Busa nykii kiihdyttäessä??

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: Busa nykii kiihdyttäessä??

Kirjoittaja 118-1177340260 » 07 Touko 2008, 18:51

nyt on uudehko starttimoottori ja se ratas, joka vastaa siihen startin akselinpäähän vaihdettuna, mutta silti lyö takasin ja häjysti? oliskohan tuo Pentakspyörä sanonu nyt sopimuksen irti? pyörä lähti nyt käyntiin ja kävi pikkusen aaltoilemalla...kesti kuitenkin jo jonkunverran kierroksia ja sit se sammu. fi valo palaa, mutta vika koodia ei näytä! tps:n viiva on ylläällä, joten täytyy sitä koittaa nyt vielä säätää!

Kirjoittaja 118-1177340260 » 28 Huhti 2008, 09:45

eli mitä täytyy pyörään ostaa että saa tuollasen "limiterin" vai sopiiko edes -99 pyörään? että sais pikkusen paremman startin sinne kun tuo alkuperänen! ja jos joltakin löytyisi niitä osia, nii olisin kiinnostunut!! :apua:
Onko kenelläkään tietoa , että mitähän nuo esat voisi uutena maksaa?

Kirjoittaja MGa » 27 Huhti 2008, 23:53

Ei ne osta käsittääkseni vahvempia oo -03 vaan tuli se torque limiter ettei lyö paskaks starttia
"Suzuki GSX1300R-K3,2003
The starter motor idle/reduction gear train incorporated a torque limiter to dampen the initial torque through it and so reduce stress on the individual components."

Kirjoittaja 118-1177340260 » 27 Huhti 2008, 22:00

tänään otettiin tuo startin puoli auki ja ilmeni, että uutta osaa tarvittais. Starttimoottori akselinpää oli melko silonen ja se isohko hammasratas joka vastaa siihen startinakseliin oli myös aikas huonossa kunnossa. eli jos joltakin sattuis tallin nurkissa pyöriä kyseisiä osia, niin olisin kiinnostunut. lueskelin jostakin että -03 mallista lähtien nuo startin osat olis jämerämpää tekoa??jos on, niin sopisko nuo vahvemmat osat "heittämällä" tuohon -99 pyörään? Ja mites tuo ns."pentakspyörä" kannattaako se vaihtaa samalla...jollakin oli kuulemma starttiviat johtunut siitä.mitenkäs tuon pentakspyörän toiminnan vois tarkistaa,että onko siinä jotakin vikaa? :apua:

Kirjoittaja 118-1177340260 » 25 Huhti 2008, 23:36

kyllä siellä suuttimisa käsittääkseni sihdit on ja niitä tuossa edellisessä viestissä tarkoitin...ne täytyisi vielä katsoa. sitten loppuu jo oma tieto taito pyörään!

Kirjoittaja jarim » 25 Huhti 2008, 22:58

Muistanko väärin että suuttimissakin on sihdit jotka jollakulla vastaavaa ongelmaa omaavalla olisi olleet tukossa?

Kirjoittaja 118-1177340260 » 25 Huhti 2008, 22:34

mutta kun tuo tankin sisällä oleva suodatin on katsottu ja se oli puhdas! kyllä se varmaan on vaan menny ruiskulle asti se paska.Kun vaan kerkiäis sen katsomaan...ehkä tässä viikonlopun aikana!

Kirjoittaja Wyfell » 25 Huhti 2008, 22:25

Jos siellä on paskaa tankissa niin pumppuhan voi olla jo uudelleen tukossa.

Kirjoittaja 118-1177340260 » 25 Huhti 2008, 19:33

pyörä rupes temppuilemaan melkein täydellä tankilla...ja kaikki letkut on kiinni! se rupes temppuilemaan noin 10 km:ä tankkauksen jälkeen! entiedä onko sit esson bensas ollu jotain?? noh jos nyt ei kuitenkaan!

Kirjoittaja akseli » 25 Huhti 2008, 18:23

no onkos sulla bensaa tankissa(enemmän kuin litra) ja kaikki alipaineletkut paikoillaan? eikä tämä ole vttuilua.

Kirjoittaja 118-1177340260 » 25 Huhti 2008, 17:50

nyt on akku vaihdettu ja pyörä lähtee kyllä käyntii mutt sammuu sit melkein heti. ja tais tuossa rytäkässä sit hajota starttikin kun rupes rutisemaan aikas ikävästi.. ei olis kyllä uskonu ett suzuki tekee tälläsiä pyöriä, mitä pitää käsitellä niinku kipeetä vit%&a ettei hajoo! kai se on vaan mentävä ruiskun suuttimien kimppuun! ei täs oikee enää muutakaan keksi! ja huoltoihin on järestäin kuukauden jono...et kai se vaan on viel yritettävä! :(

Kirjoittaja 118-1177340260 » 25 Huhti 2008, 11:09

joo täytyy koittaa sitä työntämällä. laitatko vaikka yv:nä tarkempaa tietoo ja hintaa startista. ja vaikka numeroo mistä sitä sopis kysellä!

Kirjoittaja kajbusa » 25 Huhti 2008, 10:14

Taitaa olla startti kysymyksessä.... noissa vanhemmissa oli se heikkolenkki ton bensapumpun lisäksi...

Kokeile työntää se tulille..... pelittääkö se sit moitteettomasti..

Kaverilla taitaa olla vielä kunnostettu 99-00 startti jemmassa....

Kirjoittaja 118-1177340260 » 25 Huhti 2008, 09:58

nyt en kyl muista varmaks sanoo, mutta saato kyl syttyä...olin ehkä pihhkusen liian innoissani kun saatiin se hörähtämää... :1087

Kirjoittaja PetriK » 25 Huhti 2008, 09:56

Syttyykö CHECK kun pyörä sammuu ?

Ylös