Lisää bensaa .... - Mistä injektorit ?

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: Lisää bensaa .... - Mistä injektorit ?

Kirjoittaja PetriK » 26 Kesä 2008, 18:46

No joo - tuossa alla tarinaa joka kertoo että s2000 tai civic si tai XX tai bussi niissä kaikissa samat injektorit.

http://www.cbrxx.com/honda-c....xx.html

Eli pahimmassa tapauksessa täytyy mennä hondan huoltoon autopuolelle ja kysellä sieltä ;-)

No kunnostettuina ja 7v takuulla noita autoinjektoreita saa hintaan alle 40usd/kpl jenkeistä - jos vaan löytyy paikka joka suostuu toimittamaan suomeen.

Kirjoittaja busajasa » 26 Kesä 2008, 16:25

PetriK kirjoitti:Kohtuullisen luotettavalta taholta tuli informaatiota että honda tuplaxx (CBR1100XX) on 335cc ja honda s2000 on 390cc. Molemma käyvät suoraan bussiin.

Eli nyt etsinnässä on honda suuttimet - tuleekohan bussista mahdollisesti ristiverinen jos siinä on osia useamman merkkisestä moposta ?
siihen tulee perämoottorin äänet.. :rasberry:
Pääasia ettei kawasta...

Kirjoittaja PetriK » 26 Kesä 2008, 14:41

Kohtuullisen luotettavalta taholta tuli informaatiota että honda tuplaxx (CBR1100XX) on 335cc ja honda s2000 on 390cc. Molemma käyvät suoraan bussiin.

Eli nyt etsinnässä on honda suuttimet - tuleekohan bussista mahdollisesti ristiverinen jos siinä on osia useamman merkkisestä moposta ?

EDIT - lisätäänpä tähän vielä hondan varaosakoodi, jenkkifoorumilla näyttäisi että käyttävät tätä:

Remanufactured Stock #CVU42-12198 for s2000 car from 00-06




Edited By PetriK on 1214493121

Kirjoittaja 84-1131181311 » 12 Kesä 2008, 20:37

Toiselta forumilta osui silmään JTC Performancen ilmo:

Bosch 315cc , 6kpl, h:270e
Bosch 440cc, 4kpl, h:260e

Ja itse ilmo Finsquirt-forum

Kirjoittaja PetriK » 12 Kesä 2008, 15:21

Jep - haluaisin että tuo mopo on vielä katukäytössä ajettavissa pintakaasullakin joten 300-400cc välille menevät pitäisi löytyä.

Näillä vakiolla 240cc saan juuri ja juuri vaparina riittämään nostetuilla paineilla (toivottavasti). Tiedän kuitenkin etukäteen että mitään race bensaa jossa on happea ei voi edes kuvitella laittavansa tankkiin nostamaan tehoa. Mutta noita myöhempiä koitoksia ja kaasuja varten vähän lisää vielä tarvitsisi... mutta liika on liikaa ;-)

Kirjoittaja BussiJussi » 12 Kesä 2008, 12:20

Jokella myynnissä, mutta on liian isot?

Klix

:p :p

Kirjoittaja kajbusa » 12 Kesä 2008, 11:26

Tuolta tilasin yhdet=>

http://www.hestec.fi/index.htm

Kirjoittaja PetriK » 12 Kesä 2008, 09:52

Injektorit alkoivat huutamaan 100% aukioloa noin 9700kierroksen kohdalla. Johtuen bussin hienosta bensansyöttökiskosta tämä ei näkynyt pakokaasunlämpötunnistimessa sylinterissä 4 koska bussissa bensa loppuu ensin sylintereistä 1 ja 2. Toivottavasti vahinkoa ei

Nyt tankin sisäisen vakioregulaattorin painetta on nostettu noin 1.2bar joka tarkoittaa sitä että vaparilla ajettaessa kierrosalue rajoittajaan @11500 saakka aukioloaika saatiin tippumaan max 95% asti.

Näyttäisi siltä että pelkästään painetta lisäämällä bensaa ei saada koneeseen riittävästi. Edessä on injektoripäivitys ennen kuin pääsen kytkemään kaasuja koneeseen. Hakusessa olisi siis injektorit, näillä näkymin luokkaa 300-400cc. Isommat tekevät tyhjäkäynnin ongelmalliseksi. Kuuleman mukaan esimerkiksi Blackbirdin injektorit ovat ihan käypäiset, tai sitten esim RC370cc. SC2000 on tyhjäkäyntihäiriöiden takia täysin pois suljettu vaihtoehto.

Mitäs injektoreita muut ovat käyttäneet ja mistä tilanneet ?

Ylös