Kirjoittaja RHead » 24 Tammi 2005, 19:24
-Artsi- kirjoitti:Fastm8 kirjoitti:Ainakin "PowerCommanderin" mukaan lambda-anturin pois kytkemiseen ei tarvita muuta kuin yhden johdon irroitus ECU:n liittimestä. Ohjeet tuolla.
Tämän piuhan irroituksella saadaan lambdan "data" eli closed-loop-kytkentä pois boksilta (häiritsemästä PowerCommanderin säätöjä), mutta fyysisesti anturille jää vielä 3 piuhaa kiinni, eli anturia ei voi kokonaan poistaa moposta (näissä ongelmatapauksissa). Piuhat ovat todennäköisesti juuri noita lämmitysvirtapiuhoja, ja FI-herja tulee jos lambdan heittää mäkeen kokonaan. Eli pitäisi keksiä sopiva vastus tms järjestely tuon anturin tilalle jotta boksia voisi huijata luulemaan anturin olevan kiinni --> ei virheilmoa.
Minulla tuo anturi on putkessa kiinni koska Akrassa oli sille valmiiksi paikka, mutta tuo signaalipiuha on irti boksista, eli mitään käyttöä anturille ei tässä tapauksessa ole (paitsi penkissä säädettäessä, jos lambdamittaus penkissä on).
Moponi valmistenumero on JS1A1111 20011 3701, ja brieffin mukaan se on valmistettu 12.12.2002 (kyseessä siis '03 black edition).
Ruiskuboksissa on numerot
32920-24FG0 (mustalla pohjalla)
112100-1070
12V NEP071
Mites Sepellä & Hapella?
Jaa en kyllä muista miten mulla oli toi homma ilman lambdaa.. Muistaakseni se johto on katkaistu.. Jotenki se sillei se homma meni .. tai jotain ..
[quote="-Artsi-"][color=#000000][quote="Fastm8"]Ainakin "PowerCommanderin" mukaan lambda-anturin pois kytkemiseen ei tarvita muuta kuin yhden johdon [u]irroitus[/u] ECU:n liittimestä. Ohjeet [url=http://www.powercommander.com/maps/install/gsx1300r_oxy.pdf]tuolla.[/url][/quote]
Tämän piuhan irroituksella saadaan lambdan "data" eli closed-loop-kytkentä pois boksilta (häiritsemästä PowerCommanderin säätöjä), mutta fyysisesti anturille jää vielä 3 piuhaa kiinni, eli anturia ei voi kokonaan poistaa moposta (näissä ongelmatapauksissa). Piuhat ovat todennäköisesti juuri noita lämmitysvirtapiuhoja, ja FI-herja tulee jos lambdan heittää mäkeen kokonaan. Eli pitäisi keksiä sopiva vastus tms järjestely tuon anturin tilalle jotta boksia voisi huijata luulemaan anturin olevan kiinni --> ei virheilmoa.
Minulla tuo anturi on putkessa kiinni koska Akrassa oli sille valmiiksi paikka, mutta tuo signaalipiuha on irti boksista, eli mitään käyttöä anturille ei tässä tapauksessa ole (paitsi penkissä säädettäessä, jos lambdamittaus penkissä on).
Moponi valmistenumero on JS1A1111 20011 3701, ja brieffin mukaan se on valmistettu 12.12.2002 (kyseessä siis '03 black edition).
Ruiskuboksissa on numerot
32920-24FG0 (mustalla pohjalla)
112100-1070
12V NEP071
Mites Sepellä & Hapella?[/color][/quote]
[color=#000000]Jaa en kyllä muista miten mulla oli toi homma ilman lambdaa.. Muistaakseni se johto on katkaistu.. Jotenki se sillei se homma meni .. tai jotain ..[/color]