V8 & gti-vauhtipäivä - 31.05.2008, alastaro

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: V8 & gti-vauhtipäivä - 31.05.2008, alastaro

Kirjoittaja PetriK » 02 Kesä 2008, 11:48

BTW, Aika monesti näkee jo lähdöistä otetuista kuvistakin, esim pielessä olevan lähtöasennon jne.

Pitäiskö sinne varttimaili puolelle tehdä topicci tämmöisistä eri vinkeistä sun muista? Siis samalle nurkalle, jossa on alustan säädöistäkin puhetta?


Kyllä varmaan pitäisi. Mulla on aika tarkkaan mielessä ja myös moneen kertaan spekuloituna missä omat virheet löytyy, mutta kun ei osaa korjata niin ei osaa... pelkkä toisto ja ajaminen ei riitä niiden korjaamiseen vaan pitää saada älyä mukaan omaan ajamiseen ja muuhunkin toimintaan radalla. Kaikki stressitekijät pitää myös saada pois, esim. tuo mopon lämpeminen. Mutta siitä eri topicissa.

Lisäksi viikonloppuna tuli laitettua dataloggeri pyörään, joten nyt on analysointiinkin vihdoin mahdollisuus.

Kirjoittaja 74-1155281906 » 02 Kesä 2008, 09:46

PetriK kirjoitti:
JanneT kirjoitti:Joo, siis tässä mielessä toki olen täsmälleen samaa mieltä. Ja kuten jo aiemmin mainitsin, niin kultaakin kalliimpia vinkkejä pro miehiltä saa, ja niistä toki kannattaa ottaa vaarin. Lähinnä tarkoitinkin sitä, että pelkästään juttuja kuuntelemalla/lukemalla ei aikoja paranneta, vaan reeniä tarvitaan - ja paljon.

Treeniäkin on monenlaista ... mä en usko pelkkään treenaamiseen vaan siihen että saa palautetta ja keskustelun kautta parantaa omaa toimintaansa, joskus palautetta tulee suullisesti joskus sitä kirjoitellaan usein myös puhelimessa puhutaan. Internetissähän tässäkin keskustellaan joten ... hehheh. Tuo mustavalkoinen maalaus mitä esität ei oikein toimi tässä yhteydessä kun yrität opettaa netissä, sorry.

Tuolla alastarossa tuli noin 10 lähtöä. Todella huono paikka treenata jos lähtöjen välissä on tunti aikaa ja koskaan et tiedä milloin seuraavaan lähtöön pitää valmistautua. Rata olisi pitänyt kävellä katsomon puolelta lävitse niin että siihen olisi kunnolla tutustunut, mutta sitäkään ei voinut tehdä kun ei tiennyt milloin seuraava lähtö on. Hyvä että pystyi välillä puhumaan kun meteli oli autojen takia todella karmiva joten keskustelu ei aina ollut luontevaa. Todella karmiva paikka - en suosittele.

Teillä pohjoisen mihillä on hyvät oltavat kun saa kentän ilman autoja käyttöön - se auttaa kehittymään ihan toisella tavalla. Sama juttu on täällä etelässä oli VW openin kanssa, siellä sai päivässä 27 lähtöä joten toistoja tuli eri tavalla niin että pystyi jo korjaamaan virheitäkin. Samoin juttelu onnistui kun sentään kuuli mitä puhuttiin.

Mutta nyt taitaa mennä vähän off topiciksi - mä tosiaan aion mennä pitsinnypläyskurssille hetkeksi sen verran tuo Alastaro ottaa päähän - sekä tuloksien että myös järjestelyiden kannalta ...
No joo, ehkä mustavalkoistin turhan paljon, taikka sitten se ymmärrettiin väärin - tahallaan tahi tahattomasti. Edelleen olen sitä mieltä, että KAIKKI neuvot ja VINKIT ovat aina KULTAAKIN kalliimpia ja kokeilemisen arvoisia. Mutta ellei niitä pääse itse kokeilemaan ja tutustumaan kunnolla oman pyörän saloihin (=tämä on sitä treeniä mitä tarkoitan), ei ne ajat siitä parane. Eli vaikka kuinka paljon lukee ja kuuntelee, niin ilman ajamista ei aikoja tule.

