Tuplakupla vai zero gravity touring? - Reissubusa

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: Tuplakupla vai zero gravity touring? - Reissubusa

Kirjoittaja 67-1175770372 » 31 Elo 2007, 13:27

Jouduin tilaamaan pleksin uudestaan.
Tulossa siis Zero Gravity Touring Busaan,
mutta nyt bling-bling-punaisena!

Saa nähdä saanko ennen ajokauden loppua?

Lämpökahvatkin pitäis hommata ja xenon-valot...

Kirjoittaja 109-1180512207 » 28 Elo 2007, 21:18

Vee-äM kirjoitti:Joo siis niska tulee kipeäksi viimasta,ei ajoasennosta.

tosi-on, tuplakuplaa (Zero Gravity)kokeilen seuraavaksi titanium iridium, tilauksessa on...tuli jo/asennettu ei ajettu..




Edited By makebusa on 1192802397

Kirjoittaja busapappa2 » 28 Elo 2007, 20:26

Tosi on ! Nää on niin yksilöllisiä ! Mulla ei tuu viimakaan kaulaan, koska Mra tuplakupla on keskeltä korkea, mutta taas tosiaan käsille antaa sit MUN tarvitsemaa kevennystä painolle ! :)

Kirjoittaja 86-1178339293 » 28 Elo 2007, 20:18

Joo siis niska tulee kipeäksi viimasta,ei ajoasennosta.
Tuntuu että Puigin pokkauksesta tulee kovin ilmavirta suoraan kaulaan.

Siksi ajattelin koittaa sitä Kapan tourinkia,se vois helpottaa.
Tutkaillaan.........

Kirjoittaja busapappa2 » 28 Elo 2007, 20:06

Oliskoos toi stongan nosto ollut VIRHE ??

Mä oon 185 cm selässä 3 välilevynpullistumaa + Niskassa hermojuuriaukkoahtauma välissä 5/6.

Stongat normaalikorkeudella, plexina Mra Tuplakupla, siis se "sieraimellinen". Mikään ei puudu, ja esim. just tein pitkän reisun 6pv ja 3500 km, sekä muuten ajokunnossa edelleen, mutta väsyttää sairaasti ! :D

Mra:n Tuplakuplassa se hyvä puoli, että riittävän korkea, mittarit näkyy ja riepottava pyöritys ei kohdistu päähän. Sit kun mennään tosi lujaa niin vähä päätä alas ja taas OK !

Kuitenkin Tuplakupla on muotoiltu siten, että jo 60km/h vauhdissa antaa keventävää tuulenpainetta käsivarsille, mikä taas helpottaa niskalle kohdistuvaa painetta HUOMATTAVASTI. Omalle kohdalleni TOTAALISEN optimaalnen ratkaisu.

Toinen hyvä on orggis plexi, mutta se tuppaa riepottaa vähän kovissa nopeuksissa. Eli jos mahkuja niin koita saada Mra Tuplakupla vaikka lainax jostain liikkeestä tai kaverilta ja KOKEILE !

TAI yksinkertaisesti osta se, siitä pääsee täällä palstalla eroon helposti muutaman kybän tappiolla, joka taas ei oo mitään jos vaikka se oikee plexi löytyisikin ! :)

??? :;): :D

Kuvassa kaksi Mra:n tuplakuplaa rinnakkain, oikeanpuoleinen Korimireuna on oma modi, mutta Plexit samanlaisii. Jukan punainen on alkuperämodissa!

KLIX!

Tässä kuvassa Plexi kuskin silmin nähtynä, huomaa korkeus, mutta samalla kapea korotus !

KLAX!




Edited By busapappa2 on 1188321499

Kirjoittaja Wyfell » 28 Elo 2007, 16:12

Vee-äM kirjoitti:Osaisko kukaan vinkata että mitä pleksiä kannattaisi koittaa kun puigilla tulee kaula kipeeksi :oho: .
Sattuu sopivasti osumaan tuo viima eikä huvittaisi pitää mitään nahkalärpäkkää kaulassa,hyvä kun muutenkaan kääntyy.

Vakiota en ole koittanut ,oliskohan Kapan tourinki hyvä.
Mittaa on 185 cm ja tankoa nostettu reilun sentin.
Tuo on aika yksilöllinen juttu. Yhdelle sopii yks ja toiselle toinen. Paras olis kun pääsisit koittamaan eri vaihtoehtoja.

Kirjoittaja 86-1178339293 » 27 Elo 2007, 22:55

Osaisko kukaan vinkata että mitä pleksiä kannattaisi koittaa kun puigilla tulee kaula kipeeksi :oho: .
Sattuu sopivasti osumaan tuo viima eikä huvittaisi pitää mitään nahkalärpäkkää kaulassa,hyvä kun muutenkaan kääntyy.

Vakiota en ole koittanut ,oliskohan Kapan tourinki hyvä.
Mittaa on 185 cm ja tankoa nostettu reilun sentin.

