Kirjoittaja 74-1155281906 » 19 Elo 2007, 12:32
ksthb kirjoitti:roibusa77 kirjoitti:ksthb kirjoitti:Tourinki mallin seisonta tuellisella versiolla 9,57/235 kmh
On se kone Tuohon ku joku päivä pääsis....edes samalle sekunttilukemalle :p
Kiitokset kehuista.
Hmm.. outo juttu, itse en ole kovinkaan tyytyväinen tulokseen.
Rima on asetettu selkeesti korkeelle,
30kg lisää painoa pyörään ja koneesta 20nm/10hp pois näkyy selkeesti 60ft ajoissa, lopareissa -5 kmh ja ajassa. Ja muuten pitkähän toi mun vessa on 1680mm siinä ehkä syy miksi ajat ei tunnu niin hyviltä.
Kuvittelin pääseväni tollakin versiolla selkeesti kovempaa, mutta luulo ei oo tiedon väärtti
jotain uusia koukkuja lisään seuraaviin kapinoihin.
Ps. Jaakon tbo busassa on potenttiaalia vaikka mihin, mutta lähdöt näyttää tosi hankalilta. Startit kuntoon 60ft ajat 1,7-1,8 tasolle niin reiluja kypän alituksia tulee helposti. Tsemppiä harjoitteluun.
Paljon oli 60 jalkaset?
[quote="ksthb"][color=#000000][quote="roibusa77"][quote="ksthb"]Tourinki mallin seisonta tuellisella versiolla 9,57/235 kmh[/quote]
On se kone :respekt: Tuohon ku joku päivä pääsis....edes samalle sekunttilukemalle :p[/quote]
Kiitokset kehuista.
Hmm.. outo juttu, itse en ole kovinkaan tyytyväinen tulokseen.
Rima on asetettu selkeesti korkeelle,
30kg lisää painoa pyörään ja koneesta 20nm/10hp pois näkyy selkeesti 60ft ajoissa, lopareissa -5 kmh ja ajassa. Ja muuten pitkähän toi mun vessa on 1680mm siinä ehkä syy miksi ajat ei tunnu niin hyviltä.
Kuvittelin pääseväni tollakin versiolla selkeesti kovempaa, mutta luulo ei oo tiedon väärtti
:pääseinään:
jotain uusia koukkuja lisään seuraaviin kapinoihin.
Ps. Jaakon tbo busassa on potenttiaalia vaikka mihin, mutta lähdöt näyttää tosi hankalilta. Startit kuntoon 60ft ajat 1,7-1,8 tasolle niin reiluja kypän alituksia tulee helposti. Tsemppiä harjoitteluun.[/color][/quote]
[color=#000000]Paljon oli 60 jalkaset?[/color]