Toivon mukaan tässä kesän mittaan jokainen saa paljon lähtöjä alleen ja pääse hiomaan tekniikkaan. Onhan Petri tulossa heinäkuussa tännepäin? Ja Jamppa? Olisi oikeasti hyödyllistä päästä vaihtamaan kokemuksia ja samalla vetämään niitä vetoja reilusti, jotta saa kokeiltua eri tekniikoita. Ja mielellään toki kuulisin teiltäkin noista eri nikseistä juttua.

BTW, Aika monesti näkee jo lähdöistä otetuista kuvistakin, esim pielessä olevan lähtöasennon jne.

Pitäiskö sinne varttimaili puolelle tehdä topicci tämmöisistä eri vinkeistä sun muista? Siis samalle nurkalle, jossa on alustan säädöistäkin puhetta?

Kirjoittaja Fastard » 01 Kesä 2008, 22:59

Okei, ehkä tuo sanomani kuullostaa joidenkin korvaan turhan kaukaa haetulta, koska taloudelliset intressit tulee kyseeseen, mutta pitäishän meidän kuitenkin ruotsalaisten vauhtiin edes yltää!!?

Kirjoittaja Fastard » 01 Kesä 2008, 22:34

Ksthb kirjoitti:
PetriK kirjoitti:
JanneT kirjoitti:Joo, siis tässä mielessä toki olen täsmälleen samaa mieltä. Ja kuten jo aiemmin mainitsin, niin kultaakin kalliimpia vinkkejä pro miehiltä saa, ja niistä toki kannattaa ottaa vaarin. Lähinnä tarkoitinkin sitä, että pelkästään juttuja kuuntelemalla/lukemalla ei aikoja paranneta, vaan reeniä tarvitaan - ja paljon.

Treeniäkin on monenlaista ... mä en usko pelkkään treenaamiseen vaan siihen että saa palautetta ja keskustelun kautta parantaa omaa toimintaansa, joskus palautetta tulee suullisesti joskus sitä kirjoitellaan usein myös puhelimessa puhutaan. Internetissähän tässäkin keskustellaan joten ... hehheh. Tuo mustavalkoinen maalaus mitä esität ei oikein toimi tässä yhteydessä kun yrität opettaa netissä, sorry.

Tuolla alastarossa tuli noin 10 lähtöä. Todella huono paikka treenata jos lähtöjen välissä on tunti aikaa ja koskaan et tiedä milloin seuraavaan lähtöön pitää valmistautua. Rata olisi pitänyt kävellä katsomon puolelta lävitse niin että siihen olisi kunnolla tutustunut, mutta sitäkään ei voinut tehdä kun ei tiennyt milloin seuraava lähtö on. Hyvä että pystyi välillä puhumaan kun meteli oli autojen takia todella karmiva joten keskustelu ei aina ollut luontevaa. Todella karmiva paikka - en suosittele.

Teillä pohjoisen mihillä on hyvät oltavat kun saa kentän ilman autoja käyttöön - se auttaa kehittymään ihan toisella tavalla. Sama juttu on täällä etelässä oli VW openin kanssa, siellä sai päivässä 27 lähtöä joten toistoja tuli eri tavalla niin että pystyi jo korjaamaan virheitäkin. Samoin juttelu onnistui kun sentään kuuli mitä puhuttiin.

Mutta nyt taitaa mennä vähän off topiciksi - mä tosiaan aion mennä pitsinnypläyskurssille hetkeksi sen verran tuo Alastaro ottaa päähän - sekä tuloksien että myös järjestelyiden kannalta ...

