Ajoasentoa

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: Ajoasentoa

Kirjoittaja 112-1148493284 » 14 Touko 2007, 16:38

Fastm8 kirjoitti:
pete070 kirjoitti:Mikähän olisi sellainen hinta/laatu suhteeltaan inhimillinen ratkaisu. Jos esim. jollain tiedossa hyvät tapit niin linkkiä vaan :)

Halvin ratkaisu on nyrhiä orig. tapeista ne kumipäälysteet pois. :;):

Tänään lähti orig. tapeista "ylimääräistä" kumia noin 20mm mattopuukolla pois ja eron huomasi heti. Auttoi :)




Edited By pete070 on 1179149944

Kirjoittaja 70-1085386739 » 11 Touko 2007, 21:46

pete070 kirjoitti:Mikähän olisi sellainen hinta/laatu suhteeltaan inhimillinen ratkaisu. Jos esim. jollain tiedossa hyvät tapit niin linkkiä vaan :)

Halvin ratkaisu on nyrhiä orig. tapeista ne kumipäälysteet pois. :;):

Kirjoittaja 70-1085386739 » 11 Touko 2007, 21:36

PeeKee kirjoitti:Onko toi "kahvaläppä" oikeasti hyvä?? ???

On. :bike:

Kirjoittaja 112-1148493284 » 11 Touko 2007, 21:18

Korotuspalat laitoin viime kesänä ja kyllä muuten auttoivat huomattavasti (mallia MiksaK). Suosittelen. Nyt kun polvikulman saisi vielä kuntoon. Mikähän olisi sellainen hinta/laatu suhteeltaan inhimillinen ratkaisu. Jos esim. jollain tiedossa hyvät tapit niin linkkiä vaan :)



Edited By pete070 on 1179149835

Kirjoittaja Hermo » 29 Huhti 2007, 22:11

saarinen-77 kirjoitti:
Hermo kirjoitti:Onkos tuota istuinkorkeutta mahdollista madaltaa jotenkin? Emännälle on iskenyt kans busakuume, mutta kun se on aika lyhyt niin jalat ei kunnolla ylety maahan. Vai onko vaan parempi katsella jotain muita merkkejä/malleja?

Mulla ois Busassa mallia madallettu satula...

Voisin vaihtaa sen normi satulaan niin sais tota polvikulmaa taasen hiukka oikosemmaks... Eli mikäli vaan kiinnostusta löytyypi niin tuu kiskaseen vaik miitissä hihasta ni laitetaan satulat vaihtoon :thumbup:

Ja mikäli Hermo on löytäny jo jonkin muun ratkasun niin joku toinen voipi sit tulla nykiin hihaa :D
Kiitos vaan tarjouksesta, mutta olen kyllä tyytyväinen omaan pyörääni ja korkeuteen. Ajatuksena olikin, että jos pitää toinen pyörä jossain vaiheessa hommata, niin etukäteen tässä tiedustelin onko tuo madaltaminen mahdollista ja näyttäähän se olevan. Ellei sitten löydy jostain valmiiksi madallettua... :bike:

Kirjoittaja jokiar » 28 Huhti 2007, 21:02

Edellisessä pyörässä tarvitsin "lärpäkettä", busassa (jostain syystä) en tarvii.. :bike:

Kirjoittaja saarinen-77 » 28 Huhti 2007, 19:54

Hermo kirjoitti:Onkos tuota istuinkorkeutta mahdollista madaltaa jotenkin? Emännälle on iskenyt kans busakuume, mutta kun se on aika lyhyt niin jalat ei kunnolla ylety maahan. Vai onko vaan parempi katsella jotain muita merkkejä/malleja?
Mulla ois Busassa mallia madallettu satula...

Voisin vaihtaa sen normi satulaan niin sais tota polvikulmaa taasen hiukka oikosemmaks... Eli mikäli vaan kiinnostusta löytyypi niin tuu kiskaseen vaik miitissä hihasta ni laitetaan satulat vaihtoon :thumbup:

Ja mikäli Hermo on löytäny jo jonkin muun ratkasun niin joku toinen voipi sit tulla nykiin hihaa :D

Kirjoittaja jusna » 28 Huhti 2007, 10:48

NE JUURI!! Huh. Helpotti. :kippis:

Kirjoittaja -Artsi- » 28 Huhti 2007, 10:22

jusna kirjoitti:lisäksi ne erikoiskahvat (joiden nimea en prkl ed. muista :angry: )

Helibars?

