Kirjoittaja Kujo » 02 Touko 2005, 19:37
Kiireesti eturattaan koppa auki ja tarkista vetoakselin päässä oleva "kruunu". On kiinni M8 kuusiokolopultilla, joillakin tämä pultti löystynyt, ja kun aikansa löystyy, niin loppujen lopuksi tulee kopasta läpi. Putsaa samalla kopassa oleva anturi, jos metallihippua jäänyt siihen (magneettianturi) -niin voi sekin aiheuttaa hyppimistä.
Jos kopan alla kaikki ok, niin tsekkaa samalla anturin liitin, sijaitsee paisuntasäiliön etupuolella runkopalkin kupeessa, musta kolminapainen liitin. Jos nämä kunnossa, niin mittariston takaa löytyy vielä yksi töpseli, jos sekin ok, niin hämminki anturissa/johdoissa/itse mittarissa.
Ainiin, jos muutkin mittarit esittää temppujaann kannattaa tsekata myös virtalukko. 
[color=#FF7F00]Kiireesti eturattaan koppa auki ja tarkista vetoakselin päässä oleva "kruunu". On kiinni M8 kuusiokolopultilla, joillakin tämä pultti löystynyt, ja kun aikansa löystyy, niin loppujen lopuksi tulee kopasta läpi. Putsaa samalla kopassa oleva anturi, jos metallihippua jäänyt siihen (magneettianturi) -niin voi sekin aiheuttaa hyppimistä.
Jos kopan alla kaikki ok, niin tsekkaa samalla anturin liitin, sijaitsee paisuntasäiliön etupuolella runkopalkin kupeessa, musta kolminapainen liitin. Jos nämä kunnossa, niin mittariston takaa löytyy vielä yksi töpseli, jos sekin ok, niin hämminki anturissa/johdoissa/itse mittarissa.
Ainiin, jos muutkin mittarit esittää temppujaann kannattaa tsekata myös virtalukko. :thumbup:[/color]