Hmm.. teoreettinen tarkastelu kannattaan aina.
Omaa lähtö tekniikkaa olen hionu ammattikuskien ajamien videoiden perusteella ja jossain määrin onnistunutkin 60ft /1,52 s. kykän käyttö on myös samaiselta.
Startti asennon neuvoi Kiira, johon olen orjallisesti yrittäny epäkurantin vartaloni pakoittaa :D

Kaikki materiaali, keskustelut, yms vievät harjoittelua suuria hyppyjä kerralla eteenpäin.

Ammatti apuun minäkin olen turvautunut monessa kohtaa ???

Mielestäni järjestelyt oli ihan kohillaan, 7-8 vetoo hyvällä radalla mielestäni ok.

Drag Racing on kyttäilyä paikanpäällä ja useesti, sm- sarjassa pahimmillaan viikonlopun saldoksi jää 2-3 lähtöö 4 päivään.

Pitkäjänteisten hommaa sanoisin.

:D

Mielestäni Ksthb puhuu asiaa, eli joka tuutista tuleva tieto täytyy suhteuttaa/suodattaa omaan ajamiseen. Itse olen aika pitkälti netistä hakenut infoa ja ollut yhteydessä suomen/ulkomaiden kuskeihin, valmistajiin sekä rakentelijoihin. Ihan hyvin sitä tietoa on tullut, ajoittain jopa liikaa omalle aivokapasiteetille. Tätä kautta olen omankin mopon rakennellut, tietysti omaa ajatusmaailmaani sekä eri neuvojen kompromisseja eri asioissa käyttäen. Treeniä treeniä ajamiseen perkele!

Suomi on kuitenkin pieni maa ja mielestäni täytyisi olla tiiviimpää yhteistyötä eri alojen osaajien kanssa. Muutamia foorumeja lukiessani, sitä tietotaitoa löytyy Suomestakin ja paljon. Varmasti alkaisi ajat paranemaan, jos porukka alkaisi ajatella vähän laajemmin lajin kehitystä mp puolella. Ihan sama onko vapari vai ahdettu. Kaikki tieto vie kuitenkin eteenpäin tavalla tai toisella...

t.Aloittelija :1087

Kirjoittaja 107-1089231881 » 01 Kesä 2008, 17:30

PetriK kirjoitti:
JanneT kirjoitti:Joo, siis tässä mielessä toki olen täsmälleen samaa mieltä. Ja kuten jo aiemmin mainitsin, niin kultaakin kalliimpia vinkkejä pro miehiltä saa, ja niistä toki kannattaa ottaa vaarin. Lähinnä tarkoitinkin sitä, että pelkästään juttuja kuuntelemalla/lukemalla ei aikoja paranneta, vaan reeniä tarvitaan - ja paljon.

Treeniäkin on monenlaista ... mä en usko pelkkään treenaamiseen vaan siihen että saa palautetta ja keskustelun kautta parantaa omaa toimintaansa, joskus palautetta tulee suullisesti joskus sitä kirjoitellaan usein myös puhelimessa puhutaan. Internetissähän tässäkin keskustellaan joten ... hehheh. Tuo mustavalkoinen maalaus mitä esität ei oikein toimi tässä yhteydessä kun yrität opettaa netissä, sorry.

Tuolla alastarossa tuli noin 10 lähtöä. Todella huono paikka treenata jos lähtöjen välissä on tunti aikaa ja koskaan et tiedä milloin seuraavaan lähtöön pitää valmistautua. Rata olisi pitänyt kävellä katsomon puolelta lävitse niin että siihen olisi kunnolla tutustunut, mutta sitäkään ei voinut tehdä kun ei tiennyt milloin seuraava lähtö on. Hyvä että pystyi välillä puhumaan kun meteli oli autojen takia todella karmiva joten keskustelu ei aina ollut luontevaa. Todella karmiva paikka - en suosittele.

