Kirjoittaja jarim » 17 Heinä 2007, 23:24
Suihkepullossa on pesuainetta joka suihkutetaan suodattimeen ja annetaan vaikuttaa muutama minuutti. Sitten huuhdellaan vedellä (suihku on tuohon hyvä) ULKOA SISÄLLE PÄIN, siis päinvastaiseen suuntaan miten ilma kiertää. Muutama kierros niin suurin osa paskoista on lähtenyt, tuon jälkeen kuivamaan, saa olla ainakin yön yli että kuivaa kunnolla. Tuon jälkeen sitten öljytään, vana öljyä jokaiselle taitokselle ulkopuolelta ja annetaan imetyä jotta suodatin muuttuu tasaisen punaiseksi (se punainen väri tosiaan on helpottamaan sen imeytymisen havainnointia). Ja sitä öljyä ei sitten todellakaan kannata läträtä liikaa. Ja paineilmalle ehdoton ei.
Edit: ainiin, itse ohjeessa sanotaan että puhdistusväli 50000 mailia mutta itse olen putsannut käytännössä joka ajokauden alussa.
Edited By jarim on 1184703941
[color=#000000]Suihkepullossa on pesuainetta joka suihkutetaan suodattimeen ja annetaan vaikuttaa muutama minuutti. Sitten huuhdellaan vedellä (suihku on tuohon hyvä) ULKOA SISÄLLE PÄIN, siis päinvastaiseen suuntaan miten ilma kiertää. Muutama kierros niin suurin osa paskoista on lähtenyt, tuon jälkeen kuivamaan, saa olla ainakin yön yli että kuivaa kunnolla. Tuon jälkeen sitten öljytään, vana öljyä jokaiselle taitokselle ulkopuolelta ja annetaan imetyä jotta suodatin muuttuu tasaisen punaiseksi (se punainen väri tosiaan on helpottamaan sen imeytymisen havainnointia). Ja sitä öljyä ei sitten todellakaan kannata läträtä liikaa. Ja paineilmalle ehdoton ei.
Edit: ainiin, itse ohjeessa sanotaan että puhdistusväli 50000 mailia mutta itse olen putsannut käytännössä joka ajokauden alussa.[/color]
Edited By jarim on 1184703941