Kirjoittaja toimeve » 07 Syys 2007, 13:00
...nyt takarenkhalla (190/50/17) takana noin 10000km ja jonkin verran kanttia tullu, mutta mennee vielä monta tuhatta kilometriä. Biken testissäki kehuthin että (olikos se) reilut 12tkm ajettu ja vielä pintaa. Ja etusella testissä yli 17tkm (?) ja toimii.
Ittellä eturengas ollu vasta rapiat 6000 km eikä siitä huomaa vielä käytännössä mithän kulumista. Ainua merkillepantava seikka oli siinä, että ihan uutena oli erittäin uraherkkä eli haki kovasti esim pienemmillä asvalttiteillä kun talven jäljiltä oli tiekarhun tai -lanan raapimisjälkiä...mutta se ongelma on nyt kavonnu, toishaalta saatto olla ilmanpainekysymys, kun lissäilin jossain vaiheessa hieman, kun tuo Hayabusa kuitenki kohtuullisen painava pyörä on.
Mutta tämä rengas on vetäny jo omat "kestotestipisthet" korkiammalle kuin edellinen ykkönen eli Metzelerin Z4:n. Omat ajot on etupäässä matka-ajoa ja mutkatietki menhän joustavasti nopeusrajotusten mukhan.
Suosittelen kokkeilemhan josko renkhanvaihto eessä joka tappauksessa.
...ja aivan ylivoimanen satteella ja märällä tiellä ajettaessa.
Kelmemmillä keleillä on tullu sitten liikenneympyröistä lähtiessä ja reiphampia ohituksia tehessä jokunen "perse-lähtee-alta-aappuuvaaa" -tilanne, mutta nou hätä kuitenkhan kun jotenki on hyvin ennakoitavissa ja helposti hallittavissa noissaki tilantheissa. Eli takarenkhan käyttäytyminen "pehmeää" eli ehtii hyvin itte matkhan ja kun antaa pyörän korjata tilanne niin eipä ole ees kauhiasti pulssi noussu noissa tilantheissa.
kopioin tämän tekstin motorgin puolelta, jonne kirjotin sen 14.8., korjailin vain kilometrit vastaamhan tätä päivää, koska muuten allekirjotan joka sanan vaikka muutampi tuhat tullu lissää kilsoja elokuun jälkhen
Edited By toimeve on 1189159401
[color=#000000]...nyt takarenkhalla (190/50/17) takana noin 10000km ja jonkin verran kanttia tullu, mutta mennee vielä monta tuhatta kilometriä. Biken testissäki kehuthin että (olikos se) reilut 12tkm ajettu ja vielä pintaa. Ja etusella testissä yli 17tkm (?) ja toimii.
Ittellä eturengas ollu vasta rapiat 6000 km eikä siitä huomaa vielä käytännössä mithän kulumista. Ainua merkillepantava seikka oli siinä, että ihan uutena oli erittäin uraherkkä eli haki kovasti esim pienemmillä asvalttiteillä kun talven jäljiltä oli tiekarhun tai -lanan raapimisjälkiä...mutta se ongelma on nyt kavonnu, toishaalta saatto olla ilmanpainekysymys, kun lissäilin jossain vaiheessa hieman, kun tuo Hayabusa kuitenki kohtuullisen painava pyörä on.
Mutta tämä rengas on vetäny jo omat "kestotestipisthet" korkiammalle kuin edellinen ykkönen eli Metzelerin Z4:n. Omat ajot on etupäässä matka-ajoa ja mutkatietki menhän joustavasti nopeusrajotusten mukhan.
Suosittelen kokkeilemhan josko renkhanvaihto eessä joka tappauksessa.
[b]...ja aivan ylivoimanen satteella ja märällä tiellä ajettaessa.[/b]
Kelmemmillä keleillä on tullu sitten liikenneympyröistä lähtiessä ja reiphampia ohituksia tehessä jokunen "perse-lähtee-alta-aappuuvaaa" -tilanne, mutta nou hätä kuitenkhan kun jotenki on hyvin ennakoitavissa ja helposti hallittavissa noissaki tilantheissa. Eli takarenkhan käyttäytyminen "pehmeää" eli ehtii hyvin itte matkhan ja kun antaa pyörän korjata tilanne niin eipä ole ees kauhiasti pulssi noussu noissa tilantheissa.
[i]kopioin tämän tekstin motorgin puolelta, jonne kirjotin sen 14.8., korjailin vain kilometrit vastaamhan tätä päivää, koska muuten allekirjotan joka sanan vaikka muutampi tuhat tullu lissää kilsoja elokuun jälkhen[/i][/color]
Edited By toimeve on 1189159401