Hukkuuko vai mitä?

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: Hukkuuko vai mitä?

Kirjoittaja pete695 » 28 Heinä 2008, 18:56

jep,niin tais tehä,sain jo yhen toimivan kartan,mutta täytyy kokeilla tuotakin jossakin vaiheessa :pomppu:

Kirjoittaja kajbusa » 28 Heinä 2008, 18:40

Varmasti on hukkunut bensaan... löysin yhdet säätöarvot jossa oli minullakin oma bensapumppu käytössä.

110=15%
120=20
130=25
140=35
150=45
160=50
170=55
200=75

Siitä sit vaan muokkaamaan omaan sopivaksi.......

Kirjoittaja pete695 » 27 Heinä 2008, 13:30

Kujo kirjoitti:
RHead kirjoitti:77% ei ihmekkään jos kone rupee ryytyy :D

Siellähän on ollut 0.4barilla jo 77%, sama kuin maksimipaineella, selvästi liikaa..
Mitäs siellä se bensanpaine olikaan...?

just joo,no ku ei ymmärrä,mut täytyy sitte kyllä todeta että,ei kyllä eräällä säätöpajalla ole mitään hajua pyöränsäätämisestä :D se bensanpaine on tyhjäkäynnillä noin 3bar

voiskos noista vielä tiputtaa tuota syöttöä?vielä vähän isolla vaihteella kakii ennen kuin hyökkää :bowdown:




Edited By pete695 on 1217154725

Kirjoittaja Kujo » 27 Heinä 2008, 12:36

RHead kirjoitti:77% ei ihmekkään jos kone rupee ryytyy :D
Siellähän on ollut 0.4barilla jo 77%, sama kuin maksimipaineella, selvästi liikaa..
Mitäs siellä se bensanpaine olikaan...?

Kirjoittaja RHead » 27 Heinä 2008, 12:02

77% ei ihmekkään jos kone rupee ryytyy :D

Kirjoittaja pete695 » 27 Heinä 2008, 11:15

do niin,romut pelittää taas mutta,joutus pudottaa alkuperäisistä säädöistä radikaalisti syöttöä pois???miksi?ja vieläkin lämpeevä lambda näyttää 5ja6 vaihteella punasta?eli ennen oli
map1 110kpa ja 10%nyt 2%
map2 131 ja 20%nyt 4%
map3 139 ja 77% nyt 40%
map4 150 ja 77% nyt 45%
map5 160 ja 77% nyt 45%
map6 170 ja 77% nyt 46%
map7 180 ja 77% nyt 46%
map8 190 ja 77% nyt 47%
pääseekö näillä määrillä jo mäntäkauppaan?kysymys kuuluukin nyt"VIISAILLE"miehille,että miten voi heittää noin paljon,kun ennen pelas moitteetta,ennen kun räkäs savut piipuista+läpät solmuun ym.... :turbobusa:

Kirjoittaja 83-1175441819 » 26 Heinä 2008, 17:29

Haista sie Pete kakka
,tuu hakeen se ratas

Kirjoittaja Kujo » 26 Heinä 2008, 10:25

No käy Vittaniemen luona, eiköhän tuo siellä selviä.

Kirjoittaja pete695 » 26 Heinä 2008, 10:19

kyllä se jako on kohdillaan,teki ihan samaa ennen koneen purkua,mutta millä helvetillä sitä pitäs kartottaan onko paksulla vai laihalla?kun samat asetukset kun ennenkin ja pelas niillä hyvin,ennenkuin teki tenkkapoot,kun tuntuu että vaikka säätää mihin suuntaan tahansa sitä syöttöä,niin ei vaikutusta,en ole kokeillut niin radikaalisti,että pistäis täysille/pois,mutta muuten ei vaikuta mitenkään

Kirjoittaja Kujo » 26 Heinä 2008, 10:13

pete695 kirjoitti:olen kokeillut molempia"ääripäitä"säätää liikaa soppaa/vähän soppaa,se on melkein sama mitä lukuja sinne lootaan naputtelee,ei ole juurikaan vaikutusta,kello toimii,ahtaa kyllä,bensaa tulee.ohivuoto vent,pelaa/putsattu ja niin edell.....yritin soittaa tossa taannoin(pasi)et vastannut
Joo, paljon oli tullut puheluita. Olen viikot muualla töissä, enkä työntouhussa vastaile omaan puhelimeen.
Siinähän se juju onkin, kun sekä laiha että paksu seos aiheuttaa lähes samat oireet. Olikos se jako varmasti kohdallaan? -on oikeastaan ainoa moottorin vika joka aiheuttaisi tuollaista. Vahvimmin epäilen edelleen ruiskupuolta.

Kirjoittaja pete695 » 26 Heinä 2008, 06:47

olen kokeillut molempia"ääripäitä"säätää liikaa soppaa/vähän soppaa,se on melkein sama mitä lukuja sinne lootaan naputtelee,ei ole juurikaan vaikutusta,kello toimii,ahtaa kyllä,bensaa tulee.ohivuoto vent,pelaa/putsattu ja niin edell.....yritin soittaa tossa taannoin(pasi)et vastannut

Kirjoittaja Kujo » 25 Heinä 2008, 23:37

pete695 kirjoitti:akku on uusi,mutta vika löytyi viimeinkin kele,kun ei enää muutakaan keksinyt,niin purin koko ahtimen,vaikka se kyllä akselinpäästä pyörikin,mutta kas kummaa oli akseli POIKKI
nyt kun vielä saisi jostain uuden ahtimen,kun ei kukaan vastaa puhelimeen kele :rasberry:
Vai oli akselikin poikki, eikä sitten kuitenkaan pelaa vaikka ehjä ahdin?
Onkos sulla minkäänlaista hajua siitä, että kun prötää, niin meneekö se vehjes silloin hoikalle vaiko paksulle? -molemmissa tapauksissa oire voi olla kuvatunlainen, mahdollisisa aiheuttajia lukuisia.
Niin ja se arvailu on arvailua.

Kirjoittaja Jaakko » 25 Heinä 2008, 20:58

suosittelen kyl sitä pasin pajaa (itse kävin viimevuonna kolmesti) kyl siellä aina mopon kuntoon sain kun oli selkee mekaanin vika.
:blues:

Kirjoittaja pete695 » 25 Heinä 2008, 18:42

olisko ny vielä hyviä arvailuja?
kujo lupas laittaa kyllä kuntoon,mut on niin perkeleen pitkä matka,mut kai se on kohta pakko,kun ei"kukaan"löydä vikaa.

sehän ei voi liittyä mitenkään sytytykseen(oma boxi)?????

Kirjoittaja pete695 » 25 Heinä 2008, 12:30

avaudutaan nyt kumminkin vielä vähän,jatkoa seuraa edelliseen murheeseen,vaihoin uuden ahtimen ja eiku kokeileen,heureka sehän toimii ja loistavasti,eiku nukkuun hyvillä mielin ja aamulla reissuun,no ei sitten tullut lähdettyä ??? sama saatanan vika tuli taas kurkisteleen että kuka se nyt yrittää ajella :( paikalla kiertää mittarin tappiin,mopo pukilla,toimii kaikki vaihteet läpi huudatettuna normaalisti,mutta annas olla kun lähet ajamaan,niin taas kun ahdot nousee niin pröööppröööppröööööpput,.put,put ,ei jaksa enää :pylly:

Ylös