Kirjoittaja jusna » 28 Huhti 2007, 09:29

jussibussi kirjoitti:Ei tarvitse tuollaisia lärpäkkeitä. Lyhytkätisenä ja pitkäselkäisenä oli ongelma tuo puutuminen.
Moposta tuli kuin unelma (minulle) ja puutumiset loppui seinään (myös kaasukäden) kun laitoin 19mm korokepalan. 5-10 min. menee asennukseen.
Jos kelpuuttaa pelkät holkit, niin MiksaK pystyy huomattavasti edullisemmin järkkäämään saman asian.

MiksaK palat löytyy iteltäni myös ja lisäksi ne erikoiskahvat (joiden nimea en prkl ed. muista :angry: )

Mutta silti...matka-ajossa tuppaa oikean käden kämmen silti puutumaan. Ja tuo "lärpäke" se vaan auttaa asiaan. Kaupunkiajossa kannattaa pistää visusti taskuun mutta maantiellä avot. Toisaalta kaupunkiin tultaessa siinä on se kätevä puoli, että lärpäkkeen voi kääntää sojottamaan alaspäin, jolloin se on off-tilassa :D

Mutta näähän on näitä makuasioita myös osittain, yks tyttärestä ja toinen äidistä.

Lärpäke tais Hanxilla Mäntsälässä maksaa viime kesänä 10e. Hymyilytti koko ostos mutta on ainakin ollu hintansa arvionen.

Kirjoittaja -Artsi- » 27 Huhti 2007, 23:50

Hermo kirjoitti:Onkos tuota istuinkorkeutta mahdollista madaltaa jotenkin? Emännälle on iskenyt kans busakuume, mutta kun se on aika lyhyt niin jalat ei kunnolla ylety maahan. Vai onko vaan parempi katsella jotain muita merkkejä/malleja?

keskustelua aiheesta madallus

Kirjoittaja Hermo » 27 Huhti 2007, 22:46

Onkos tuota istuinkorkeutta mahdollista madaltaa jotenkin? Emännälle on iskenyt kans busakuume, mutta kun se on aika lyhyt niin jalat ei kunnolla ylety maahan. Vai onko vaan parempi katsella jotain muita merkkejä/malleja?

Kirjoittaja 106-1154289781 » 27 Huhti 2007, 14:38

Ei tarvitse tuollaisia lärpäkkeitä. Lyhytkätisenä ja pitkäselkäisenä oli ongelma tuo puutuminen.
Moposta tuli kuin unelma (minulle) ja puutumiset loppui seinään (myös kaasukäden) kun laitoin 19mm korokepalan. 5-10 min. menee asennukseen.
Nettivaraosa.com Osa Id: 437078
Tässä siis suora Linkki sivuille.

Jos kelpuuttaa pelkät holkit, niin MiksaK pystyy huomattavasti edullisemmin järkkäämään saman asian.

Mitään muutostöitä ei tarvitse tehdä. 4 pulttia auki ja pala väliin, uudet mukana tulevat pidemmät pultit kiinni.

Tämä auttoi mulla, voi olla että toisilla taas ei...

:1087 onhan tästä juttua ollut, eikä tämä paljon polvikulmaan auta pitkille ukoille (ja akoille) :1087




Edited By jussibussi on 1177676045

Kirjoittaja Koijari » 27 Huhti 2007, 14:30

Läppä kyllä hyvä matka-ajossa mutta kaupunki ajossa kannattaa olla varovainen.
Ite keulin viime kesänä aika matkan kun onnistuin räpeltämään läpällä kaasun pohjaan ja ykkönen silmässä.Niin pyörä oli honda sillon ja sai senkin sillon keuliin. :oho:




Edited By Koijari on 1177673464

Kirjoittaja Jaakko » 27 Huhti 2007, 13:42

toimeve kirjoitti:
PeeKee kirjoitti:Onko toi "kahvaläppä" oikeasti hyvä?? ???

...mikä tuon kahvaläpän idea on? Onko pelkkä tuki vai jottain muuta myös?

eiköhän se pelkkä tuki ole, helpompi ajaa esim matkaa tasasella vauhdilla kun voi pitää kaasukättä vähän rennompanan siinä läpän päällä. kyllä se kaupunkiajossakin mene kun siihen tottuu.
:blues:




Edited By Jaakko on 1177670718

Ylös