Ee-speed takuut...?!

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: Ee-speed takuut...?!

Kirjoittaja Nesmit » 10 Loka 2008, 08:10

Jatketaan samaa linjaa...

Toissapäivänä lakkas nopeusmittari pelittämästä. Ei kun soitto EE:lle ja lupasivat lähettää uuden anturin hetimiten.
Lupasin asennella ite paikalleen (tämä kun ei ole iso homma).

Joten taas voi todeta että takuu toimii :tapu:

Kirjoittaja Nesmit » 29 Elo 2008, 22:11

Tänään kävin hakeen pyörän huollosta...
Uudet nesteet ja sintteripalat eteen (EBC), ja omaan piikkiin. Kesti Lucasin palat jopa 7tkm :1087
Ilmaa oli letkuissa roppakaupalla, mutta se ei kuulemma mene koskaan takuuseen....

Kirjoittaja Nesmit » 21 Elo 2008, 09:23

Nonniin taas jatkoa tähän aiheeseen...

Tossa tullu kilometrejä mittariin 19500 ja 12tkm huollossa vaihdettiin uudet jarrupalat eteen sekä taakse (vanhoissa oli kyllä puolet vielä jäljellä, mutta kun sattu oleen hyllyssä uudet).
Nyt sitten teki etujarru pari kertaa tepposet: Jarruttaessa kahva lähes pohjaan ja ei tapahdu mitään, meinas tulla vähän äkkitilanteita :1087

Ei kun soitto EE:lle, ja huolto onnistu Tamperelaiseen liikkeeseen ensiviikon torstaiksi :thumbup:
Joten tähän voisi taas lisätä kommentin että takuu toimii, ja jopa Tampereella...
Täytyy nyt sitten katsoa mitä toimenpiteitä tehdään...?

Jarrunestettä näyttää olevan purkissa ja jopa ihan sopivan kirkkaan näköstä. paloissa on pintaa jäljellä ja kahvan säädöt kohdallaan. Ilmaa letkuissa ei pitäisi olla?
taitaa mennä siis jarrunesteiden vaihdolla ja sylintereiden tarkistuksella??

Kirjoittaja Nesmit » 10 Syys 2007, 14:32

Ei oo pohjannu pumput, ja ei vuoda niin kauheesti ainakaan vielä ettei ajaan pystyisi...?! Jos pumput olisi pohjannut niin vuotaisivat todennäköisesti molemmat puolet...

Radalle ei tule loppuvuonna mentyä, joten perus mutkapätkillä ja kaupungissa tolla pärjää kyllä. :D

Kirjoittaja 74-1155281906 » 10 Syys 2007, 14:21

Nesmit kirjoitti:Laitetaampa tähän tarinaan taasen jatkoa...

Nyt pyörällä noin 9500km ajaneena huomasin että stefa vuotaa taas... :angry:

Stefahan vaihdettiin jo kerran EE-speedissä takuutyönä, siinä 5500km kohdalla. Nyt kun soittelin EE:lle ja keskusteltiin asiasta niin sovittiin että uusi stefa vaihdetaan 12tkm huollon yhteydessä, pyörä kun todennäkösesti kestää sinne saakka tollakin stefalla?! Ihme homma että stefa meni jo näin pian rikki, saattaa olla että joudutaan vaihtaan koko putki uuteen?!
No kun tälläi takuuasioissa keskustellaan, niin näyttää toimivan EE-speedin takuut edelleen...
Jos alkaa ihan tosissaan vuotamaan, niin tuo 2500 kilsan jälkeen voipi olla pumppu kohtuu tyhjä, ja ajettavuus voi olla vähintäänkin mielenkiintoista... ???

Kirjoittaja Jone » 10 Syys 2007, 14:11

Empiiristen havaintojen perusteella stefat alkavat vuotaa suhteellisen helposti, jos keula pääsee pohjaamaan. Ei kai näin ole päässyt Nesmitillä käymään?

Itse olen kiristänyt keulaa vakiosäädöistä sen verran, että ei pääse pohjaamaan ja tämän jälkeen stefaongelmia ei ole ollut n.60tkm:ään. Tosin kilometrit kahdella Busalla.




Edited By Jone on 1189422718

Kirjoittaja Nesmit » 10 Syys 2007, 13:41

Laitetaampa tähän tarinaan taasen jatkoa...

