itekin taas ajamassa parkissa, mutta IFin sponssaus ehdot heikentyneet!!
Kun on tota intoa, enempi kun järkeä!!:D :D :D

Kirjoittaja RHead » 03 Touko 2005, 21:07

Joo erittäin mukava rata. Sitä on tullu taplailtua jonkin verran. Kovaa ajoa vaan!

Kirjoittaja Sepe » 03 Touko 2005, 20:39

tone kirjoitti:Eipähän siinä kummempaa, kun renkaat lämpöiseksi ja polvea maahan :D. Mielestäni oiva rata, jossa voima pääsee oikeuksiinsa.

Tulet huomaamaan, että takasuoran "loivat kaarteet" (niin kuin **to kuskit sanovat) ovatkin melkoisen tiukkoja vauhdin noustessa.
Sit kun vauhtia yli 250? Ei ne ainakaan ennen sitä tiukoiks muutu. :D

Jep, gummit lämpöseks ja rauhallisesti ajolinjoja ihmetteleen. Sit kolmannella kiekalla voi vähän raapasta kiiltoa pois siitä polvipalasta. :;):

Kirjoittaja 116-1085420062 » 03 Touko 2005, 19:28

Eipähän siinä kummempaa, kun renkaat lämpöiseksi ja polvea maahan :D. Mielestäni oiva rata, jossa voima pääsee oikeuksiinsa.

Tulet huomaamaan, että takasuoran "loivat kaarteet" (niin kuin **to kuskit sanovat) ovatkin melkoisen tiukkoja vauhdin noustessa.

Kirjoittaja Esabusa » 03 Touko 2005, 18:36

Sain tuossa mahdollisuuden mennä kuluttamaan rengasta ko. radalle. Mitäpäs tulis näin kokemattoman ottaa huomioon ko.radalla?

Ylös