Kirjoittaja 67-1175770372 » 24 Elo 2007, 01:56

Elokuu lopuillaan eikä Zero Gravity Touring Pleksistä Busaan ole kuulunut mitään...joo - katotaan ens kesänä uudestaan...



Edited By CyberAngel on 1187909822

Kirjoittaja busapappa2 » 31 Heinä 2007, 19:14

PTruu ! Takas, uusien uljaiden katteiden myötä tulossa Mra tuplakupla ja taitaa olla race malli. Pääsin koklaan Jukkikksen busalla ko. Plexiä ja toimi tosi upeesti, käsille antaa mukavasti nostetta, eli painoa pois, mutta muu kroppa rauhoittui huomattavasti ja nyt näkee 185 cm / 100 kg "äijä" mittaritkin ja vaihdenäytön suoraan. Osaltaan päänupin liike rauhoittui myös kun ostin Ruotsista Lazer Dragon kyrden: hieno, lämmin, hiljainen ja hyvä aerodynamiikka , eikä ees kallis ! Schuberth Conceptilla myös mulla riuhtovaa liikettä ja älytöntä nostetta ylöspäin. ??? Toki nää on kaikki yksilöllisiä juttuja ja selvii vain kokeilulla. :;): :D ps. Terkut Tårneosta, fyrgat meni, mut Nissanin perä täys Busan katteita ! :D

Kirjoittaja 67-1175770372 » 31 Heinä 2007, 18:18

Heinäkuu on loppu ja nyt olen jo tottunut vakiopleksiin.
/&%)/&%=(/"&¤=)&"¤ kun ei saa tavaraa sillon ku tarve on...
No, ainahan voi tyytyä alle 200 nopeuksiin...
:thumbdown:
Onneksi GIpron ATRE toimii mukavasti -
mitä nyt välillä 6 onkin 0...
:thumbdown:

Kirjoittaja 67-1175770372 » 10 Heinä 2007, 13:59

Ei oo vieläkään Zero Gravity Touring saapunut Suomeen, mutta matkalla jo kuulemma on...
Katotaan heinäkuun lopulla--- :(

Kirjoittaja busapappa2 » 01 Heinä 2007, 11:37

Saatan olla vähemmistö ja en ole muita plexejä juurikan kokeillut. Mittani 185cm / 100kg Pitkäjalkainen ja vaikeasti Niskavaivainen. (hermojuuriaukkoahtauma) JOTEN matalan "Orkkis" plexin antamat ilmavirtaukset tekevät ajon mahdolliseksi ja TODELLA mukavaksi.

En edes halua kokeilla korkeampaa plexiä, koska vaikka "Orkkis" Plexillä tuuli välillä riepottaa selkä suorana ajossa, nopeassa ajossa perspää taaksepäin ja päätä alas . Tosin Suomen nopeuksilla "120 suurin sallittu" on saanut ajella kovallakin tuulella pää pystyssä. :D

Tosin Esim. vaihdenäyttöä ( GIPro ATre ) Joudun normaaliasennossa katsomaan plexin läpi, joskin se näkyy mainiosti niinkin. :thumbup: :thumbup:

Korkeammilla plexeillä näyttö näkyy muutenkin . :bike:

Jos mahiksia, testaa jonkun pyörää jossa korkeampi plexi. Itse en edes harkitse plexin vaihtoa, koska jo ison tankkilaukun pitäminen muuttui minulla mahdottomaksi, kun vaihdoin Bandiitista Busaan . ( Ei kestä niska ajoasentoa ilman vapauttavia ilman "pyörteitä", jotka keventävät painon pois käsiltä ja niskalta. ) Lycka Till . :kippis:

Kirjoittaja 76-1139058759 » 01 Heinä 2007, 09:00

TBus kirjoitti:Puig on kiinni -04 Bussissani ja vallan mainio on ollut minulle.
Strategiset mittani ovat.
178/79/22

:D

Huomattava ero vakiopleksiin.
+1

Kirjoittaja TBus » 30 Kesä 2007, 22:24

Puig on kiinni -04 Bussissani ja vallan mainio on ollut minulle.
Strategiset mittani ovat.
178/79/22

:D

Huomattava ero vakiopleksiin.

Kirjoittaja 67-1175770372 » 05 Kesä 2007, 10:56

Zero Gravity Touring kirkkaana tilattu, tullee 18.6.2007 Suomeen???
Postitus Espoon matkahuoltoon,nouto ja asennus ennen Juhannusta.
Sitten voi vihdoin ajaa nätisti yli 160km/h (siis Saksan reissulla...)
:tapu:
Pitäis vissiin avata uus topikki kypärästä,
koska nykyinen Suupertti C2 nostaa pään irti yli 200...tai
siis tuollaisissa suuremmissa nopeuksissa...

Ylös