Nyt pyörällä noin 9500km ajaneena huomasin että stefa vuotaa taas... :angry:

Stefahan vaihdettiin jo kerran EE-speedissä takuutyönä, siinä 5500km kohdalla. Nyt kun soittelin EE:lle ja keskusteltiin asiasta niin sovittiin että uusi stefa vaihdetaan 12tkm huollon yhteydessä, pyörä kun todennäkösesti kestää sinne saakka tollakin stefalla?! Ihme homma että stefa meni jo näin pian rikki, saattaa olla että joudutaan vaihtaan koko putki uuteen?!
No kun tälläi takuuasioissa keskustellaan, niin näyttää toimivan EE-speedin takuut edelleen...

Kirjoittaja pete695 » 20 Heinä 2007, 11:40

yhdyn edelliseen,mansen heinolta 3 mopoa ostaneena,sieltä saa ainakin PALVELUA isolla p

Kirjoittaja 72-1178369358 » 20 Heinä 2007, 11:35

Hintaeroista vielä. Vaihtelin kevät talvella vanhemman Zetorin 07 bussiin ja pyysin kolmesta paikkaa tarjoukset (kaksi virallista paikkaa ja yksi harmaatuonti-firma). Kirjalliset välirahatarjoukset olivat 7900, 8900 ja 11300. Kallein oli Espoon Heino. Kallein tietty putosi suoriltaan skabasta pois, joten ei tullut kyseltyä mistä moiset erot. Oletettavasti kyseinen vaihtopyörä ei ollut aivan toivottua kamaa vaihtoriviin silloin (ostin Kawan muuten "mansen"-heinolta aikoinaan).
Heinon Asiakaspalvelusta voi kyllä moni todella katsoa mallia ja ottaa oppia. Hienosti pelaa.

Kirjoittaja busapappa2 » 20 Heinä 2007, 09:31

Hieno Homma, että Martin asiat järjesty. Pysyy kilpailutilanne hyvänä. Terkkuja Skånesta ! Tanskaan JUST lähössä, ja kirjoittelen jonkun hölömön naapurin suojaamattomalla W-Lanverkolla, hyvin Vörkkii. :D Tuntuu olevan kundilla ihan nopee yhteys .

:rasberry: :thumbup: :thumbup: :respekt:




Edited By busapappa2 on 1184913159

Kirjoittaja Titaani » 20 Heinä 2007, 00:16

Tässä on vähän Referenssii muillekkin firmoille, miten asiakas pidetään tyytyväisenä!!!!

Kirjoittaja 75-1177422564 » 19 Heinä 2007, 23:29

Olipa hyvä tieto Nesmitiltä, että homma hoitui varsinkin ku itsekkin olen ostanut Eskolta. Keväällä kun ostin busani niin Esko sanoi kyllä että "stefat"(siis etupään tiivisteet) ei kestä luultavasti kuin yhden kauden ja jos korkkaa eka kesänä niin vaihdetaan takuuseen.

Kirjoittaja 110-1162320281 » 19 Heinä 2007, 23:11

Semmonen perskutina on jäänyt kyllä eskolta että huollot toimii mutta töitä on sen verran että sitä jonoakin on sit... muistelen esim. kun hyosung cometit tuli myyntiin niin paria pyörää lukuunottamatta kaikki tuli takas takuuhuoltoon kun kakkonen hyppi kaikissa pois päältä urkuauki. No kaikki korean ihmeet tuli huollettua mut ei siinäkään voinut edes olettaa että homma toimii ku buickki:D Mut kun vähän maltto venailla.....

Kirjoittaja 109-1180512207 » 19 Heinä 2007, 22:40

hyvä että lopulta alles gut :kippis:



Edited By makebusa on 1184875487

Kirjoittaja Nesmit » 19 Heinä 2007, 22:04

Pyörä kotona...

Toimivalta näytti ja molempiin pumppuihin oli vaihdettu öljyt + stefat. Jarrupalat oli käyty läpi lämmittäen ja putsaten...
Nyt täytyy vähän ottaa takaisin huonoja kommentteja, eihän tämänlainen takuuhuolto voi onnistua helpommin?! Pyörä haetaan kotiovelta kyytiin ja tuodaan parin päivän päästä kotiovelle takaisin :thumbup:

Nyt vaan täytyy päästä testaamaan keulan toimivuutta, mutta uskompa että ei sitä ole syteen tehty...! :bike:

Ylös