2008 recall

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: 2008 recall

Kirjoittaja jenina » 25 Joulu 2008, 11:30

Täällä on tehtaan ohje kuvin virtalukon kaapelinipun viennistä:

http://jsdproducts.com/images/busa-recall.pdf


:)

Kirjoittaja 71-1227188804 » 13 Joulu 2008, 17:35

majuriTK kirjoitti:En tiiä onko lastentauti vai mikä,mutta mulla ainakin virtalukko temppuilee ei mee aina virta päälle,joutuu "runkuttaan" vähän aikaa ennenkuin avain kääntyy lukossa. Onko muilla ollut samallaista ongelmaa?
Mulla oli sama ongelma, mutta ruikkasin pikkasen oljaketta niin alko pelittämään.

Kirjoittaja Kekee » 26 Elo 2008, 21:04

misäs snowman käytit tarkistuksella?

Kirjoittaja Snowman » 26 Elo 2008, 20:20

Jeps tänään oli 6tkm huolto ja mullakin on kaapelinippu väärin reititetty...tai jos sitä voi vääräksi ees mainita...kaapelin päällä on ylimääräinen harmaa "muoviletkun"pätkä ja se ei ole nippusiteen alla...sekin palanen liikkuu siinä kaapelin päällä joten siirtäis sen sinne nippusiteen alle..ei siinä kyl tarvis ees virtalukonpohjaa uusia... :D no uusitaan kerta ku saa takuuseen..mulla ei löytyny mitään vikamuistista mut ei oo kyllä ollutkaan mitään ongelmia.

Kirjoittaja busapappa2 » 25 Elo 2008, 15:30

Ei mee koko virtalukko, VAIN pohja . Eli Nykkeleitä ei tartte päivittää . :;):

Kirjoittaja BussiJussi » 25 Elo 2008, 15:26

Kekku kirjoitti:Minkä koodin antaa?
Olikohan c40 tms... Katselin itsekin manuaalista, ja näky olevan idle.... Eli tyhjäkäynti juttuihin liittyy. tästä uudesta moposta vaan en ole löytänyt sitä ohjetta sen vikakoodin lukemiseen! Ei samanlaista liitintä (johon laitetaan kytkin) kuin vanhassa, vaan moninapanen se liitin!!

Kirjoittaja Kekku » 25 Elo 2008, 13:25

Minkä koodin antaa?

Kirjoittaja BussiJussi » 24 Elo 2008, 23:46

No niin.... Nyt omakin busa käytetty virtalukon tarkastuksessa.... Ja tietty menee johto väärää reittiä, joten vaihtoon menee virtalukko! Eihän siinä vielä mitään. Kovasssa moottorijarrutuksessa, syttyy FI-valo joskus harvoin, ja senkin vikakoodin tarkastutin samalla.(vian saanut tänä kesänä ajettua esiin n.10 kertaa) (Tietty en meinannut saada "ajettua vikaa päälle", ennen huoltoa, mutta pitkän uurastamisen jälkeen onnistui) Keväällä oli huoltopaikkaan tullut viimeinen päivitys vikakoodeihin, muttei tietenkän vielä uuden busan vikakoodeja siinä ollut! Vikakoodin numeron antoi, mutei kertonut mikä vika. Pikainen soitto Suzukille, mutta olivat kaikki lähteneet vkl:n viettoon.... Tietty moista vikakoodia ei gen1 busa tunnekkaan. Sitten muihin Suzuki mallien vikakoodeihin verratessa, vika paikallistettiin tyhjäkäynti "venttiililiin tms" Tuntikin ihan loogiselta, koska vikakoodin tullessa, kaasu muuttuu on/off tyyppisex. No onnex menee noi viat takuun piiriin, ja korjataan, kun seuraavan kerran käytän mopoo ko. paikassa, jolloin toivottavasti konettakin päivitetty HIEMAN pirteämmäksi...(aiheesta enemmän, kun projekti alkaa)


:p :p

Kirjoittaja -Harza- » 01 Elo 2008, 14:47

Tomppa kirjoitti:Oli fillari 6tkm huollossa ja mulla menee kanssa virtalukon pohja vaihtoon jossain välissä...
Taidan jättää 12tkm huoltoon, niin ei tule taukoja ajamiseen. :D

R.M.Heinolla vaihto vei puolisen tuntia ja työ alkoi täsmälleen so#####na aikana.
Edit: Enpä ole tällaiseen sensuuriin ennen törmännyt. Itse en siis kirjoittanut noita "#####". :D




Edited By -Harza- on 1217591374

Kirjoittaja Tomppa » 01 Elo 2008, 12:49

Oli fillari 6tkm huollossa ja mulla menee kanssa virtalukon pohja vaihtoon jossain välissä...
Taidan jättää 12tkm huoltoon, niin ei tule taukoja ajamiseen. :D

Kirjoittaja -Harza- » 01 Elo 2008, 10:09

Juksi kirjoitti:
-Harza- kirjoitti:Satuin äsken soittamaan R.M.Heinolle samasta asiasta (vaihto ensi viikolla). Sanoivat vaihtavansa virtalukon, bensakorkin lukon sekä tavaratilan lukon. Saa nähdä, pitääkö todella paikkansa.

Aika erikoista... käsittääkseni itse lukoissa ei ainakaan mitään valmistusvirhettä tai ongelmaa ole ollut. Ainoa lukkoihin liittyvä ongelma on kaiketi niiden "jumittaminen" pesun tai sateen jälkeen, mutta tuo taitaa olla enemmän omonaisuus kuin ongelma. Ja tietysti lukkoja kun pitää hyvässä rasvassa ei ongelmia ole.
Kuten itsekin arvelin, niin vain virtalukon pohja ja johdot vaihdettiin.

Kirjoittaja 104-1152012659 » 23 Heinä 2008, 12:55

Pyörä kävi tarkastuksessa ei aiheuttanut toimenpiteitä ! Mutta huomasin omassa k-8 semmosen että kun tangon kääntää oikealle "tappiin saakka"
Vasemmalta käsin kun katsoo kuningaspalkiin siellä on sellanen pyöreä tappi jonka taakse johtonippu jää kiinni ja on tuossa tangon asennossa aika kireällä
asettelin niitä ite vähän paremmin
kuvatus

Kirjoittaja 74-1180640985 » 22 Heinä 2008, 23:10

-Harza- kirjoitti:Satuin äsken soittamaan R.M.Heinolle samasta asiasta (vaihto ensi viikolla). Sanoivat vaihtavansa virtalukon, bensakorkin lukon sekä tavaratilan lukon. Saa nähdä, pitääkö todella paikkansa.

Aika erikoista... käsittääkseni itse lukoissa ei ainakaan mitään valmistusvirhettä tai ongelmaa ole ollut. Ainoa lukkoihin liittyvä ongelma on kaiketi niiden "jumittaminen" pesun tai sateen jälkeen, mutta tuo taitaa olla enemmän omonaisuus kuin ongelma. Ja tietysti lukkoja kun pitää hyvässä rasvassa ei ongelmia ole.

Kirjoittaja jbusa » 21 Heinä 2008, 21:32

MP Team Salosella vaihdettiin virtalukon pohja 6tkm huollossa, lukkoheebelit jäi vanhat ettei tarvinnut kyllä muihin lukkoihin kajota.

Kirjoittaja -Harza- » 21 Heinä 2008, 16:02

Satuin äsken soittamaan R.M.Heinolle samasta asiasta (vaihto ensi viikolla). Sanoivat vaihtavansa virtalukon, bensakorkin lukon sekä tavaratilan lukon. Saa nähdä, pitääkö todella paikkansa.

Ylös