Teillä pohjoisen mihillä on hyvät oltavat kun saa kentän ilman autoja käyttöön - se auttaa kehittymään ihan toisella tavalla. Sama juttu on täällä etelässä oli VW openin kanssa, siellä sai päivässä 27 lähtöä joten toistoja tuli eri tavalla niin että pystyi jo korjaamaan virheitäkin. Samoin juttelu onnistui kun sentään kuuli mitä puhuttiin.

Mutta nyt taitaa mennä vähän off topiciksi - mä tosiaan aion mennä pitsinnypläyskurssille hetkeksi sen verran tuo Alastaro ottaa päähän - sekä tuloksien että myös järjestelyiden kannalta ...

Hmm.. teoreettinen tarkastelu kannattaan aina.
Omaa lähtö tekniikkaa olen hionu ammattikuskien ajamien videoiden perusteella ja jossain määrin onnistunutkin 60ft /1,52 s. kykän käyttö on myös samaiselta.
Startti asennon neuvoi Kiira, johon olen orjallisesti yrittäny epäkurantin vartaloni pakoittaa :D

Kaikki materiaali, keskustelut, yms vievät harjoittelua suuria hyppyjä kerralla eteenpäin.

Ammatti apuun minäkin olen turvautunut monessa kohtaa ???

Mielestäni järjestelyt oli ihan kohillaan, 7-8 vetoo hyvällä radalla mielestäni ok.

Drag Racing on kyttäilyä paikanpäällä ja useesti, sm- sarjassa pahimmillaan viikonlopun saldoksi jää 2-3 lähtöö 4 päivään.

Pitkäjänteisten hommaa sanoisin.

:D

Kirjoittaja PetriK » 01 Kesä 2008, 17:15

JanneT kirjoitti:Joo, siis tässä mielessä toki olen täsmälleen samaa mieltä. Ja kuten jo aiemmin mainitsin, niin kultaakin kalliimpia vinkkejä pro miehiltä saa, ja niistä toki kannattaa ottaa vaarin. Lähinnä tarkoitinkin sitä, että pelkästään juttuja kuuntelemalla/lukemalla ei aikoja paranneta, vaan reeniä tarvitaan - ja paljon.
Treeniäkin on monenlaista ... mä en usko pelkkään treenaamiseen vaan siihen että saa palautetta ja keskustelun kautta parantaa omaa toimintaansa, joskus palautetta tulee suullisesti joskus sitä kirjoitellaan usein myös puhelimessa puhutaan. Internetissähän tässäkin keskustellaan joten ... hehheh. Tuo mustavalkoinen maalaus mitä esität ei oikein toimi tässä yhteydessä kun yrität opettaa netissä, sorry.

Tuolla alastarossa tuli noin 10 lähtöä. Todella huono paikka treenata jos lähtöjen välissä on tunti aikaa ja koskaan et tiedä milloin seuraavaan lähtöön pitää valmistautua. Rata olisi pitänyt kävellä katsomon puolelta lävitse niin että siihen olisi kunnolla tutustunut, mutta sitäkään ei voinut tehdä kun ei tiennyt milloin seuraava lähtö on. Hyvä että pystyi välillä puhumaan kun meteli oli autojen takia todella karmiva joten keskustelu ei aina ollut luontevaa. Todella karmiva paikka - en suosittele.

Teillä pohjoisen mihillä on hyvät oltavat kun saa kentän ilman autoja käyttöön - se auttaa kehittymään ihan toisella tavalla. Sama juttu on täällä etelässä oli VW openin kanssa, siellä sai päivässä 27 lähtöä joten toistoja tuli eri tavalla niin että pystyi jo korjaamaan virheitäkin. Samoin juttelu onnistui kun sentään kuuli mitä puhuttiin.

Mutta nyt taitaa mennä vähän off topiciksi - mä tosiaan aion mennä pitsinnypläyskurssille hetkeksi sen verran tuo Alastaro ottaa päähän - sekä tuloksien että myös järjestelyiden kannalta ...

