Takaiskarin esijännityksen säätö kalu?

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: Takaiskarin esijännityksen säätö kalu?

Kirjoittaja 107-1113697620 » 21 Huhti 2005, 17:09

nyt sataa lunta ja on maassakin jo noin 2 cm, jos vielä pakastuu, niin jää sirkiö työpaikan pihaan pressun alle odottamaan kenties huomista, jolloin toivottavasti olisi muutama plusaste enemmän kuin tänään ja ei sataisi mielellään ainakaan lunta. eilenkin ajoin visiiriä jatkuvasti pyyhkien lumipyryssä kotiin illalla.

lottonumeroista en tiedä, en oo lotonnut aikoihin. säätötyökalu olisi teetettävä, ellei tuollaista raisu mm-mallia löydy ja sellainen soveltuisi.

Kirjoittaja Kujo » 20 Huhti 2005, 23:40

Se taitaa olla tuo mun hakanen peräisin vm-83 Raisusta. Malli MM, en tiedä oliko siinä tyttöjen mallissa tuommosta. Sopivan lyhkänen ja pikkasen alikokoinen tuohon Busaan, voi säätää myös rengas paikallaan jos on pienet kädet.
:D :D :D :D

Kirjoittaja -Artsi- » 20 Huhti 2005, 20:54

Nyt kun kawabata herätti tämän threadin eloon, onko jo kokemuksia noista haka-avaimista? Mikä koko? Mistä? Mitä maksoi? Toimiiko Bilteman säädettävä? Onko huomenna pouta? Mitkä on ensi lauantain oikeat lottonumerot?

Antaa kuulua ken on ruuvaillut jännitteitä bussin perässä!

Kirjoittaja 107-1113697620 » 20 Huhti 2005, 15:23

bilteman hakakoukulla, sellaisella ns. ihmeavaimella en saanut tusinasta säädettyä esijänää, en kyllä muillakaan avaimilla, liian ahdasta. tarvii nostaa runko ylös ja koittaa sitten jollain tehdyllä avaimella tai tuurnalla, jollaisella säädin zetorista aikanaan esijänää.

Kirjoittaja purzzi » 24 Helmi 2005, 14:22

markom kirjoitti:Näin uudessa bilteman lehdessä säädettävän haka-avaimen hintaa 3.85 laatu toimivuus sitten toinen juttu:p
Joo yleensä nuo biltsun jutut on ollu aika syvältä .....stä :smoking:

Mutta poikkeuksiakin on ollu... :p

Kirjoittaja 109-1089644079 » 24 Helmi 2005, 14:15

Näin uudessa bilteman lehdessä säädettävän haka-avaimen hintaa 3.85 laatu toimivuus sitten toinen juttu:p

Kirjoittaja busatar » 24 Helmi 2005, 03:10

JOO OLI... HAIN KAUPAN SEDÄN SISÄLTÄ JA KERROIN MITÄ AION KO.AVAIMELLA TEHDÄ SETÄ MENI SISÄLLE JA OTTI PARI ERIKOKOISTA AVAINTA JA SOVITTI SE MENI NIIN MUTTA VOINHAN MÄ SEN TALLISSA KÄYDÄ MITTAAMASSA

Kirjoittaja purzzi » 21 Helmi 2005, 19:41

busatar kirjoitti:minä kävin putkiliikkeestä hakemassa haka-avaimen tais maksaa 7 euroa
Olikos siinä mikään laista kokomerkintää?

Kirjoittaja 107-1089231881 » 21 Helmi 2005, 14:23

busatar kirjoitti:minä kävin putkiliikkeestä hakemassa haka-avaimen tais maksaa 7 euroa
Hyvä vinkki, putkiliikkeeseen taidan suunnistella :thumbup:

Kirjoittaja busatar » 20 Helmi 2005, 00:31

minä kävin putkiliikkeestä hakemassa haka-avaimen tais maksaa 7 euroa

Kirjoittaja TBus » 19 Helmi 2005, 10:07

Joo.. mä ostin aikanaan Zetoriini haka-avaimen joka sattuu sopimaan bussiin... En tiedä onkohan näitä kiristys- ja säätömutzkuja jotenkin standardisoitu, mahdollisesti... Tai sit japsipyörien valmistajilla on aikas paljon yhteisiä alihankkijoita iskaripuolella... hjeh...
:laugh:

Kirjoittaja Kujo » 16 Tammi 2005, 00:13

Juu noin käy, niinku Jokke kertoili, mut minä oon ruuvaillu tuota ihan tavan haka-avaimella, luulin että se ois busan orkkistyökalu? -voi se olla peräisin myös jostain muustakin työkalupussista kuin busan, mutta kuitenki. Sitä tilaahan sielä ei tosiaan liikoja ole, parhaitten onnaa jos viitsii takarenkaan irroitella säätöä varten. Niin ja sen kumilärpykän sieltä svingin päältä.

Kirjoittaja jokkebusa » 15 Tammi 2005, 21:05

min oon kylmästi vaan sopevan pitkällä messinkituurnalla ja vasaralla kilkutellen tota availlut ja säädellyt. pitkä ruuvari tai joku lattaraudan palanen tottamar käy kans, kunhan ei sikana lyttää niitä hahloja mutterin kylestä. haka-avaimellahan toi on tarkotettu avattavaksi, vaan eipä silläkään homma kovin helposti luonaa ku siellä ei oo tilaa avainta pyöritellä kunnolla.
juu ja jotain sprayölkkiä sinne kandee hiukan suihkauttaa, se alamutu katos pakkaa leikkaan siihen jouseen muutoin kines. pyörä on kans syytä hilata niin ylös jollain konstilla, että suurimmat kuormat on pois jouselta. onnaa toki ihan sivujalallakin tää homma.
se päällimmäinen lukkomutu koputellaan ensin auki, ja sit säätö kumpaan suuntaan tarviikin. ja´lukkomutu taas kiinni kun on passelissa tiukkuudessa. :mosh:

Kirjoittaja purzzi » 12 Tammi 2005, 14:06

Minkäs kokone haka-avain/avaimet käy tohon takaiskarin esijännityksen säätöön... tai milläs olette tuota iskaria säätänyt... vai oletteko säätäneet ollenkaan...?
:D
Minusta kun tuntuu vähän siltä,että kaks päällä ja 3xlaukut niin rupee tuo busa olee vähän turhan lepsu perästä,kun olisin halunnu jo viime kesänä jo vähän jäykemmän takaliston(pyörään)! :smoking:

Ylös