-08 vaihteet

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: -08 vaihteet

Kirjoittaja Mrk » 09 Elo 2008, 01:43

edittiä : eipä enää mitään :1087



Edited By Mrk on 1218278555

Kirjoittaja 72-1202239073 » 09 Elo 2008, 01:01

Timba kirjoitti:
Humppanisti kirjoitti:
Timba kirjoitti:Kysymys teille jotka jotain näistä tekniikka-asioista tiedätte ja liippaa läheltä topicin otsikkoa, niin onko K8:ssa luistokytkin? Maahantuojan sivusto kun näin väittää. http://www.suzukifinland.com/content/index.html

Kyllä on ja toimii...

Eli kovemmissa moottorijarrutuksissa ei lyö takapyörää lukkoon, vai olenko ymmärtänyt oikein? Jos näin, niin onko muuta hyötyä? :1087
Oikein ymmärretty, eipä siitä muuta hyötyä kuin juuri mainitsemasi lukkiutumattomuus moottorijarrussa, joka on aika kiva ominaisuus jos käy radalla tai ajaa ratavauhteja taajamassa :D

Kirjoittaja Timba » 09 Elo 2008, 00:52

Humppanisti kirjoitti:
Timba kirjoitti:Kysymys teille jotka jotain näistä tekniikka-asioista tiedätte ja liippaa läheltä topicin otsikkoa, niin onko K8:ssa luistokytkin? Maahantuojan sivusto kun näin väittää. http://www.suzukifinland.com/content/index.html

Kyllä on ja toimii...
Eli kovemmissa moottorijarrutuksissa ei lyö takapyörää lukkoon, vai olenko ymmärtänyt oikein? Jos näin, niin onko muuta hyötyä? :1087

Kirjoittaja 72-1202239073 » 09 Elo 2008, 00:35

Timba kirjoitti:Kysymys teille jotka jotain näistä tekniikka-asioista tiedätte ja liippaa läheltä topicin otsikkoa, niin onko K8:ssa luistokytkin? Maahantuojan sivusto kun näin väittää. http://www.suzukifinland.com/content/index.html
Kyllä on ja toimii...

Kirjoittaja busapappa2 » 08 Elo 2008, 23:49

Ode kirjoitti:Mulla toimi aluksi laatikko kuin unelma. Sitten reissulla Bulgarian vuoristossa alkoi n.6tkm ajettuna löytyä 4-5 ja 5-6 väliltä todella usein väliksiä. Epäilen, että tonnin huollossa eivät vaihtaneet öljyjä...
Sitten Italiassa 7050km ajettuna vaihdettiin GPS:t ja tilanne parani. Suomessa kävi 9tkm paikkeilla huollossa ja edelleen parani, mutta edelleen 11tkm ajettuna 5-6 väli on välillä todella nahkea. En ole siihen ihan tyytyväinen. Yleensä muut pykälät menevät hienosti päälle...
Ennen tuota suomen 9tkm kohdalla tehtyä huoltoa myös 1-2 väli oli kummallinen välillä.
Muuallakin maailmalla on valitelleet poijjaat tuota välis hommaa. Edellisessä ykköskoppasessa ei menny koskaan välikselle.... Kumma juttu.
Se jollalaatikko oikeasti toimii hyvin, niin kertokaa millä öljyllä ajatte. Edellisessä toi Teboilin 15-50 superbike toimi todella hyvin.... Ehkä ei sit tässä? No, yks purkki on vielä jäljellä. Sen ajan pois vaikka mikä olis... :smoking:
Jatketaa nyssi samasta aiheesta, eli mulla ( KingBusan ) Esan sisäänajama valkkari ja n. 10tkm taulusa ja vaihteet paranee kokoajan, JOSKUS hyvin harvoin 5 - 6 välissä pieni kynnys, mutta muuten pelaa OK . Oljat : Bel-Ray 10W 50ir ja hyvin tuntus pelittävän, vaikka jossain haukuttiin lyttyyn ?