Kirjoittaja 74-1155281906 » 01 Kesä 2008, 13:52

PetriK kirjoitti:Janne, olen aikalailla eri mieltä mitä sanot tuosta prokuskeilta oppimisesta. Lähtökohta on mulla että ekan vedon jälkeen olin tuolla ns. liimaradalla sekunnin hitaampi kuin asfaltilla edellisenä viikonloppuna. Soitto Samille ja rengaspaineiden korjaus ja vähän parempaa pitoa muutenkin päivän mittaan tultiin 0.5s parempaan aikaan.

Jampan neuvot olivat todella hyödyllisiä liittyen liimaradan ajolinjoihin, taas tippui 0.2s. Olin kyllä kuullut miten burniksen jälkeen ei kannata enään korjata pyörän suuntaa - mutta radan katsominen etäältä havainnollisti ajolinjan valitsemisen tärkeyden.

Koko päivän häiritsi se että oikeanpuolimmaista rataa ajettaessa pyörä lähti puolen välin jälkeen viettämään vahvasti keskelle rataa ja useassa vedossa jouduin löysäämään kaasua tai tekemään voimakkaita ohjausliikkeitä ihan vaan että pysyisi radalla eikä törmäisi keiloihin. Halusin kuitenkin pitää oikean radan jotta toistot olisivat mahdollisimman samankaltaisia.

Kun kerroin tuosta kotimatkalla Samille hän sanoi, ai niin siinähän taitaa olla se pomppu vielä radalla puolessa välissä. Se pitää kiertää tai osata valita ajolinja niin että se pomppu kierretään tai huomioidaan. Heikkoa loppunopeutta analysoidessa tulos oli se että en vaan ollut avannut kaasua täysin johtuen siitä etten osannut ajaa rataa ilman että lopussa pyörä olisi mennyt voimakkaasti kohti keskilinjaa.
Joo, siis tässä mielessä toki olen täsmälleen samaa mieltä. Ja kuten jo aiemmin mainitsin, niin kultaakin kalliimpia vinkkejä pro miehiltä saa, ja niistä toki kannattaa ottaa vaarin. Lähinnä tarkoitinkin sitä, että pelkästään juttuja kuuntelemalla/lukemalla ei aikoja paranneta, vaan reeniä tarvitaan - ja paljon.

Kirjoittaja PetriK » 01 Kesä 2008, 13:25

Janne, olen aikalailla eri mieltä mitä sanot tuosta prokuskeilta oppimisesta. Lähtökohta on mulla että ekan vedon jälkeen olin tuolla ns. liimaradalla sekunnin hitaampi kuin asfaltilla edellisenä viikonloppuna. Soitto Samille ja rengaspaineiden korjaus ja vähän parempaa pitoa muutenkin päivän mittaan tultiin 0.5s parempaan aikaan.

Jampan neuvot olivat todella hyödyllisiä liittyen liimaradan ajolinjoihin, taas tippui 0.2s. Olin kyllä kuullut miten burniksen jälkeen ei kannata enään korjata pyörän suuntaa - mutta radan katsominen etäältä havainnollisti ajolinjan valitsemisen tärkeyden.

Koko päivän häiritsi se että oikeanpuolimmaista rataa ajettaessa pyörä lähti puolen välin jälkeen viettämään vahvasti keskelle rataa ja useassa vedossa jouduin löysäämään kaasua tai tekemään voimakkaita ohjausliikkeitä ihan vaan että pysyisi radalla eikä törmäisi keiloihin. Halusin kuitenkin pitää oikean radan jotta toistot olisivat mahdollisimman samankaltaisia.

Kun kerroin tuosta kotimatkalla Samille hän sanoi, ai niin siinähän taitaa olla se pomppu vielä radalla puolessa välissä. Se pitää kiertää tai osata valita ajolinja niin että se pomppu kierretään tai huomioidaan. Heikkoa loppunopeutta analysoidessa tulos oli se että en vaan ollut avannut kaasua täysin johtuen siitä etten osannut ajaa rataa ilman että lopussa pyörä olisi mennyt voimakkaasti kohti keskilinjaa.

