Kirjoittaja 116-1117441574 » 12 Huhti 2008, 11:14
Ostinpa NGK:n Iridium IX -malliset tulpat. Tulpat kiinni, kone tulille...ja mitä *ittua? Tämähän kuulostaa 1-2-pyttyiseltä. Ajolenkki sen vahvisti, kiihtyvyyttä ei ollenkaan. Pyörä käynee yhdellä tai kahdella sylinterillä, äänestä päätellen.
Vaihtoon menneet tulpat olivat Denson U27ESR-N:t. Mikäköhän noita NGK:n tulppia vaivaa? Olisiko neljän setistä 2-3 paskana? Uudet kyllä olivat, avaamattomassa pakkauksessa.
Vaatiiko iridium-tulppiin vaihto myös jotain muita muutoksia?
[color=#000000]Ostinpa NGK:n Iridium IX -malliset tulpat. Tulpat kiinni, kone tulille...ja mitä *ittua? Tämähän kuulostaa 1-2-pyttyiseltä. Ajolenkki sen vahvisti, kiihtyvyyttä ei ollenkaan. Pyörä käynee yhdellä tai kahdella sylinterillä, äänestä päätellen.
Vaihtoon menneet tulpat olivat Denson U27ESR-N:t. Mikäköhän noita NGK:n tulppia vaivaa? Olisiko neljän setistä 2-3 paskana? Uudet kyllä olivat, avaamattomassa pakkauksessa.
Vaatiiko iridium-tulppiin vaihto myös jotain muita muutoksia?[/color]