Kirjoittaja busajasa » 12 Heinä 2008, 18:10
tavoite kai olisi että rengas olisi ratalämpimänä normi paineessa. ainakin partasen oppien mukaan rengas ajetaan lämpöiseksi ja mittaus lämpimänä. Lämpötilan nousu riippuu aika monesta asiasta - radan lämpö, ilman lämpö, kuskin nopeus, rengas..etc...
Mutta tuolta 2.5 pinnoista on aika turvallista lähteä säätämään suuntaan jos toiseen. Aika paljon se renkaan paine muuttuu jos kunnolla hapettaa.
[color=#000000]tavoite kai olisi että rengas olisi ratalämpimänä normi paineessa. ainakin partasen oppien mukaan rengas ajetaan lämpöiseksi ja mittaus lämpimänä. Lämpötilan nousu riippuu aika monesta asiasta - radan lämpö, ilman lämpö, kuskin nopeus, rengas..etc...
Mutta tuolta 2.5 pinnoista on aika turvallista lähteä säätämään suuntaan jos toiseen. Aika paljon se renkaan paine muuttuu jos kunnolla hapettaa.[/color]