Magee peli . Eikun raakaa ajoo ja vaihteiden käyttöö asiallisesti, ni notkistuu ajan kanssa. Orgin puolella K8 jo leimattiin suurinpiirtein täyspaskax, kun jollain oli korkannut etustefa ja toisella kykkä kolisi ?! :D :D Onkait näitä JOKUNEN myyty Suomessa tänä vuonna ja ainoo isompi hässäkkä on ollut ton virtalukon pohjan kanssa. Mulle vaihetaan loppukuusta, kun on joku piuha liian tiukalla ihan vaan varmuuden vuoksi ja ilimasex tietty takuisiin . :mosh:

Kirjoittaja Timba » 08 Elo 2008, 23:22

Kysymys teille jotka jotain näistä tekniikka-asioista tiedätte ja liippaa läheltä topicin otsikkoa, niin onko K8:ssa luistokytkin? Maahantuojan sivusto kun näin väittää. http://www.suzukifinland.com/content/index.html

Kirjoittaja -Harza- » 30 Heinä 2008, 21:28

busai kirjoitti:En tiedä mutta kyllä alkaa #####tamaan kun ykösellä kunnolla kiihdyttää ja nopee vaihto kakkoselle niin jääkin vapaalle ja kiekat tottakai rajottajaan,ei oo varmaankaan pyörän vika,rykkösellä sain aikaan samaa,kytkin on pohjassa ja voimalla stepaa ylös,mutta ei,onko kellään edes joskus käynyt näin

Tuttu juttu (ei ihan rajoittajaan :) ). Gikserillä ei noin ole käynyt kertaakaan.

Kirjoittaja 98-1197316477 » 30 Heinä 2008, 19:04

En tiedä mutta kyllä alkaa #####tamaan kun ykösellä kunnolla kiihdyttää ja nopee vaihto kakkoselle niin jääkin vapaalle ja kiekat tottakai rajottajaan,ei oo varmaankaan pyörän vika,rykkösellä sain aikaan samaa,kytkin on pohjassa ja voimalla stepaa ylös,mutta ei,onko kellään edes joskus käynyt näin vai oonko tosiaan näin tumpelo,kusiaisilla ei kyllä ollut muistaakseni näitä murheita. :pääseinään: .Mutta sitten kun saa vaihteet kunnolla sisään niin voi elämän kevät,kolmella ekalla vaihteella etukumi ilmassa. :thumbup: .



Edited By busai on 1217434084

Kirjoittaja jarim » 28 Heinä 2008, 15:00

majuriTK kirjoitti:Mulla 5500km ajettu k8 eikä isompia ongelmia laatikon kanssa! mutta viikonloppuna tuolla pudasjärvellä rupes takkuaan,aina joku vaihde rusahti eikä menny päälle,tämä tietysti käyttäjän vika ( jännitys),mutta nyt on kaavio käännetty ja pitäis mennä testaamaan miten onnistuu.joku kyllä ehdotti tuolla ajoissa että laita shifteri ,tiedä sitten kannattaako? vois se olla tuolla radalla kyllä ihan paikallaan.alkuperäisistä öljyistä en tiedä mutta tonnin huollossa laitettiin castrollin r4. :bike:
Kyllä shifteri täyskaasu kiihdytyksissä on aivan ehdoton!

Kirjoittaja majuriTK » 28 Heinä 2008, 13:25

Mulla 5500km ajettu k8 eikä isompia ongelmia laatikon kanssa! mutta viikonloppuna tuolla pudasjärvellä rupes takkuaan,aina joku vaihde rusahti eikä menny päälle,tämä tietysti käyttäjän vika ( jännitys),mutta nyt on kaavio käännetty ja pitäis mennä testaamaan miten onnistuu.joku kyllä ehdotti tuolla ajoissa että laita shifteri ,tiedä sitten kannattaako? vois se olla tuolla radalla kyllä ihan paikallaan.alkuperäisistä öljyistä en tiedä mutta tonnin huollossa laitettiin castrollin power`1 racing 4t 10w-50. :bike:



