Mikä tuli kytkimeen?

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: Mikä tuli kytkimeen?

Kirjoittaja 75-1186771738 » 24 Huhti 2008, 21:10

busajasa kirjoitti:
Kiskokid kirjoitti:Kytkin murheita täälläkin! Eli olin tuossa ehtoolla ajelemassa ja kaikki pelitti ihan ok. Kahvitauon jälkeen reipas kiihdytys, vaihto kakkoselle ja kytkin luisti niin ###¤?tanasti! Voiko olla levyt loppu noin varoittamatta? talvella käytin kytkintä auki sen verran että laitoin sinne kaksiosaisen tilalle yksiosaisen käikäleen. Työsylinterin käytin myös auki, vaihdoin nesteet ja putsasin sekä suojalaippa että vahvike löysivät myös tiensä sinne.

Tuliko kytkimen jousiin mitään muutosta? Itselleni olen antanut ymmärtää että vaati pidemmät kytkän jouset tai shimmaukset jotta pitäisi... Voinpa olla väärässäkin mutta mulla tuli tämmöiset tuon jäykän käikäleen muassa
Joo tosiaan! Kyllä ne jousetkin tuli vaihdettua jäykempiin,jäi vain epähuomiossa laittamatta tohon kysymykseen, nyt asia korjattu.

Kirjoittaja busajasa » 24 Huhti 2008, 20:59

Kiskokid kirjoitti:Kytkin murheita täälläkin! Eli olin tuossa ehtoolla ajelemassa ja kaikki pelitti ihan ok. Kahvitauon jälkeen reipas kiihdytys, vaihto kakkoselle ja kytkin luisti niin ###¤?tanasti! Voiko olla levyt loppu noin varoittamatta? talvella käytin kytkintä auki sen verran että laitoin sinne kaksiosaisen tilalle yksiosaisen käikäleen. Työsylinterin käytin myös auki, vaihdoin nesteet ja putsasin sekä suojalaippa että vahvike löysivät myös tiensä sinne.

Tuliko kytkimen jousiin mitään muutosta? Itselleni olen antanut ymmärtää että vaati pidemmät kytkän jouset tai shimmaukset jotta pitäisi... Voinpa olla väärässäkin mutta mulla tuli tämmöiset tuon jäykän käikäleen muassa

Kirjoittaja 75-1186771738 » 24 Huhti 2008, 20:53

Kytkin murheita täälläkin! Eli olin tuossa ehtoolla ajelemassa ja kaikki pelitti ihan ok. Kahvitauon jälkeen reipas kiihdytys, vaihto kakkoselle ja kytkin luisti niin ###¤?tanasti! Voiko olla levyt loppu noin varoittamatta? talvella käytin kytkintä auki sen verran että laitoin sinne kaksiosaisen tilalle yksiosaisen käikäleen+jäykemmät jouset. Työsylinterin käytin myös auki, vaihdoin nesteet ja putsasin sekä suojalaippa että vahvike löysivät myös tiensä sinne. :wtf:



Edited By Kiskokid on 1209060669

Kirjoittaja 82-1086810582 » 17 Huhti 2008, 12:19

Samanlainen ongelma kuin topicin aloittajalla.
Todella p*ska ajaa kun ei ota kuin ihan lopussa..

Vaihdoin nesteet samalla kun asentelin suojalaipan paikalleen.
Todella paljon tuli ilmakuplia vanhojen nesteitten kanssa. Nyt toimii niinkuin pitää

Nesteet oli puhtaan näköisiä ja en ajatellut ees et voisi johtua niistä..
Kiitos siis neuvoista.

Kirjoittaja kajbusa » 03 Huhti 2008, 09:31

jummijammi kirjoitti:
jummijammi kirjoitti:Mulla tuli kans viimeisellä ajokerralla samanlainen vaiva, ku talliin vein mopon, elikkäs tuli kosteella vähän suddailtua ja yhtäkkiä kahva painuu puoleenväliin ennenku mitään vastusta.. Noh, toivottavasti putsaus sekä nesteen vaihto ja ilmaus auttaa. ???

