Michelin pilot power 2ct - Parempi kuin normi power?

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: Michelin pilot power 2ct - Parempi kuin normi power?

Kirjoittaja MGa » 05 Kesä 2008, 23:59

1500km katuajoa takana Pilot Power 2CT:llä ja pitoa on mukavasti =)
En ainakaa Diabloon takasin vaihtas...

Kirjoittaja marabusa » 05 Kesä 2008, 21:41

makebusa kirjoitti:2ct pilot powerilla ajettu n6tkm, pintaa keskellä n1mm, reunoilla pintaa kyllä riittää 3-4mm, hyvä kumi sais vaan olla kulutuskestävyyttä enempi.

edessä pilot road2 jossa Hyvin pintaa jäljellä, joskin keskellä rengasta n. 1-2mm leveä "ura" joka kiertää koko renkaan ympäri, käväsin rengasta näyttämässä liikkeessä - myyjä ei osannut kertoa mistä ura on tullut, lähetettiin kuva ja nyt odotellaan michelin-ukolta vastausta.


Kannattaa tosiaan kattoo missä sitä mopoa rankaisee, radalla, matkalla, seka-ajoa...
ja renkaat sen mukaan :bulb:

Tosiaan itellä pääasiassa matka-ajossa Pilot Road 2 CT ollu takana ja keskellä n. 5000 km jälkeen oli pintaa vielä 4mm verrattuna em. pilot power 6000 km 1mm :wtf:

Kirjoittaja 109-1180512207 » 05 Kesä 2008, 20:15

nyt kun ajossa normi poweri (taka), jolla aj. tosin vasta 400km, en ole huomannut mitään eroa 2ct:n.

Kirjoittaja MGa » 13 Touko 2008, 23:02

Itselle tänään alle Pilot Power 2CT eteen ja taakse.
Ainakin ekat 100km tuntuneet hyvältä verrattuna Diabloihin.
Hintaa noille tuli 370oravan nahkaa kierros...

Kirjoittaja 109-1180512207 » 13 Touko 2008, 21:59

2ct pilot powerilla ajettu n6tkm, pintaa keskellä n1mm, reunoilla pintaa kyllä riittää 3-4mm, hyvä kumi sais vaan olla kulutuskestävyyttä enempi.

edessä pilot road2 jossa Hyvin pintaa jäljellä, joskin keskellä rengasta n. 1-2mm leveä "ura" joka kiertää koko renkaan ympäri, käväsin rengasta näyttämässä liikkeessä - myyjä ei osannut kertoa mistä ura on tullut, lähetettiin kuva ja nyt odotellaan michelin-ukolta vastausta.

Kirjoittaja toimeve » 22 Huhti 2008, 08:38

Jone kirjoitti:Yllättäen Michelin-ukko alkoi kehumaan tuota uudistettua Pilot Road 2:sta. On kuulemma selvästi parempi kuin vanha Road, joka ei ilmeisesti Busan alla ollut oiken mikään. Uudessa Roadissa käytetään tuota kahden kumilaadun tekniikkaa eli reunoilla pehmeämpää ja keskellä kovempaa. Taitaa kuitenkin olla satunnaiseenkin rata-ajoon arveluttava vaihtoehto.
...hyvin on toiminu Pilot Road 2 tuossa alunperin sinun ja nykysin minun omistamassa Busassa :cool:

Kirjoittaja MGa » 22 Huhti 2008, 00:07

Paljos näillä 2CT ja normilla on hintaeroo?
Osaisko joku vinkata mulle mistä kannattasi Turusta hakee uutta renkulaa alle kun toi Diablo meni 4000km slicksiks ja en yhtään oo polttanu...

Kirjoittaja Jone » 05 Helmi 2007, 00:51

MPM-Performance kirjoitti:No henk.koht mielipide on, että normikäyttöön ei kannata ottaa 2CT. Hintaeroa on sen verran, että sitä ei pysty normi käytössä ulosmittaamaan. Jos käy radalla ja jostain syystä kaipaa vähän lisää renkaalta, niin sitten voisi olla hyvä vaihtoehto.

Michelinin edustaja messuilla puhui samaan tyyliin. 2CT:ssä tosiaan ei ole muuta eroa normaali Poweriin kuin kapea n.1cm kaista pehmeämpää kumia olka-alueella.

Yllättäen Michelin-ukko alkoi kehumaan tuota uudistettua Pilot Road 2:sta. On kuulemma selvästi parempi kuin vanha Road, joka ei ilmeisesti Busan alla ollut oiken mikään. Uudessa Roadissa käytetään tuota kahden kumilaadun tekniikkaa eli reunoilla pehmeämpää ja keskellä kovempaa. Taitaa kuitenkin olla satunnaiseenkin rata-ajoon arveluttava vaihtoehto.

Kirjoittaja 77-1169229044 » 03 Helmi 2007, 22:19

No henk.koht mielipide on, että normikäyttöön ei kannata ottaa 2CT. Hintaeroa on sen verran, että sitä ei pysty normi käytössä ulosmittaamaan. Jos käy radalla ja jostain syystä kaipaa vähän lisää renkaalta, niin sitten voisi olla hyvä vaihtoehto.

Kirjoittaja Jone » 03 Helmi 2007, 15:15

mikzu kirjoitti:Ainakin tänään messuilla Michelinin osastolla tyttö väitti, että 2CT:n keskiosankovuus on sama, kuin normi powerin.

Ok.Se on varmaan faktaa, kun edustajalta kysytty.Vai olikohan se tyttö vain puhtaasti messurekvisiittaa :D No saatan käydä ite Michelinin osastolla kattelemassa, kun messulle olen menossa huomenna.

Kirjoittaja 109-1138013484 » 02 Helmi 2007, 21:11

Ainakin tänään messuilla Michelinin osastolla tyttö väitti, että 2CT:n keskiosankovuus on sama, kuin normi powerin.

Kirjoittaja suiza » 02 Helmi 2007, 17:05

Suosittelen normaalia Poweria, 2 CT:stä en osaa sanoa mitään? Todella hyvin pelaa kadulla ja radalla. Paineet kun pitää ilman lämpöön verrattuna oikealla tasolla niin pitoa riittää. Ja kun lähtee luistamaan , lähtee tosi "sievästi" eli tee äkkinäisiä liikkeitä.
Sadekelilläkin pito on hyvä.
Itsellä sievällä ajolla kesti takanen ~7000km :bike: (Silloin kyllä jo kangas paistoi)

Kirjoittaja Jone » 02 Helmi 2007, 00:36

Taidan laittaa nuo normaali Powerit. Tarkotus on käydä toisinaan radalla niin ei vihti ihan touring-kumeja laittaa. Jopspa tässä olis kompromissirengas, joka kestäis kohtuullisesti kilsoja kadullakin. ???

Kirjoittaja Sepe » 01 Helmi 2007, 21:10

jarim kirjoitti:Ainakin allekirjoittaneella esim. Kemorassa loppuu ihan muualta varat kuin renkaista, alla siis normaali Powerit...

No mutta sä oletkin tollanen "häirikökaahari". :D :thumbup:




Edited By Sepe on 1170357042

Kirjoittaja jarim » 01 Helmi 2007, 19:52

Ainakin allekirjoittaneella esim. Kemorassa loppuu ihan muualta varat kuin renkaista, alla siis normaali Powerit...

Ylös