Kirjoittaja jokkebusa » 28 Helmi 2005, 11:17
ja morot täs samalla kaikillekin hetkestä aikaa taasen. pientä suhinaa riittännä vallan muiden askareitten kuin busanismiuden parissa tässä niin paljon, että ei paremmasta väliä. vaan menneenä pidennettynä veekendinä tuolla muuramen riihivuorella tuli todistettua sekin, että busanisti on myös varsin nopea alamäkeä atomicoidessaan...namm ja aahh... =)
vaan asiaan, että aikas omituinen juttu kuitenkin tää laikan löysyys... olikos toi levy muuten vielä ihan bra kulutuspinnaltaan ?
mulle ei ny äkisti muuta tuu mieleen, että oiskos kyseisen puoleinen alkselilaakeri ollut eineen väljä ? sehän esmees poikkeuttaa laikan kohtisuoruutta jarrukaliiberiin nähden, ja joka kerta kun brakettaa laikalle tulee eitoivottua sivuvääntöä, joka vois ajan kanssa kuormittaa noita niittejäkin. muutos siellä ehjällä puolella ei ole ihan yhtä suuri, joten tuo voisi olla yksi selistys.
voihan sekin olla että ko.jarrusatula ei jostain syystä ois ihan yhdensuuntainen siihen laikkaan nähden...
eikä välttämättä esim.muutaman jarrusylinterin nahkea liikkuvuus kun niitä kuusi kuitennii puolellaan on, ei tunnu pahemmin vielä "puoltamisena ", mutta saattavat nekin kiusata laikkaa väännöksiin niin notta joskus sitten löystyy....
ja kandee muistaa että ratapyörissähän noi laikat jätetään tarkoituksella niin löysiksi, että melkoista kilinää siviilin nupurupulipinnoilla varmaankin pitäsivät. eli pientä klappia periaatteessa jo kuluukin olla, mutta katupyörissähän ainakin uutena välykset laikan ja keskiön välissä on just ton melun takia lähes minimaaliset. toki ne niittien ponnejousiprikat siellä vanteen puolella sitten aikanaan antavat periksi väkisinkin, joten veikkaisin että 100 000 ajetussa bussessakin on jo aidot ratadiscit vakiona...=)
[color=#0000FF]ja morot täs samalla kaikillekin hetkestä aikaa taasen. pientä suhinaa riittännä vallan muiden askareitten kuin busanismiuden parissa tässä niin paljon, että ei paremmasta väliä. vaan menneenä pidennettynä veekendinä tuolla muuramen riihivuorella tuli todistettua sekin, että busanisti on myös varsin nopea alamäkeä atomicoidessaan...namm ja aahh... =)
vaan asiaan, että aikas omituinen juttu kuitenkin tää laikan löysyys... olikos toi levy muuten vielä ihan bra kulutuspinnaltaan ?
mulle ei ny äkisti muuta tuu mieleen, että oiskos kyseisen puoleinen alkselilaakeri ollut eineen väljä ? sehän esmees poikkeuttaa laikan kohtisuoruutta jarrukaliiberiin nähden, ja joka kerta kun brakettaa laikalle tulee eitoivottua sivuvääntöä, joka vois ajan kanssa kuormittaa noita niittejäkin. muutos siellä ehjällä puolella ei ole ihan yhtä suuri, joten tuo voisi olla yksi selistys.
voihan sekin olla että ko.jarrusatula ei jostain syystä ois ihan yhdensuuntainen siihen laikkaan nähden...
eikä välttämättä esim.muutaman jarrusylinterin nahkea liikkuvuus kun niitä kuusi kuitennii puolellaan on, ei tunnu pahemmin vielä "puoltamisena ", mutta saattavat nekin kiusata laikkaa väännöksiin niin notta joskus sitten löystyy....
ja kandee muistaa että ratapyörissähän noi laikat jätetään tarkoituksella niin löysiksi, että melkoista kilinää siviilin nupurupulipinnoilla varmaankin pitäsivät. eli pientä klappia periaatteessa jo kuluukin olla, mutta katupyörissähän ainakin uutena välykset laikan ja keskiön välissä on just ton melun takia lähes minimaaliset. toki ne niittien ponnejousiprikat siellä vanteen puolella sitten aikanaan antavat periksi väkisinkin, joten veikkaisin että 100 000 ajetussa bussessakin on jo aidot ratadiscit vakiona...=)[/color]