Kirjoittaja PetriK » 07 Huhti 2007, 18:43
Sähköpostissa nousi keskustelu takarenkaan luistamisesta.
Tein netissä useita hakuja aiheesta ja hyvin säädetyllä normaalilla busan alustalla wheelspinillä ei näyttäisi olevan lukuihin käytännön vaikutusta (<1%).
Vaikuttaa siltä että busa on hyvin suunniteltu nimenomaan huippunopeuksia varten ja rakenteelliset muutokset pyörään vaan heikentävät suorituskykyä. Esim jos takapäätä on jatkettu niin sitten tuo wheelspin näyttäisi lisääntyvän.
[color=#000000]Sähköpostissa nousi keskustelu takarenkaan luistamisesta.
Tein netissä useita hakuja aiheesta ja hyvin säädetyllä normaalilla busan alustalla wheelspinillä ei näyttäisi olevan lukuihin käytännön vaikutusta (<1%).
Vaikuttaa siltä että busa on hyvin suunniteltu nimenomaan huippunopeuksia varten ja rakenteelliset muutokset pyörään vaan heikentävät suorituskykyä. Esim jos takapäätä on jatkettu niin sitten tuo wheelspin näyttäisi lisääntyvän.[/color]