Kirjoittaja PetriK » 12 Kesä 2008, 09:52
Injektorit alkoivat huutamaan 100% aukioloa noin 9700kierroksen kohdalla. Johtuen bussin hienosta bensansyöttökiskosta tämä ei näkynyt pakokaasunlämpötunnistimessa sylinterissä 4 koska bussissa bensa loppuu ensin sylintereistä 1 ja 2. Toivottavasti vahinkoa ei
Nyt tankin sisäisen vakioregulaattorin painetta on nostettu noin 1.2bar joka tarkoittaa sitä että vaparilla ajettaessa kierrosalue rajoittajaan @11500 saakka aukioloaika saatiin tippumaan max 95% asti.
Näyttäisi siltä että pelkästään painetta lisäämällä bensaa ei saada koneeseen riittävästi. Edessä on injektoripäivitys ennen kuin pääsen kytkemään kaasuja koneeseen. Hakusessa olisi siis injektorit, näillä näkymin luokkaa 300-400cc. Isommat tekevät tyhjäkäynnin ongelmalliseksi. Kuuleman mukaan esimerkiksi Blackbirdin injektorit ovat ihan käypäiset, tai sitten esim RC370cc. SC2000 on tyhjäkäyntihäiriöiden takia täysin pois suljettu vaihtoehto.
Mitäs injektoreita muut ovat käyttäneet ja mistä tilanneet ?
[color=#000000]Injektorit alkoivat huutamaan 100% aukioloa noin 9700kierroksen kohdalla. Johtuen bussin hienosta bensansyöttökiskosta tämä ei näkynyt pakokaasunlämpötunnistimessa sylinterissä 4 koska bussissa bensa loppuu ensin sylintereistä 1 ja 2. Toivottavasti vahinkoa ei
Nyt tankin sisäisen vakioregulaattorin painetta on nostettu noin 1.2bar joka tarkoittaa sitä että vaparilla ajettaessa kierrosalue rajoittajaan @11500 saakka aukioloaika saatiin tippumaan max 95% asti.
Näyttäisi siltä että pelkästään painetta lisäämällä bensaa ei saada koneeseen riittävästi. Edessä on injektoripäivitys ennen kuin pääsen kytkemään kaasuja koneeseen. Hakusessa olisi siis injektorit, näillä näkymin luokkaa 300-400cc. Isommat tekevät tyhjäkäynnin ongelmalliseksi. Kuuleman mukaan esimerkiksi Blackbirdin injektorit ovat ihan käypäiset, tai sitten esim RC370cc. SC2000 on tyhjäkäyntihäiriöiden takia täysin pois suljettu vaihtoehto.
Mitäs injektoreita muut ovat käyttäneet ja mistä tilanneet ?[/color]