Kirjoittaja Kujo » 04 Joulu 2015, 00:44
Olipas hauska trippi reilun kymmenen vuoden takaisiin tunnelmiin. Luulin näiden tarinoiden jo hävinneen jonnekkin, mutta täältähän löytyi. Tuo mainittu "APLARI" elää edelleen ja voi hyvin, yhteinen taipaleemme päättyin. 2007, kun ajokortin menettämisen jälkeisisessä vitutuksessa myin pyörän muuan Mikolle, joka vaan suunnilleen käveli talliin ja osti mopon pois. Pari vuotta se taisi olla Mikolla, kunnes yllättäinkin taas korttinsa menettämisen johdosta Mikko halusi luopua aarteestaan. Näinpä laite siirtyi hyvän ystäväni Kallen omistukseen Rovaniemelle ja siellä se NMP:n tallissa majailee edelleen. Itselläni on ollut mieluisa tehtävä edelleenkehittää Kallen omistamaa laitetta, nykyään hän (se busa) omaa kaksi identtistä moottoria, jotka 20th kilometrin ajosuorituksen jälkeen vaihtavat paikkaa keskenään, lepovuorossa olevan ollessa Nivalan tallilla fressauksessa. Nykyiset teholukemat ovat himpun verran alle 400hp takapyörältä, (olikohan syksyn 2015 tulos 397 tai jtn.) Pyörä on muutoskatsastettu ahtimelle, väri edelleen se sama, samaten ahtimena toimii edelleen Mikon päivittämä TD05Mitsu, jonka eläkkeelle päästämisestä olemme käyneet pitkiä keskusteluita pyörän omistajan, eli Kallen, eli maksajan kanssa. Saa nähdä mitä jatkossa tulee, tällä hetkellä tuntuma on, että aivan heti ei Aplarin taru päätänsä näe. Kunhan nyt
vaan ei sattuisi mitään...
[color=#000000]Olipas hauska trippi reilun kymmenen vuoden takaisiin tunnelmiin. Luulin näiden tarinoiden jo hävinneen jonnekkin, mutta täältähän löytyi. Tuo mainittu "APLARI" elää edelleen ja voi hyvin, yhteinen taipaleemme päättyin. 2007, kun ajokortin menettämisen jälkeisisessä vitutuksessa myin pyörän muuan Mikolle, joka vaan suunnilleen käveli talliin ja osti mopon pois. Pari vuotta se taisi olla Mikolla, kunnes yllättäinkin taas korttinsa menettämisen johdosta Mikko halusi luopua aarteestaan. Näinpä laite siirtyi hyvän ystäväni Kallen omistukseen Rovaniemelle ja siellä se NMP:n tallissa majailee edelleen. Itselläni on ollut mieluisa tehtävä edelleenkehittää Kallen omistamaa laitetta, nykyään hän (se busa) omaa kaksi identtistä moottoria, jotka 20th kilometrin ajosuorituksen jälkeen vaihtavat paikkaa keskenään, lepovuorossa olevan ollessa Nivalan tallilla fressauksessa. Nykyiset teholukemat ovat himpun verran alle 400hp takapyörältä, (olikohan syksyn 2015 tulos 397 tai jtn.) Pyörä on muutoskatsastettu ahtimelle, väri edelleen se sama, samaten ahtimena toimii edelleen Mikon päivittämä TD05Mitsu, jonka eläkkeelle päästämisestä olemme käyneet pitkiä keskusteluita pyörän omistajan, eli Kallen, eli maksajan kanssa. Saa nähdä mitä jatkossa tulee, tällä hetkellä tuntuma on, että aivan heti ei Aplarin taru päätänsä näe. Kunhan nyt
vaan ei sattuisi mitään...[/color]