Aplari ekaa kertaa Alastarossa

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: Aplari ekaa kertaa Alastarossa

Kirjoittaja Kujo » 26 Touko 2004, 20:30

-Artsi- kirjoitti:Koska ja missä seuraava kisa? Fanklupi janoaa tietoo... :p

Heinäkuun alussa Alastarolla EM-kahinat, se on must. Siellä ainakin, ja ens lauantaina kalajoella WestCoastStreetCup, siellä testaillaan. Mahdollisesti vielä jos vaan budjetti myöten antaa, niin Piteåssa ois kiva kävästä.
Ja Jarze, enhän minä ole vielä edes ehtinyt kamoja purkaa viime reissulta, että mitenpä sitä nyt leimalle sitte ??? :laugh:

Kirjoittaja 74-1085495998 » 26 Touko 2004, 18:29

Joko oot ehtinyt leimalle :p Hopi, Hopi :D :D

Kirjoittaja -Artsi- » 26 Touko 2004, 11:38

Koska ja missä seuraava kisa? Fanklupi janoaa tietoo... :p

SMC:ltä ainakin löytyy tuommoisia magneettivenoja:

http://www.databooks.com/smcfi/

Kirjoittaja Kujo » 25 Touko 2004, 22:19

Joo muta ei. Ei laiteta painoja ,vaan lasketaan hiukan tehoja :( Ja sitten värkkäillään vielä self made boost controlleri, niin avot, jo pitäis onnistua. Tietäiskö muuten joku, mistä vois löytyä pienikokoinen magneettiventtiili 12v järjestelmään? kuullut joskus puhuttavan miniatyyriventtiileistä, käytetään erilaisissa pneumatiikka sovelluksissa teollisuudessa. Ei tarvi olla kuin ihan hentoinen on-off. ...jookkee???
Niin ja nyt olis sitte tuo shift minderikin viimein toiminnassa, ei pelkästään asennettuna, ei tartte ihan korvakuulolla ajella... :p

Kirjoittaja -Artsi- » 25 Touko 2004, 17:02

Oolraittia, hieno lukea että kausi starttaili lupaavasti... Minäkin arvoin vielä su-aamuna lähtöä sinne Laastaroon mutta Hangossa ripotti vettä ja pilvet näytti mantereen puolella vielä mustemmilta joten niin se sitten jäi... :(
Olikos fanklupilaisilla kameraa matkassa, kuvat esiin!?! Jokkee, Jardzee???
Ny sitten lyijypunttia kiinni Appelsiinin solmun viereen ja kohti uusia koitoksia?!? :laugh:

Kirjoittaja Kujo » 25 Touko 2004, 15:16

No perskules :D :D

Kirjoittaja Agostini » 25 Touko 2004, 11:31

Kujo vois muute vaihtaa värin tekstiinsä...... :)
Ahdetun Appelsiinin-väriseksi..... :p
off-topic




Edited By Agostini on 1085473900

Kirjoittaja Sepe » 25 Touko 2004, 09:03

Koskas ne seuraavat mittelöt on? Sinne sitten foorumi oikein kunnon porukalla Kujoa kannustaan! Pitäis kehitellä joku Kujo fanclupi ja sitten rekvisiittaa!

Kirjoittaja Kujo » 24 Touko 2004, 23:53

Jep ja juu, pikkuhiljaa aletaan selvitä viikonlopun "järkyttävistä" tapahtumista suoraanajoradalla. Eli lauantai-aamuksi jyrättiin alasinstarolle ja huolimatta jatkuvasta sateenuhasta, päästiin kuin päästiinkin aloittaan kvallit lähes ajallaan. SGB oli ajovuorossa ensimmäisten joukossa, joten tutina puntissa (oikeesti) muuttui pian todelliseksi hädäksi kun Bussin keula ekaa kertaa sojotti kohti 400m päässä siintävää maalia. Viileästä kelistä ja sateesta johtuen epäilin radan pitoa, joten pyrin ottamaan lähdön ihan isoisän ottein. Verkkaisen liikkeellelähdön jälkeen kakkosta ja sitten kolmosta pesään ja HANAA. Tuntui miehekkäältä kun keula vielä neloselle vaihtaessa lähti vetään semmosta kivaa loputonta leijaa... ihan siistiä, ei mitään bommitusjutskia.
Aikakortin saatuani en meinannut uskoa millään tuloksia;9.489/256kmh! -siis eka lähtö pyörälle ja heti alle tavoitteena olleen 9.5 sek. indeksin. Noh break outtihan se oli, mutta se ei harmittanut lainkaan, suorituskyky oli nyt todettu, ja seuraavaksi pitäisi saada lähtöön terävyyttä. Tästä alkoikin sitten se tuska, mihin Jarze ja Jokke paikallaolleina jo viittasivatkin tuolla vanhalla foorumilla. Terävyyttä tosiaankin saatiin, mutta kun liike-energia tahtoi väkisin suuntautua ylös- eikä eteenpäin, tuloksena oli karmeeta pomppimista. No, väkisin sain lopulta väännettyä lauantain päätteeksi suhtkoht kelvollisen ajan 9,672, jolla aika-ajon kolmas sija ja sunnuntain pudotuskisan eka vastustajaksi asettui Ruotsin Jelgert. Eliminaattorista ei ole sitten niin mitään uutta kerrottavaa, hiukan liian vaisu lähtö, jota sitten täytyi korjata himpun liikaa, taas kurkoteltiin pilviä, jolloin Jelgert pakeni sen verran kauas, ettei edes yli 30 kmh kovempi nopeus lopussa riittänyt kuromaan etumatkaa kiinni. Kuitenkin heikosta menestyksestä huolimatta reissusta jäi hyvä maku, nyt tarvitaan vaan paljon lähtöjä alle, ja muutamia uusia virityksiä Bussiin. Seuraavaan kisaan täytyy rakentaa ainakin kaksivaihejärjestelmä ahtopaineelle, jotta ykkös- ja kakkosvaihteen liiallinen voiman tuotto saadaan hillittyä.
Mukavana lisänä viikonlopusta jäi mieleen, että ensimmäistä kertaa kohta kymmenvuotiaalla kilpaurallani nyt minulla oli ihan oikea kannatusjoukko paikalla. (siis tiimin ulkopuolelta) :cool: :cool:

Ylös