Joopa joo.. parisataa kilsaa kytkin pelitti nesteiden vaihdon ja ilmauksen jälkeen, kunnes äsken töistä tullessa piti työkaverille näyttää miten se busa sutii.. Ja taas sama homma, PRKL... Pitää vissiin lopettaa tuo leikkiminen ja alkaa ajella sivistyneesti.. :bulb: :bike:
tiedoksi Jummi..Sepolla on hyllyssä työsylinteri jos tarviit..

Kirjoittaja jummijammi » 02 Huhti 2008, 22:18

jummijammi kirjoitti:Mulla tuli kans viimeisellä ajokerralla samanlainen vaiva, ku talliin vein mopon, elikkäs tuli kosteella vähän suddailtua ja yhtäkkiä kahva painuu puoleenväliin ennenku mitään vastusta.. Noh, toivottavasti putsaus sekä nesteen vaihto ja ilmaus auttaa. ???
Joopa joo.. parisataa kilsaa kytkin pelitti nesteiden vaihdon ja ilmauksen jälkeen, kunnes äsken töistä tullessa piti työkaverille näyttää miten se busa sutii.. Ja taas sama homma, PRKL... Pitää vissiin lopettaa tuo leikkiminen ja alkaa ajella sivistyneesti.. :bulb: :bike:

Kirjoittaja suiza » 04 Marras 2007, 18:59

Kyllä mulla ainakin tuntui auttavan. Tuli tuossa syksyllä vielä pari tonnia ajettua ilmauksen jälkeen ja hyvin pelasi.

Kirjoittaja jummijammi » 03 Marras 2007, 08:02

Mulla tuli kans viimeisellä ajokerralla samanlainen vaiva, ku talliin vein mopon, elikkäs tuli kosteella vähän suddailtua ja yhtäkkiä kahva painuu puoleenväliin ennenku mitään vastusta.. Noh, toivottavasti putsaus sekä nesteen vaihto ja ilmaus auttaa. ???

Kirjoittaja suiza » 09 Syys 2007, 20:46

Kylläpä tuo tuntui pelittävän tänään ainakin yhtähyvin, kuin ennen putsausta, ellei vähän paremminkin :thumbup:

Kirjoittaja 74-1155281906 » 08 Syys 2007, 17:00

hajahuja kirjoitti:57000 eikä kytkin oo pelannu päivääkään...jos yrittää lähtöjä ottaa..ja on laitettu kaikki mitä voi kytkimeen laittaa...
ihanko kaikki mitä voi laittaa?

esim:
http://www.mpsracing.com/products/MTC/LockUpClutch.asp

Kirjoittaja hajahuja » 08 Syys 2007, 13:13

57000 eikä kytkin oo pelannu päivääkään...jos yrittää lähtöjä ottaa..ja on laitettu kaikki mitä voi kytkimeen laittaa...

Kirjoittaja kalle » 08 Syys 2007, 09:56

83.000km ilman minkäänlaisia kytkinongelmia. Pari kertaa on nesteet vaihdettu!

Kirjoittaja busapappa2 » 08 Syys 2007, 00:09

Ilmeisesti "hyvä perse" sitten ?? 50.500 km ja toimii kuin ajatus, EIKÄ oo mitään suojalaippoja. ugh :p

Nesteet on vaihettu 2 kertaa noihin kilometreihin, just 48tkm huollossa (= 49.500km ), vaikka vanhoistakin näki aivan hyvin läpi, vaihto Miksu ne kuitenkin ! :kippis:




Edited By busapappa2 on 1189199512

Kirjoittaja hajahuja » 07 Syys 2007, 19:27

no se kytkin on perseestä

Kirjoittaja suiza » 06 Syys 2007, 16:28

Ruuvailin kopan auki ja olihan siellä aika kivasti rasva/hiekka tahnaa.
Eli kytkimen "metallipuikko" oli ilmeisesti jumittanut vaseliinitahnaan.
Ja näyttipä tuolta ilmausnipastakin tulevan ilmakupla.
Kahva tuntui paremmalle putsauksen ja ilmauksen jälkeen, jospa se siitä sitten.

Ylös