K8 + omatekoinen takalaukun teline + sivulaukut

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: K8 + omatekoinen takalaukun teline + sivulaukut

Kirjoittaja nyssenisti » 06 Loka 2008, 09:48

no niin, selvis et mulla sivutelineet motechin joku uudempi malli johon käy Givi v35 ja Kappa oliko k33, Givi kuvissa ihan virtaviivasen näkönen. Jos kaava, laukut pienenee --> lasti kevenee --> ajonautinto kasvaa, toteutuu ni ei paha :thumbup:



Edited By nyssenisti on 1223284025

Kirjoittaja Nesmit » 05 Loka 2008, 18:10

esim. Kapallakin on olemassa kahta eri kiinnitystyyppiä: Monokey ja Monolock

Tossa monokey: ...KLOKS...
Tossa Monolock: ...KLAKS...

Saattasko olla tämmönen ero kyseessä...?!

Kirjoittaja nyssenisti » 03 Loka 2008, 23:47

Muistini mukaan Givi- ja Kappalaukuissa täysin sama kiinnitys. Edellisen mopottimen wingrackkiin ainakin kävivät. Siispä tätä uutta (sivu)telinettä ihmettelen, pitänee käydä liikkeessä näyttämässä

Kirjoittaja Timba » 03 Loka 2008, 23:33

Mulla vanhat Givin sivulaukut 36l ja sopi heittämällä sivutelineisiin ja takalaukku uudempi Kapan 44l ja sopii myös S.W:n sovitelevyyn ja sopii myös sivutelineisiin tämä Kappa.

Kirjoittaja nyssenisti » 03 Loka 2008, 22:46

Koeasensin sw-motechin laukkutelineet k-kasiin. Ihan tukevalta hässäkältä vaikuttaa ja purkaminenkin sopivan nopsaa. Laukut vaan ei käyny sivutelineisiin!?
Mitkä laukut käy? Mulla Kappan 44l mut laukussa alakolot 2cm leveämmällä kun telineen alatapit. Yläkiinnitys, joka lukkoon tuupitaan, myös liian pieni. Perätelineeseen pultattu sovitelevy oli kyllä käypänen Kappan laukulle. Puuttuuko multa jotain oleellisia osia? luovuutta? vai olikohan ne tallin lattialla lojuneet ruuvit kuitenkin pudonnu omasta pääkopasta vaikuttaen oleellisesti lopputulokseen? :1087 :apua:

Kirjoittaja Koijari » 05 Heinä 2008, 09:43

Nyt olis kuvia,mutta meni etusivulle galleriassa.Jos joku osaava osais siirtää ne tuonne minun kansioon ja linkki tänne.Arvasin jotenkin tämän... :pääseinään:
Nyt näkyy.Kiitos ylläpidolle.

Kuva 1
Kuva 2
Kuva 3
Kuva 4




Edited By Koijari on 1215354189

Kirjoittaja Koijari » 04 Heinä 2008, 16:18

Kuvia olis,mutta jostakin syystä ei huoli minun kuvia listalle,että sais kuvat galleriaan.Kokeilen myöhemmin uudestaan. :comp

Kirjoittaja Nesmit » 04 Heinä 2008, 08:36

Ei muuta kun kuvia näkösälle Koijari :)

Kirjoittaja Koijari » 03 Heinä 2008, 16:52

Just ruuvasin smotecin sivutelineet paikalleen ja hyvin mahtui ainakin two bros putkien kanssa.Lennin kulmarauta ja Nesmitin takateline ja kaikki paikalleen parissa tunnissa.Minivilkut nakkasin mäkeen ja kiinnikkeet rälläköin poikki.Olin katsovinani että pakovirtauksetkin pitäis mennä laukkujen ohi.Takakiinnikerauta mahtui hyvin Nesmitin kilpitelineen takaa(siis renkan ja kilpitelineen välistä) mitenkään kiinnittämättä sitä siihen ja tukevalta tuntui.Ja takajakkarankin sai paikalleen. :)

Kirjoittaja martti » 03 Heinä 2008, 16:27

No nyt on sivutelineet paikallaan.Laitoin mie sen välirauvankii mut en minivilkkuja, parituntii siinä meni :bike:

