Kirjoittaja busapappa2 » 08 Touko 2008, 08:04
Kappan laukuissa ON, ainakin uutena . Itelläni oli aikaa sitten myymissäni sivulaukuissa, sekä takalaukussa "Muuvaara" liikennemerkin näköinen tarra, jossa teksti alla, että max 120km/h . Ja ei ookkaan kysymys siitä, että joutuisi ratsiaan, mutta JOS ylilyönti sattuu perälaukun kanssa, on suurempi mahis joutuu tseggaukseen kuin ilman. Ja TOTTA valvonta on aikas marginaalista, mutta sitä ON nykyään Saksassa.
Vähän sama juttu, kun ton lain kanssa, että Saksassa sekä etu, että takanakki pitää olla saman merkkiset. Etelleenkin kun asiasta kysääsin Polizeilta Flensburg: ssa, hymyili Seriffi, että eipä me juuri keretä kenenkään renkaan merkkejä katteleen. Mutta laki ON olemassa. Näitä juttuja siteeraan vaan erään Kreikkalais hemmon neuvoista joka ajelee Bemullaan eestaas Tampere - Ateena välii monta kertaa vuodessa.
Täsä Kappa 52 : sen varoitus tarra, siis originaali ja se olikin: Max load 10 kg ja 120 km/h. Fotoshoppaa samanlainen ja voit pistää vaikka lukemix Max load 15 kg ja nopeus johonkin 150 - 180 km/h joskin en nyt varsinaisesti yllytä rikkoon rajoja, mutta kuten totesin omani EI OLE kiinni pikakiinnityksellä, vaan pultattu eka se aluslevy telineeseen ja vielä Boxikin aluslevyyn etupäästä boxin sisään. Vakio kiinnityksillä EN tosiaankaan ajaisi lujempaa ja kuten kallekin totesi, niin enpä just käytä peräboxii autobahnilla . Vaan tankkilaukkuu sekä Reppua. Mutta ajelenkin PÄÄSÄÄNTÖISESTI yksin, eli kamat mahtuu noihin mitä tarvin. Perälaukku mulla tosiaan on aina megessä Skåneen ( Malmö ) asti joka mulla on tukikohtana kun euruuppareisuja teen. Sieltä kun on lyhyt matka jokapaikkaan, ja ilmanen majoitus + safka .
Tällanen tarra kuuluis MUN mielestä ainakin Kappan laukuissa olla ainakin uutena ! Teksti vähän epäselvä, mutta tuon mallinen.
Kuvatus Varoitustarrasta .
Edited By busapappa2 on 1210223449
[color=#0000FF]Kappan laukuissa ON, ainakin uutena . Itelläni oli aikaa sitten myymissäni sivulaukuissa, sekä takalaukussa "Muuvaara" liikennemerkin näköinen tarra, jossa teksti alla, että max 120km/h . Ja ei ookkaan kysymys siitä, että joutuisi ratsiaan, mutta JOS ylilyönti sattuu perälaukun kanssa, on suurempi mahis joutuu tseggaukseen kuin ilman. Ja TOTTA valvonta on aikas marginaalista, mutta sitä ON nykyään Saksassa. :)
Vähän sama juttu, kun ton lain kanssa, että Saksassa sekä etu, että takanakki pitää olla saman merkkiset. Etelleenkin kun asiasta kysääsin Polizeilta Flensburg: ssa, hymyili Seriffi, että eipä me juuri keretä kenenkään renkaan merkkejä katteleen. :D Mutta laki ON olemassa. Näitä juttuja siteeraan vaan erään Kreikkalais hemmon neuvoista joka ajelee Bemullaan eestaas Tampere - Ateena välii monta kertaa vuodessa.
Täsä Kappa 52 : sen varoitus tarra, siis originaali ja se olikin: Max load 10 kg ja 120 km/h. Fotoshoppaa samanlainen ja voit pistää vaikka lukemix Max load 15 kg ja nopeus johonkin 150 - 180 km/h joskin en nyt varsinaisesti yllytä rikkoon rajoja, mutta kuten totesin omani EI OLE kiinni pikakiinnityksellä, vaan pultattu eka se aluslevy telineeseen ja vielä Boxikin aluslevyyn etupäästä boxin sisään. Vakio kiinnityksillä EN tosiaankaan ajaisi lujempaa ja kuten kallekin totesi, niin enpä just käytä peräboxii autobahnilla . Vaan tankkilaukkuu sekä Reppua. Mutta ajelenkin PÄÄSÄÄNTÖISESTI yksin, eli kamat mahtuu noihin mitä tarvin. Perälaukku mulla tosiaan on aina megessä Skåneen ( Malmö ) asti joka mulla on tukikohtana kun euruuppareisuja teen. Sieltä kun on lyhyt matka jokapaikkaan, ja ilmanen majoitus + safka . :smoking:
Tällanen tarra kuuluis MUN mielestä ainakin Kappan laukuissa olla ainakin uutena ! Teksti vähän epäselvä, mutta tuon mallinen.
[url=http://galleria.busanistit.org/d/73122-2/08052008323.jpg]Kuvatus Varoitustarrasta .[/url]
:;):[/color]
Edited By busapappa2 on 1210223449