Ilmanputsarilaatikon tiivistys

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: Ilmanputsarilaatikon tiivistys

Kirjoittaja 109-1154001388 » 05 Heinä 2007, 21:25

vm 2000..

oon jo varannut ajan tuohon synkkaukseen ja boksin pienimuotoiseen säätämiseen. tosin nyt toimiessaan tuo aiemmin kuvailtu nykiminen on poissa, enää on jäljellä tämä "normaali" nykiminen, jota on tultu katseltua nyt kolmatta kesää. läppiä ei ole synkattu omistusaikanani, että varmaan on aika jo...

tuo synkkaaminen ja boksin säätö ei oo mitään avaruustekniikkaa, mutta sopivien työkalujen puuttuessa joutuu rahaa kantamaan liikkeeseen...

Kirjoittaja PetriK » 05 Heinä 2007, 21:18

markkuk kirjoitti:Hoksasin tässä että ilmaboksi vuotaa saumasta, korjasin sen mustalla massalla ja toiminta parani todella paljon.

aikaisemmin oli havaittavissa semmoinen vika, että kun kaasunasennon piti samana, niin saattoi kone "nykiä" ikäänkuin laittaisi hetkeksi kaasua hieman lisää, ja sitten pois. ei siis varsinaisesti nyi, vaan veto lisääntyi hetkeksi ja palasi normaaliksi.. Voiko se todellakin johtua tästä? onko se ilmaläppäsysteemi siellä kotelon pohjassa kiinni, kun kaasua on vain vähän? vai miten se toimii?

Muistaakseni aukeaa 3500-4000rpm ja menee kiinni 2500rpm. Omassa K5 laitteessa oli lisäksi päässyt pölyä kurkkuihin sekoittaen synkkauksen kun oli vuotanut sieltä saumasta. Putsarikotelon tiivistämisen lisäksi carbcleaneria suihkepullosta läppärunkoihin niin että puhdistuivat, vähän alakertaa rikkaammalle orkkisboxia säätämällä ja sykkauksen tarkistus auttoivat tuohon pieneen nykimiseen.

Mikä vuosimalli oli kyseessä ?




Edited By PetriK on 1183659552

Kirjoittaja 109-1154001388 » 05 Heinä 2007, 20:02

Hoksasin tässä että ilmaboksi vuotaa saumasta, korjasin sen mustalla massalla ja toiminta parani todella paljon.

aikaisemmin oli havaittavissa semmoinen vika, että kun kaasunasennon piti samana, niin saattoi kone "nykiä" ikäänkuin laittaisi hetkeksi kaasua hieman lisää, ja sitten pois. ei siis varsinaisesti nyi, vaan veto lisääntyi hetkeksi ja palasi normaaliksi.. Voiko se todellakin johtua tästä? onko se ilmaläppäsysteemi siellä kotelon pohjassa kiinni, kun kaasua on vain vähän? vai miten se toimii?

Ylös