Kirjoittaja BussiJussi » 11 Kesä 2008, 14:32

Nesmit kirjoitti:
BussiJussi kirjoitti:VAROITUS!! Kaveri rakenteli k8 busaan sivulaukkutelineet "vanhan"busan sivulaukkutelineistä. (koska ei ennättänyt saada "virallisia" telineitä) Saksanmaalla, baanaa 40km, ja pakokaasut poltti reiän sivulaukkuun!!! Suomen nopeuksissa ei ongelmia!! Eli tarkastakaa pakokaasujen "suuntaukset" jos menossa saksaan ajamaan isoakovaa sivulaukkujen kanssa!!!!

:p :p

OHHOH!!

Oliko orkkis sliparit vai jotkut tuuuninki mallit?? :oho:
Yoshimuran kokoputkisto... Mallia en muista. Olivat sitten "nokan" väsänneet db-killerin paikalle putkeen, ettei puhalla pakokaasuja enään sivulaukkuun!!

:p :p

Kirjoittaja Nesmit » 11 Kesä 2008, 14:15

BussiJussi kirjoitti:VAROITUS!! Kaveri rakenteli k8 busaan sivulaukkutelineet "vanhan"busan sivulaukkutelineistä. (koska ei ennättänyt saada "virallisia" telineitä) Saksanmaalla, baanaa 40km, ja pakokaasut poltti reiän sivulaukkuun!!! Suomen nopeuksissa ei ongelmia!! Eli tarkastakaa pakokaasujen "suuntaukset" jos menossa saksaan ajamaan isoakovaa sivulaukkujen kanssa!!!!

:p :p
OHHOH!!

Oliko orkkis sliparit vai jotkut tuuuninki mallit?? :oho:

Kirjoittaja martti » 11 Kesä 2008, 14:05

Nesmit kirjoitti:Ei se mihinkään pakariin kiinni tule :D

Se tulee tohon takalokarissa olevaan kiinnikerautaan kiinni... Mutta aika viritteleminen noissa näyttää olevan joka tapauksessa?!
Taitaa aika moni kääntyä kangaslaukkujen puoleen? Varsinkin jos vaihtaa alkuperäisen kilpitelineen pois?

Taas toisaalta ton kiinnikeraudan voi viritellä alkuperäiseen lokariin kiinni ja vaihtaa lokarin paikalleen aina reissatessa?!
Lokarihan on irrotettavissa / kiinnitettävissä neljällä ruuvilla... (rekisterikilven joutuu vaihtaan tietenkin telineestä toiseen jos menettelee näin)
Ei sitä rautaa oo mikään pakko lokariin kiinnittää tai laittaa ollenkaan jos ei meinaa vilkkuja siirtää. Se on tukevoittavinaan laukkuja sivusuunnassa. Ite ajelin vanhalla mallilla välillä rauta kiinni ja välillä ilman enkä huomannu mittään eroa.Kiinnikkeitten asennus käy melko äkkiä vaikka ens alkuun kuvasta muuta voisi luulla :p

Kirjoittaja BussiJussi » 02 Kesä 2008, 12:45

VAROITUS!! Kaveri rakenteli k8 busaan sivulaukkutelineet "vanhan"busan sivulaukkutelineistä. (koska ei ennättänyt saada "virallisia" telineitä) Saksanmaalla, baanaa 40km, ja pakokaasut poltti reiän sivulaukkuun!!! Suomen nopeuksissa ei ongelmia!! Eli tarkastakaa pakokaasujen "suuntaukset" jos menossa saksaan ajamaan isoakovaa sivulaukkujen kanssa!!!!

:p :p

Kirjoittaja Mrk » 28 Touko 2008, 18:47

Timppa kirjoitti:Ei noin :) Olivat lipsahtaneet ihan siihen kallerian etusivulle


:oho:

Vaikka hyvä ystäväni Bushmills avusti nii silti män väärin, sitä ihmettelinkin että näkyykö se etusivu erilailla itselle kuin muille, kiitoksia korjauksesta.

Ylös