Edited By majuriTK on 1217251576

Kirjoittaja 79-1091167648 » 28 Heinä 2008, 10:42

Mulla toimi aluksi laatikko kuin unelma. Sitten reissulla Bulgarian vuoristossa alkoi n.6tkm ajettuna löytyä 4-5 ja 5-6 väliltä todella usein väliksiä. Epäilen, että tonnin huollossa eivät vaihtaneet öljyjä...
Sitten Italiassa 7050km ajettuna vaihdettiin GPS:t ja tilanne parani. Suomessa kävi 9tkm paikkeilla huollossa ja edelleen parani, mutta edelleen 11tkm ajettuna 5-6 väli on välillä todella nahkea. En ole siihen ihan tyytyväinen. Yleensä muut pykälät menevät hienosti päälle...
Ennen tuota suomen 9tkm kohdalla tehtyä huoltoa myös 1-2 väli oli kummallinen välillä.
Muuallakin maailmalla on valitelleet poijjaat tuota välis hommaa. Edellisessä ykköskoppasessa ei menny koskaan välikselle.... Kumma juttu.
Se jollalaatikko oikeasti toimii hyvin, niin kertokaa millä öljyllä ajatte. Edellisessä toi Teboilin 15-50 superbike toimi todella hyvin.... Ehkä ei sit tässä? No, yks purkki on vielä jäljellä. Sen ajan pois vaikka mikä olis... :smoking:

Kirjoittaja busapappa2 » 28 Heinä 2008, 09:20

Nyt Esan entisessä, Eli Mun valkkarissa kilsoja n. 7600 ja alaspäin vaihteet menee tosi nätisti, ylöspäinkin YLEENSÄ ! Joskus 5 - 6 väli on tahmee ja vaatii vähän "vispausta" että kutonen menee sisään. Välivapaata ei edelleenkään K8 :ssa, mutta tosiaan hiljakseen ajellessa täytyy vähän kikkailla joskus 5 - 6 välissä kutosta sisään nostaessa. Notkistuu koko ajan, eli niitä vaihteita kantsii käyttää, vaikka väännön puolesta ei tarttiskaan. :;):

Normaalissa kunnon kiihdytyksessä esim. Motarin rampista kun lähtee, niin vaihteet pelaa kuin se kuuluisa "junan Vessa" . :D

Eiköhän toi vaihteiden jäykkyys ole Suizan ominaisuus, koska mulla oli just päivän 3000km ajettu 1250 Bandiitti ajossa, kun valkkari oli huollossa ja IHAN samaa jutskaa 5 -6 välissä . ELI parikymppää mittariin ja vaihdepropleemit ohi ?! Oli ainakin entisessä K4 :ssä- Ja luulen, että näin käy K8 :n kanssa myös . Eli ei kantsi olla huolissaan MUN mielestä. Eikun hanaa vaan. :p :D

Kirjoittaja 107-1089231881 » 28 Heinä 2008, 06:53

purzzi kirjoitti:
-Artsi- kirjoitti:Kääntäkää se vaihdekaavio niin tuo ongelma poistuu. :glare:

(...pikku vink! vink!...) Kääntäsin heti, jos olis sopiva osa... :p
Ton vanhan mallin vivun saanee Suzuki varaosa myyjältä, enkä usko että maksanee etes paljoa.
Ja kaavion kääntö onnistuu helposti ilman ongelmia.

Kirjoittaja kalle » 25 Heinä 2008, 18:58

CyberAngel kirjoitti:muuten ei mene pienempi pesään???

No meinaatko tosiaan, että isompi menee helpommin pesään....?

:)




Edited By kalle on 1217001535

Kirjoittaja 67-1175770372 » 25 Heinä 2008, 15:40

Nytpä muistan että 18t huollossa laiteettin ee-Speedissä jotain hyvää öljyä ja alaspäinvaihto 6-5-4- 3 tökkää tuohon, pitää käyttää kytkintä välillä muuten ei mene pienempi pesään???

Ylös