Wobblausta kuupan kanssa

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: Wobblausta kuupan kanssa

Kirjoittaja 104-1116977274 » 01 Kesä 2008, 02:53

Mul kans kerran woblas!!!
Pyörä kyl oli 600 hornetti, se meni ihan pillun päreiks, ihan paska pyörä ajo-ominaisuuksiltaan jos näi jälkeenpäin kysytään.
Hauska ominaisuus siinä pyörässä oli kyllä, ku se tööttäili itsestään , ku se liuku asfalttia pitkin eteenpäin.
Mut tä oli kyllä offtopik, ei liittyny mitenkää tähän.

Kirjoittaja busapappa2 » 31 Touko 2008, 08:13

Toinen mielenkiintoin vika Exässäni, oli etulaageri . Sitä "klonksausta" kuunneltiin usseemmassa pajassa ihan ammattilaisvoimin, ja kaikki poikkeukseta tarjosi syyksi jarrulevy / satula vikaa, kunnes eräs Vene hemmo, joka ei Bikestä tiiä just mittää, huomasi, että etulageri oli täysin Finaalissa ?? No nyt kaikki Lagerit uusittu exääni . :p



Edited By busapappa2 on 1212210874

Kirjoittaja busapappa2 » 31 Touko 2008, 08:08

Juubs . Kuten Artsi totesi niin mulla ainakin "Woblaus" johtui ohjauslaakerista ja sai tosiaan etsiä syytä ennen kun tajusi kokeilla ko. laakerin kunnon . :)

Kirjoittaja PetriK » 30 Touko 2008, 22:11

mc-rapa kirjoitti:onks kukaan huomannut wobblausta kun ajaa kuupan kanssa vähän kovempaa,sama tunne kuin takalaukun kanssa 1päällä ajaen?luulis että se on suunniteltu kovempiinkin nopeuksiin.
Joo - ollaan huomattu. Varsinkin jos takajousi tai etupää on löysällä niin tahtoo painopisteen siirto taakse irroittaa keulaa tiestä. Kuupan kanssa huomaa erikseen kun painopistettä oikein tietoisesti välillä siirtää taaksepäin että ei kestä yhtään kiihdyttämistä kun alkaa etupää vapisemaan tiestä irrotessaan. Kolmoseen saakka saa nojata ihan tankin päällä ennen kuin painopistettä edes voi harkita että siirtää taaksepäin.

Takajousen kiristystä tai kuskin laihdutuskuuria** vaan peliin niin kyllä se siitä ;-)

** tämä kommentti koskee meikäläistä !

Kirjoittaja samppi » 30 Touko 2008, 22:04

Viskasin kuupan tossa pariviikkoo sitte paikalleen, eikä mulla ole vatkannu sen kanssa sen enempää ku satulankaan kanssa. Menee ku juna kummassakin tapauksessa. :skootteri:

Kirjoittaja -Artsi- » 30 Touko 2008, 20:28

Ei kuuppa woblausta aiheuta, mutta kulunut eturengas tai löysä ohjauslaakeri voi sen tehdä.

Kirjoittaja busajasa » 30 Touko 2008, 17:23

mc-rapa kirjoitti:onks kukaan huomannut wobblausta kun ajaa kuupan kanssa vähän kovempaa,sama tunne kuin takalaukun kanssa 1päällä ajaen?luulis että se on suunniteltu kovempiinkin nopeuksiin.


Kuten Jarim tuossa edellä laittoi niin nimeen omaan kuupan kanssa pitäisi toimia...

Mahtaako olla jossain löysää tai rengasta epätasapainossa tai muuta vastaavaa jos voblauttaa? Onhan ohjausiskari kunnossa? Entä etu&taka -iskarit - nesteet kunnossa ja säädöt kohdillaan?

Pudiksessa puhallettiin kaikki yli 300 ja kaikilla kuuppa eikä kukaan puhunut voblauksesta.

Kirjoittaja jarim » 30 Touko 2008, 17:18

Tiistaina ajoin 332.6km/h eikä wobblannu yhtään?

Kirjoittaja mc-rapa » 30 Touko 2008, 16:31

onks kukaan huomannut wobblausta kun ajaa kuupan kanssa vähän kovempaa,sama tunne kuin takalaukun kanssa 1päällä ajaen?luulis että se on suunniteltu kovempiinkin nopeuksiin.

Ylös