Kirjoittaja 66-1155057341 » 06 Maalis 2007, 16:44
Hombres kirjoitti:Busanaattori kirjoitti:Hombres kirjoitti:Joo, juttu lähti sitten vähän "rönsyilemään" mutta mitä sitten, tuskin ketään haittaa kun puhutaan oikeesta asiasta!
LeoVincet on myyty, ja uusi omistaja on torviin tyytyväinen.
Hyvin istuivat Hopea/Siniseen runko väreihin.
Hommasin tilalle Yosan R-22 putket. Meinasin ensin laittaa koko putkiston, mutta nuo R-22 saavat nyt kelvata. Jos laittais koko putkiston, pitäisi laittaa commanderi yms. ja lompakko huutaisi Hoosiannaa...
Mutta tuo ikä juttu on mielenkiintoinen. Toukokuussa tulee mittariin 42v. ja kun talliin menet niin silmät jää busaan kiinni, on se niin hieno pyörä
eli ikä ei tunnu missään.
ja kaikenlaista pitää "tuunata". Nyt on "Huggers" paikallaan, Race "tuplakupua" odotellaan...
Laitahan Hombres kuvaa miten r-22:set istuu bussiin! Ei kokoputkiston kanssa commanderi nyt aivan välttämätön ole, mutta toki siitä paremman saa kuin omalla boksilla.
Joo, kuvaa laitetaan kun ruuvataan putket paikalleen. Mietin vain pitäisikö ajaa "sisään" vakioputkilla, ja sen jälkeen yosit paikalle ja penkkiin... vai heti kiinni ja ajais ton 1000km yosit kiinnitettynä ja uusiin säätöihin. Mitä tykkää kone, tai lähinnä venttiilit, käykö kuinka paljon liian laihana...?
Kommentteja kiitos
Pyörän pystyy ajamaan sisään siinä penkissäkin. Valmistajan/maahantuojan ohjeiden mukaan sisäänajoa ei mielestäni kannata tehdä. Netistä löytyy kyllä ohjeetkin sisäänajoon niin penkissä kuin maantielläkin ja hyvät perustelut miksi niiden ohjeiden mukaan kannattaa toimia. Sisäänajosta on puhetta ollut paljonkin eri palstoilla ja muistaisiko joku linkkiä noihin ohjeisiin? Eli periaatteessa vaimentimet vaan kiinni jos ajaa sisään penkissä, muuten pitäisin kyllä vakio piiput sisäänajon ajan. Ala/keskialueella jolla päästöt mitataan on mopo vakionakin suht laihalla ja vaimentimien vaihto paremmin hengittäviin ei ainakaan paranna tilannetta. Niin laihalle en usko kuitenkaan menevän että moottorille vahinkoa tekisi, mutta sen toimintaa voi huonontaa esim. nypytyksen muodossa.
Edited By Busanaattori on 1173192483
[color=#000000][quote="Hombres"][quote="Busanaattori"][quote="Hombres"]Joo, juttu lähti sitten vähän "rönsyilemään" mutta mitä sitten, tuskin ketään haittaa kun puhutaan oikeesta asiasta!
LeoVincet on myyty, ja uusi omistaja on torviin tyytyväinen.
Hyvin istuivat Hopea/Siniseen runko väreihin.
Hommasin tilalle Yosan R-22 putket. Meinasin ensin laittaa koko putkiston, mutta nuo R-22 saavat nyt kelvata. Jos laittais koko putkiston, pitäisi laittaa commanderi yms. ja lompakko huutaisi Hoosiannaa...
Mutta tuo ikä juttu on mielenkiintoinen. Toukokuussa tulee mittariin 42v. ja kun talliin menet niin silmät jää busaan kiinni, on se niin hieno pyörä :shocked:
eli ikä ei tunnu missään.
ja kaikenlaista pitää "tuunata". Nyt on "Huggers" paikallaan, Race "tuplakupua" odotellaan...
:thumbup:[/quote]
Laitahan Hombres kuvaa miten r-22:set istuu bussiin! Ei kokoputkiston kanssa commanderi nyt aivan välttämätön ole, mutta toki siitä paremman saa kuin omalla boksilla.[/quote]
Joo, kuvaa laitetaan kun ruuvataan putket paikalleen. Mietin vain pitäisikö ajaa "sisään" vakioputkilla, ja sen jälkeen yosit paikalle ja penkkiin... vai heti kiinni ja ajais ton 1000km yosit kiinnitettynä ja uusiin säätöihin. Mitä tykkää kone, tai lähinnä venttiilit, käykö kuinka paljon liian laihana...?
Kommentteja kiitos :apua:[/quote]
Pyörän pystyy ajamaan sisään siinä penkissäkin. Valmistajan/maahantuojan ohjeiden mukaan sisäänajoa ei mielestäni kannata tehdä. Netistä löytyy kyllä ohjeetkin sisäänajoon niin penkissä kuin maantielläkin ja hyvät perustelut miksi niiden ohjeiden mukaan kannattaa toimia. Sisäänajosta on puhetta ollut paljonkin eri palstoilla ja muistaisiko joku linkkiä noihin ohjeisiin? Eli periaatteessa vaimentimet vaan kiinni jos ajaa sisään penkissä, muuten pitäisin kyllä vakio piiput sisäänajon ajan. Ala/keskialueella jolla päästöt mitataan on mopo vakionakin suht laihalla ja vaimentimien vaihto paremmin hengittäviin ei ainakaan paranna tilannetta. Niin laihalle en usko kuitenkaan menevän että moottorille vahinkoa tekisi, mutta sen toimintaa voi huonontaa esim. nypytyksen muodossa.[/color]
Edited By Busanaattori on 1173192483