Mutta vaikka kuinka tahkosi niin ei vaan onnistunut saamaan yhtään hyvää vetoa - suurimpana ongelmana se että vasta lopussa kun oli oppinut radan ja radalla pysymisen pystyi avaamaan kaasua vähän enemmän, mutta sitten tuli vaihto-ongelmia ja lopuksi takapään sutimista.

Sitten jamppa kävi kertaalleen vetämässä meikäläisen pyörällä ja kun mopo tuli takaisin siinä olikin kytkin erilaisessa säädössä ja stumppasin jo burnikseen. Lähdössä kytkintä tuli luistatettua varmaan vielä kakkosellakin ennen kuin huomasin että pitoalue onkin paljon ylempänä.

Tämän jälkeen kun pystyi ajamaan ilman 1t odottelua vain noin 5min odottelulla lähtöjen välissä niin kone alkoi käymään sen verran kuumana että oli aika lähteä kotiin.

Eli kyllä tuo turhautuminen ja ongelmat oli ihan täysin itseaiheutettuja - vähän kun olisi laittanyt älyä mukaan hommaan niin olisi saattanut sujuakin. Tuollainen tilaisuus jossa vetojen välissä on alussa tunti odottelua on kyllä aivan :pylly:, siinä ehtii unohtumaan mitä piti korjata ja samat virheet vaan toistuvat...

ps. Tämä tyhmästä päästä kärsii koko ruumis jatkuu vielä tänäänkin - aamulla purin tyttärellä olevan skootterin puoliksi auki vain huomatakseni että siitähän on bensa loppu ja se ei lähde siksi käyntiin ;-)

pps. Ja sanoi Jamppa mitä hyvänsä, niin pro kuskiksi lasketaan - tulokset kertovat missä sarjassa kukin painii. Pro ei ole aina ammattilainen vaan pro on kaveri joka osaa ja onnistuu tavoitteiden saavuttamisessa. Sanan pro merkityshän on:
1. A professional, especially in sports
2. An expert in a field of endeavor

Kirjoittaja 74-1155281906 » 01 Kesä 2008, 11:19

Ksthb kirjoitti:
JanneT kirjoitti:Paljos Jampalla oli tuolla pyörässä akseliväliä? Näyttää ainakin pitkältä niinku nälkävuosi? :shocked:

ei oo etes 2 metrii :thumbup:

Montako milliä vajaa? :D




Edited By JanneT on 1212308411

Kirjoittaja 74-1155281906 » 01 Kesä 2008, 11:18

PetriK:lle ja muille lajista innostuneille ja vasta kokeilleelle.. Artsi puhuu juurikin sitä asiaa! Lajia ei opita intternetistä, eikä pro kuskeilta. Hyviä vinkkejä ja kokeilemisen arvoisia juttuja sieltä voi kyllä kuulla, mutta raaka totuus on se, että oppimiseen tarvitaan vetoja ja paljon. Parhaiten oppii silloin (ainakin allekirjoittanut) kun pääsee vetään useita lähtöjä saman päivän aikana, jolloin voi aina pienillä muutoksilla tunata niitä vetoja, ja seurata vaikutuksia.

Itellä oli elämäni ensimmäinen veto 10.4s ja loppuja ei ollut kuin vajaa 220km/h, kun jännitti pomppuinen vaasan lentokenttä niin saatanasti, että löysäsin refleksin omaisesti kaasun ennen maalia :D. Sen jälkeen meni joku 25-30 lähtöä ennenkuin sain kympin puhkastua. Samana kesänä meni sitten bikeweekendissä liimalla 9.7jotain ja myöhemmin syksyllä lentokenttäradalla saman 9.7.
Tämä kesä sitten alkoi jälleen lentokenttäradalla, ja 9.8-9.7:aa tuli koko ajan. Silloin olin jo varma, että ei se busa enempää jaksa mennä, mutta niin vain irtosi vielä samanpäivän aikana 9.6:sia pari kappaletta, ja korkea 9.5:nen.
Eli kyllä sitä itsensäkin aina silloin tällöin yllättää kun jaksaa vain reenata. Ja pyörähän on pysynyt koko ajan täysin samana.

