Ketjurasvari

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: Ketjurasvari

Kirjoittaja armoton83 » 13 Heinä 2016, 10:09

Ongelmia pro oilerin kanssa!

Kyseessä gen1 vm 05, Oilerin asennuksessa EMI testi on häiriöitä täynnä ja nopeusmittari elää omaa elämää, tai ei elä ollenkaan. Virta ja maa on otettu takavalolta, sekä nopeussignaali jäähdytysneste säiliön vieressä olevasta pinkistä johdosta(musta 3 napaine liitin).. Mitähän hellettä ton kanssa tekis?

Kirjoittaja same » 19 Touko 2015, 08:31

same kirjoitti:Äsken asentelin Scottoiler eSystem:in.
Asennus periaatteessa helppo, oma hommansa oli etsiä järkevät paikat näytölle, dual injektorille, säiliölle, letkuille ja kaapeleille.
Katsotaan myöhemmin, kun ajelee, miten toimii.... :turbobusa:
Viime kesänä jo ongelmia tuon kanssa.
Aukaisin näytön (ei lähtenyt ehjänä), piirilevy oli irti, ihan hapettunut ja ruostunut, yksi komponenttikin oli irti, yksi piuha poikki.
Näillä kokemuksilla ihan pas*a.
Näytön lasi ei ole liimattu tiiviisti.

Kirjoittaja keitsi » 24 Kesä 2013, 21:50

Henry67 kirjoitti:EMI-häiriökin piti poistaa lopullisesti irroittamalla vasen kate uudelleen ja juottamalla maajohto nopeussensorin johtoon.
Voi nyt PRKL! Tuon viestin kun olisin aiemmin huomannut lukea!! :D

Kirjoittaja keitsi » 24 Kesä 2013, 21:47

Noniin. Pro-Oiler EMI-ongelmat korjattu. Ongelma poistuu ottamalla maasignaalin ANTURILTA. Kyllä, rungosta tai akulta otettaessa maa näkyi kierrosluvun mukaan vaihtuvaa häiriötä speedon output-signaalista.
Mittasin skoopillakin. Maan kun otti anturilta niin ei mitään häiriötä.

Pelaa ko puikki nyt.

+12V otin takavaloilta, sekin toimii hyvin.

Pro-Oilerin näytönhän voi myös asentaa piiloon, ei sen ole pakko olla näkösällä. Säädettäessä optimisyötön voi olla kätevä, että on näkösällä, mutta sen jälkeen ei pitäisi näyttöä tarvia.




Edited By keitsi on 1372099648

Kirjoittaja Stabiili » 17 Maalis 2013, 05:04

Säiliön laitoin repsikan jakkaran alle. Ei ihan pystyyn mahtunut, mutta melkein. Helppo lisätä öljyä ja säätää tippumisnopeutta.

Kirjoittaja mkn016 » 17 Maalis 2013, 00:10

Hyvä tietää. Ebaysta miekii sen tilailin. Saman hintanen se tais olla. Miepä näppään paikalleen ku saapuu kotosalle. Mihi piilotit sen säiliön??

Kirjoittaja Stabiili » 16 Maalis 2013, 17:18

Vsystem tuplanokilla asennettu talven aikana ja hyvin näyttää toimivan. Aika isolle joutuu säätämään, että antaa ketjulle öljyä, tarkemmat säädöt sitten kun pääsee baanalle.
Asennus helppo ja vaikuttaa aika idioottivarmalta systeemiltä.
Ebaystä ostin ja postikuluineen maksoi 101,74¤.

Kirjoittaja mkn016 » 16 Maalis 2013, 14:00

Tulipa nyt tollanen scottoiler vsystem tilattua. Aikani noita tutkiskelin, ja tohon päädyin. En halunnu mitään
Ylimääräistä näyttöä stongaan. Mites muilla? Onko ollu vsystem hyvä hankinta?

Kirjoittaja same » 23 Touko 2011, 23:17

Äsken asentelin Scottoiler eSystem:in.
Asennus periaatteessa helppo, oma hommansa oli etsiä järkevät paikat näytölle, dual injektorille, säiliölle, letkuille ja kaapeleille.
Katsotaan myöhemmin, kun ajelee, miten toimii.... :turbobusa:




Edited By same on 1306181918

Kirjoittaja Huhan Kolli » 10 Touko 2011, 20:47

Eipä ole vielä tullut, mutta minulla olikin vanha osoite ebayssa joten saatta tehdä päivän "mutkan". Toivottavasti tulee huomenna niin pääsis asenteleen.

Edit: Eipä tullut tänäänkään. Laukkutelin joka tuli Kreikasta, ja jonka tilasin jälkeenpäin, saapui tänään. Saiko lumimies jotain seurantakoodia? Tila on kyllä että olis lähetetty, mutta eipä näy eikä kuulu?




Edited By Huhan Kolli on 1305117817

Kirjoittaja Snowman » 10 Touko 2011, 16:25

Tänään saapui paketti!! Rasvari+dual injektori ihan oikeissa paketeissaankin vielä. :)
Kukahan sen vielä asentaisi paikalleen?? Toki rahallista tai oluista korvausta vastaan. :apua:

Kirjoittaja Huhan Kolli » 06 Touko 2011, 11:45

Sori, mutta muistin hinnan väärin, se olikin 102,30 eikä toisinpäin. Taidan lähtee alkoon tuhlaan "voitto" rahoja :kippis:

Kirjoittaja Snowman » 06 Touko 2011, 08:36

Huhan Kolli kirjoitti:103,20¤ tuli rasvarista laskua luottokortille.

Katoin just omaa laskua ja siinä oli 102.74e. Eri tilauspäivä eri punnan kurssi vissiin? Jopa 46senttiä halvemmalla.Mistä näitä senttejä oikeen tulee?
:on_the_quiet:




Edited By Snowman on 1304660280

Kirjoittaja Snowman » 04 Touko 2011, 20:08

Huhan Kolli kirjoitti:103,20¤ tuli rasvarista laskua luottokortille. ei paha, jos se rasvarikin vielä tulee kotiin. säästöä n. 70¤, mukit sille :thumbup:
Heh..otan sitten muutaman jahka rasvari tulee ja joku on asentanut sen. :kippis:

Kirjoittaja TJJ » 04 Touko 2011, 20:07

martti kirjoitti:Maadoitus pitää tehdä huolellisesti muuten antaa liikaa öljyä
Joo, gen1 pistin lopulta takavalon maahan, ajattelin nytkin napata virrat takavalolta.

Ylös