Kirjoittaja akseli » 10 Helmi 2005, 22:21
hitekkiä, puhaltimia ja öky-isolohkoja vierastavana taviksena päädyin vaatimattomaan perinteiseen viritykseen: putki, nokat ja kansien porttaus. Kärsimys: 2t.osiin ja 2pv töihin. jos ketään sattuu kiinnostamaan alustavat mittaustulokset,joihin itsekin olin aluksi hieman pettynyt: teho kytkinhevosvoimina 208 /9300rpm. vakiobusan huipputeho ylittyy 7000n kohdalla ja 200 on käytettävissä 8000sta lähtien. vääntökäyrä yllätti positiivisesti: 5000 -8500 matelee 150n viivaa pitkin huiputtaen 152nm/7400rpm takikselta.nämä suzukin filtterillä ja perussäädoillä.airboxin raatelu ei tunnu tappavan alavääntöä: 100 Nm/2750rpm. kai näinkin voi viikonloppunsa lusia :p
[color=#000000]hitekkiä, puhaltimia ja öky-isolohkoja vierastavana taviksena päädyin vaatimattomaan perinteiseen viritykseen: putki, nokat ja kansien porttaus. Kärsimys: 2t.osiin ja 2pv töihin. jos ketään sattuu kiinnostamaan alustavat mittaustulokset,joihin itsekin olin aluksi hieman pettynyt: teho kytkinhevosvoimina 208 /9300rpm. vakiobusan huipputeho ylittyy 7000n kohdalla ja 200 on käytettävissä 8000sta lähtien. vääntökäyrä yllätti positiivisesti: 5000 -8500 matelee 150n viivaa pitkin huiputtaen 152nm/7400rpm takikselta.nämä suzukin filtterillä ja perussäädoillä.airboxin raatelu ei tunnu tappavan alavääntöä: 100 Nm/2750rpm. kai näinkin voi viikonloppunsa lusia :p[/color]