Kytkimen suojalaipan asennuksesta

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: Kytkimen suojalaipan asennuksesta

Kirjoittaja 97-1111686490 » 14 Heinä 2005, 11:37

Just olen asentamassa Miksak spesiaalia 05 malliin,jossa olevan oem tiivisteen takana oli ns. sontaa.Ei tuommonen lärpytin ehkäise muutakuin lohkareiden ja murikoiden pääsyä työsylinteriin.
Pirulainen,kun ei meinannu muistaa tuota sanaa "työ"näin kesälomalla :kippis: Piti kattoo sanakirjasta :thumbup:

Kirjoittaja 116-1085420062 » 05 Heinä 2005, 18:40

Fastm8 kirjoitti:Uusissa eli '04-> on Suzukin OEM "suojalaippa" vakiona jo tehtaalta lähtiessä. Se, kuinka hyvin tehdassuoja toimii, ei tietoa. ... '04/'05 mallien omistajat voineen kommentoida toimivuutta. ???

Minäkin luulin, että olisivat laittaneet "oikean" suojan työsylinteriin suutsukitehtaalla vaan se on kyllä melkein tyhjän kanssa. Omassa nollanelkussa oli kumirengaslärpäke estämässä suorat roiskeet ketjulta. Työsylinterin puhtaana pysymiseen siitä ei ollut mitään apuja. :thumbdown:

Miksan kytkinsuojamodi on on must. Työsylinteristä tulee lialta suljettu kotelo ja samalla se tukee sekä ohjaa kytkimen työntötappia - jees. :D

Kirjoittaja purzzi » 05 Heinä 2005, 14:06

No ei siitä kyl juurikaan mitään hyötyä oo...samalla tavalla nesteet mustuu :thumbdown: ...MiksaK-laippa nro 1 :thumbup:

Kirjoittaja 70-1085386739 » 05 Heinä 2005, 13:47

Uusissa eli '04-> on Suzukin OEM "suojalaippa" vakiona jo tehtaalta lähtiessä. Se, kuinka hyvin tehdassuoja toimii, ei tietoa. ... '04/'05 mallien omistajat voineen kommentoida toimivuutta. ???

Ko. OEM suoja (osa no.: 23166-02F20) muuten käy '02 -> . :;):

Tosin tuo MiksaK:n suojamalli on enempi "hi-techia" kuin oem. :thumbup:

Kirjoittaja Sepe » 05 Heinä 2005, 09:04

kapa kirjoitti:mistäs sen suojalaipan saiskaan tilattua? kun ei tahtos ihan tuoretta peliä sotkeen.

MiksaK:lta. MiksaK

Kirjoittaja 107-1119436015 » 05 Heinä 2005, 09:02

mistäs sen suojalaipan saiskaan tilattua? kun ei tahtos ihan tuoretta peliä sotkeen.

Kirjoittaja MGa » 13 Kesä 2005, 23:17

Kujo kirjoitti:
MGa kirjoitti:mullaki oli ilmaamisen kans ongelmii mut sit ku olin saanu sitä mäntää just liikuteltuu sisään ja ulos ni alko pelittään...
minäkin aluksi mietin kummin päin laippa tulee mut oikein meni näköjään.
tietääkö joku muuten miten sen stefan siitä vaihteiston puolelta saa vaihdettuu ku on semmonen ylimääränen

Stefan vaihto vaatii lohkojen avaamisen.
jep niin mäkin päättelin

Kirjoittaja Kujo » 13 Kesä 2005, 14:47

MGa kirjoitti:mullaki oli ilmaamisen kans ongelmii mut sit ku olin saanu sitä mäntää just liikuteltuu sisään ja ulos ni alko pelittään...
minäkin aluksi mietin kummin päin laippa tulee mut oikein meni näköjään.
tietääkö joku muuten miten sen stefan siitä vaihteiston puolelta saa vaihdettuu ku on semmonen ylimääränen
Stefan vaihto vaatii lohkojen avaamisen.

Kirjoittaja sillyflier » 13 Kesä 2005, 09:04

tosta sillyfierin tekstistä vois saada muunkin kuvan kuin kytkimen ilmauksen emännän kanssa ilmattiin.... :O anteeksi likainen mielikuvitus :thumbdown:


Niih... se menee vähän aina hommat sekaisin kun koittaa tehdä kahta asiaa samaan aikaan... :laugh:

Kirjoittaja MGa » 12 Kesä 2005, 00:58

mullaki oli ilmaamisen kans ongelmii mut sit ku olin saanu sitä mäntää just liikuteltuu sisään ja ulos ni alko pelittään...
minäkin aluksi mietin kummin päin laippa tulee mut oikein meni näköjään.
tietääkö joku muuten miten sen stefan siitä vaihteiston puolelta saa vaihdettuu ku on semmonen ylimääränen

Kirjoittaja böltsi » 11 Kesä 2005, 19:32

tosta sillyfierin tekstistä vois saada muunkin kuvan kuin kytkimen ilmauksen emännän kanssa ilmattiin.... :O anteeksi likainen mielikuvitus :thumbdown:

Kirjoittaja Peltsi » 24 Tammi 2005, 15:26

Kiitän Miksa ohjeistuksesta! hain juuri moponi sieltä Jkl:n Kuvalta ja markkinoin sinne, laippaasi! anoin heille myös yhteystietosi! Sais vain tuon sun loistavan "tuotteesi" ny markinoitua muuallekin kuin ainoastaan tänne meidän "sisäpiirille". kyl tuolla keksinnöllä olisi suotavaa tienata vähintäänkin "bensarahat"!

Kirjoittaja 77-1085415839 » 24 Tammi 2005, 14:29

purzzi kirjoitti:Tuli tossa mieleen,että kuinkahan paljon sitä paskaa oikein pääsee tonne vaihdelaatikkoon? ???
Eihän se kovin kummonen tiiviste oo tossa lohkon kyljessä...
Luulisin että ei sitä paskaa kuitenkaan sinne vaihteistoon pääse sinne menevä akseli on kuitenki pintaalaltaan niin paljo pienempi mitä se työsylinterin mäntä että se stefa kyllä putsaa sen akselin niin ettei hiekka ym. töhnä pääse läpi.

Kirjoittaja 77-1085415839 » 24 Tammi 2005, 14:23

Peltsi kirjoitti:Ajatteli minäkin asennella tälle viikkoa tuon miksan laipan paikoilleen joten kysymys kuuluu, miten päin se tulikaan asentaa... kumi-stefa moottoriin vaiko jarrusyldeen päin? 24tkm huollossa on asenneltu uudet litkut ja tiivari takuuseen, joten pystyihän sen laipan heittää paikoilleen ilman jarrunesteisiin koskematta?
Juu Laippa on tarkoitus asentaa niin että se stefa näyttää konetta päin.

Nesteitä ei tartte laskea ulos, irroitat vaan ne kaks kuuskolo ruuvia joilla se sylinteri on kiinni ja vaihdat niiden tilalle paketissa tulleet vähä pidemmät versiot.
:thumbup:

Kirjoittaja purzzi » 24 Tammi 2005, 14:00

Tuli tossa mieleen,että kuinkahan paljon sitä paskaa oikein pääsee tonne vaihdelaatikkoon? ???
Eihän se kovin kummonen tiiviste oo tossa lohkon kyljessä...

Ylös