Myöskään pyörässä piilevä potentiaali ei automaattisesti ole tae välittömistä ennätysajoista.

Eli ei muuta kuin tsemppiä kaikille ja vetoja alle vain!

T:Aloittelijaharrastelijapuuhastelija :)

Kirjoittaja 107-1089231881 » 01 Kesä 2008, 11:14

JanneT kirjoitti:Paljos Jampalla oli tuolla pyörässä akseliväliä? Näyttää ainakin pitkältä niinku nälkävuosi? :shocked:

ei oo etes 2 metrii :thumbup:

Kirjoittaja 74-1155281906 » 01 Kesä 2008, 11:03

Paljos Jampalla oli tuolla pyörässä akseliväliä? Näyttää ainakin pitkältä niinku nälkävuosi? :shocked:

Kirjoittaja 107-1089231881 » 01 Kesä 2008, 09:56

PetriK kirjoitti:
Humppanisti kirjoitti:
Ksthb kirjoitti:On se vaan sivusta katsottuna raakan näköistä hommaa :shocked:

Niinpä...
Tuolta löytyy Tuloslista jos nyt jotain kiinnostaa. EDIT: Jamppa kerkes eka..
..ei petrin mielestäni ompeluhommia tarvitse tehdä 9.885 .... melkein 240..porukan 10:neksi nopein kuitenkin...

Tuo oli PRO kuski Saastamoisen aika meikäläisen pyörällä, vielä siten että jamppa ajoi ekaa kertaa tuota pyörää radalla. Hyppäsi sarviin ja alitti kympin ! Oma tulos oikeuttaisi jonnekin kohtaan 20 tolla listalla. Mulla häipyi noin 10km/t loppunopeutta ja 0.3s aikaa edelliseen viikonloppuun verrattuna tuolla radalla. On se vaan erilainen paikka ajaa...

Ristipistot ovat puuduttavia - tänään teen puutarhatöitä... :1087 :1087
:D Pro:sta kaukana, n.25 kg liikaa painoa. Ai niin ja Pro kuski ajaa ammatikseen kilpaa, mä en.
Ja kun toi kasin aika jäi niin kauas, ajattelin rankaista itseäni parin tunnin treeneillä ja puutarha töillä :mosh:

Kirjoittaja PetriK » 01 Kesä 2008, 07:27

Humppanisti kirjoitti:
Ksthb kirjoitti:On se vaan sivusta katsottuna raakan näköistä hommaa :shocked:

Niinpä...
Tuolta löytyy Tuloslista jos nyt jotain kiinnostaa. EDIT: Jamppa kerkes eka..
..ei petrin mielestäni ompeluhommia tarvitse tehdä 9.885 .... melkein 240..porukan 10:neksi nopein kuitenkin...

Tuo oli PRO kuski Saastamoisen aika meikäläisen pyörällä, vielä siten että jamppa ajoi ekaa kertaa tuota pyörää radalla. Hyppäsi sarviin ja alitti kympin ! Oma tulos oikeuttaisi jonnekin kohtaan 20 tolla listalla. Mulla häipyi noin 10km/t loppunopeutta ja 0.3s aikaa edelliseen viikonloppuun verrattuna tuolla radalla. On se vaan erilainen paikka ajaa...

Ristipistot ovat puuduttavia - tänään teen puutarhatöitä... :1087 :1087




Edited By PetriK on 1212294836

Kirjoittaja jmantila » 31 Touko 2008, 23:57

k8 10,090/230

Ylös