Kirjoittaja 74-1155281906 » 26 Helmi 2008, 08:37
Humppanisti kirjoitti:Kokeilin edellisessä K6.sessa tuollaisia holkkeja. Mielestäni pelkillä holkeilla ohjaus antoi hieman myöden eli ei ollut tarpeeksi tukeva. JonyMan:in mainitsema alumiinilevy taas tukevoitti etupään entiselleen. Eli en itse laittaisi pelkkiä holkkeja...periksi antaa hieman..
Ei toki ajossa heti huomaa, mutta paikallaan kun etupyörä on pukilla.
Itellä ollu nuo holkit paikoillaan, enkä ole havainnut mitään häiritsevää notkumista. Vaikkakin se kylä joustaa hieman, mutta niin se joustaa ilman niitä holkkejakin, mikäli on oikeaoppisesti kiinni, eli kumit välissä, eikä osu etuputkien yläpäät siihen päälimmäiseen kolmioon.
Sehän noissa holkeissa on hyvä, että todella edullista kokeilla eri korkuisia korotuksia, ja niiden vaikutuksia omaan ajoasentoon.
Lisäksi bonuksena on se, että saa laskettua keulaa vaikka varttimailille.. Toki siitä alumiinikäikäleestäkin saa tehtyä sellaisen, että lasku onnistuu. Mutta jos on 100e valmis panostaan siihen käikäleeseen, niin ennemmin ostaisin jo Helibarssit, joita TeeCay jobbaa. Niillä saa säädettävyyttä jo ihan erimalliin.
Mutta mutta, makuasioita, tietysti paras aina jos pääsee ennen hankintaa kokeileen, että miltä tuntuu.
[quote="Humppanisti"][color=#000000]Kokeilin edellisessä K6.sessa tuollaisia holkkeja. Mielestäni pelkillä holkeilla ohjaus antoi hieman myöden eli ei ollut tarpeeksi tukeva. JonyMan:in mainitsema alumiinilevy taas tukevoitti etupään entiselleen. Eli en itse laittaisi pelkkiä holkkeja...periksi antaa hieman..
Ei toki ajossa heti huomaa, mutta paikallaan kun etupyörä on pukilla.[/color][/quote]
[color=#000000]Itellä ollu nuo holkit paikoillaan, enkä ole havainnut mitään häiritsevää notkumista. Vaikkakin se kylä joustaa hieman, mutta niin se joustaa ilman niitä holkkejakin, mikäli on oikeaoppisesti kiinni, eli kumit välissä, eikä osu etuputkien yläpäät siihen päälimmäiseen kolmioon.
Sehän noissa holkeissa on hyvä, että todella edullista kokeilla eri korkuisia korotuksia, ja niiden vaikutuksia omaan ajoasentoon.
Lisäksi bonuksena on se, että saa laskettua keulaa vaikka varttimailille.. Toki siitä alumiinikäikäleestäkin saa tehtyä sellaisen, että lasku onnistuu. Mutta jos on 100e valmis panostaan siihen käikäleeseen, niin ennemmin ostaisin jo Helibarssit, joita TeeCay jobbaa. :) Niillä saa säädettävyyttä jo ihan erimalliin.
Mutta mutta, makuasioita, tietysti paras aina jos pääsee ennen hankintaa kokeileen, että miltä tuntuu.[/color]