Kirjoittaja Kujo » 28 Touko 2008, 22:31
Alustan säätäminen vartille täysin yksilöllistä, riippuen mm. radasta, pyörän tehosta, kuskin painosta, kuskin tehosta, pyörän painosta, painopisteestä, pleksin kulmasta, silmien väristä, takaswingin pituudesta jne. Erityisen tärkeänä pointtina pitäisin takaswingin akselin suhdetta takapyörän akseliin.
Perusasioista muutama tuossa edellä tulikin jo ihan oikein, testaamalla se oikea setappi löytyy, ehkä.
[color=#000000]Alustan säätäminen vartille täysin yksilöllistä, riippuen mm. radasta, pyörän tehosta, kuskin painosta, kuskin tehosta, pyörän painosta, painopisteestä, pleksin kulmasta, silmien väristä, takaswingin pituudesta jne. Erityisen tärkeänä pointtina pitäisin takaswingin akselin suhdetta takapyörän akseliin.
Perusasioista muutama tuossa edellä tulikin jo ihan oikein, testaamalla se oikea setappi löytyy, ehkä.[/color]