Mäkistartti - Onnistuuko busalla?

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: Mäkistartti - Onnistuuko busalla?

Kirjoittaja 74-1177568855 » 28 Elo 2007, 10:53

Pari kertaa on jäänyt parkit päälle?! Kotipihasta lähtee alamäki ja salpausselänharjua hyödyntäen on molemmilla kerroilla lähtenyt käyntiin mäkistartilla. Moottorin-ohjauslaitteet tarvinnee kuitenkin jonkin verran jännitettä käyntiin lähteäkseen?

Kirjoittaja busajasa » 28 Elo 2007, 10:14

Kyllä ja ei. Työntämällä käynnistäminen pitäisi mahdollista olla - Joensuussa ainakin näin bussia työnnettävän käyntiin (huonon akun takia) ja lähti se. Ei vain ole ihan yhden miehen hommaa joten ihan mäkistarttina ei taida onnistua - leegiolla iso raamisia miehiä kyllä... ;-)

Kytkimen kytkin siis vaikuuttanee vain tuohon startin pyöritykseen - olettaisin...

Kirjoittaja 77-1185712371 » 28 Elo 2007, 10:06

Tuli tässä tupakinsytkäri-töpselin asennuksen jälkeen mieleen että onnistuuko busalla mäkistartti? Yksinkertainen kaasarikone lähtee kyllä kun se imaisee bensaa heti kun männät liikkuu, mutta miten ruiskukone?

Mihin busan kytkinvivun tunnistin vaikuttaa? Estääkö se vain starttia pyörimästä ettei sentään sytytystä estä? Tekisi muuten mäkistartin mahdottomaksi.

Varmaan nämä on ihan typeriä nyyppäkysymyksiä, mutqu ei tiiä ni on pakko kysyä. :)

Ylös