Kirjoittaja jokkebusa » 05 Loka 2004, 20:41
...eli onkohan busakin jo vit....nut tulevaan talveen sitäpaljon, että teki toistamiseen tenät ku piti käyntiin höräyttää häntä !
nimittäin tos pari viikkoa sitten haluttomuus lähteä lenkille imeni aitona eka kerran. boaa...boaa..sanos startti muutaman kerran, eikä minnekään ilman apukaapelointia saabikkaasta. sit kyllä hyrähti ku oli hetken käynyt. latausjännite on yli 14 voltagee, joten sen puolen pitäisi kyllä pelata. tänään sama homma uusiksi ku piti vähän pöräyttää tallissa niinku muodon vuoksi...
semmonen laturi, jossa on muka jotain järkeäkin ( kolme lediä: kytkentä okoo, lataan, ja täynnä merkkivalot ) ilmotti että ähkyä olisi, eikä tarvii ladata laisinkaan !
02 mallihan toi mun busse on, ja jouduin jo viime keväänä uusiin siihen akun talven seisoskelun jälkeen. niin oli patteri kuallu, ettei vironnu millään konstin. ja akkuakaupan setä sano, että nää ns.huoltovapaat kondensaattorit, joissa se happolitku imeytetään niihin kuiturätteihin siellä kennojen ympärillä, ne ei juur virkoo koomastaan jos ihan tyhjiksi pääsevät. en tiiä oiskos toi defan hälläri tappana sen akun, vaikka sen hälynkin pitäis mennä jonkinmoiseen ultrasäästeliääseen koisiintatilaan kun ei pidempiin hetkiin pyörää pidellä.
niin tai näin, tuli mieleen et olikhan just noissa 02 malleissa nuita starttiropleemeita. kas kun oikeen nuukaan muistelen, niin semmonen lievä käyntiinlähtöhaluttomuus tuota on saattanna vaivata jo aiemminkin. pyöritti kyllä, mut piiiiitkään piti sahata notto virkosi pörisemään. niinhän siinä nimittäin käy jos startti impaa kaikki ämpeerit sieltä akusta, niin just mitään ei jää enää sinne sytkäpuolelle. eikä silloin tykkää ollenkaan käynnistyä...
startista löysin seuraavat merkinnät 31100-24F01 sekä 22800-8481 ja vielä semmosen kohokirjuutuksenkin kun 2D1
mallihan on virallisesti GSX1300R-A11112/1299 ja valmistenotuli
on JS1A1111200113466.
käyttö : yksityinen...
korirakenne: avo....=)
nii et miks noi kaikki diiteilit tänne tuuppasin. no kas, toi busaproffafastis tarvii noi tiedot, että se voi viimeistään puolen tunnin kuluttua vastata oliks nää ju just niitä ongelmastartteja vai ei...=) ei maar, hatunnostoa fastikselle ihan vilpittömästi monistakin tiedonjyväsistä, joita tälle foorumille on heitellyt ! ja kyll minä koitan itekkin noita muuatamia saitteja kolailla, mut toki kaikki apu kelpaa käännöstöissä. jotenkin muistaisin et noi rimpulastarttien esiintyminen ois jossain saitilla kartoitettu nimenomaan johonkin valmistusnumerosarjoihin kuuluviksi...
eihän se ois huono exacttieto jäädä tännekään kellumaan, jos joku muukin vaikka joutuis joskus viel tän saman ropleemin kans painiin..! ei muut ku kiitoskia vaan jo etukäteen...=)
[color=#0000FF]...eli onkohan busakin jo vit....nut tulevaan talveen sitäpaljon, että teki toistamiseen tenät ku piti käyntiin höräyttää häntä !
nimittäin tos pari viikkoa sitten haluttomuus lähteä lenkille imeni aitona eka kerran. boaa...boaa..sanos startti muutaman kerran, eikä minnekään ilman apukaapelointia saabikkaasta. sit kyllä hyrähti ku oli hetken käynyt. latausjännite on yli 14 voltagee, joten sen puolen pitäisi kyllä pelata. tänään sama homma uusiksi ku piti vähän pöräyttää tallissa niinku muodon vuoksi...
semmonen laturi, jossa on muka jotain järkeäkin ( kolme lediä: kytkentä okoo, lataan, ja täynnä merkkivalot ) ilmotti että ähkyä olisi, eikä tarvii ladata laisinkaan !
02 mallihan toi mun busse on, ja jouduin jo viime keväänä uusiin siihen akun talven seisoskelun jälkeen. niin oli patteri kuallu, ettei vironnu millään konstin. ja akkuakaupan setä sano, että nää ns.huoltovapaat kondensaattorit, joissa se happolitku imeytetään niihin kuiturätteihin siellä kennojen ympärillä, ne ei juur virkoo koomastaan jos ihan tyhjiksi pääsevät. en tiiä oiskos toi defan hälläri tappana sen akun, vaikka sen hälynkin pitäis mennä jonkinmoiseen ultrasäästeliääseen koisiintatilaan kun ei pidempiin hetkiin pyörää pidellä.
niin tai näin, tuli mieleen et olikhan just noissa 02 malleissa nuita starttiropleemeita. kas kun oikeen nuukaan muistelen, niin semmonen lievä käyntiinlähtöhaluttomuus tuota on saattanna vaivata jo aiemminkin. pyöritti kyllä, mut piiiiitkään piti sahata notto virkosi pörisemään. niinhän siinä nimittäin käy jos startti impaa kaikki ämpeerit sieltä akusta, niin just mitään ei jää enää sinne sytkäpuolelle. eikä silloin tykkää ollenkaan käynnistyä...
startista löysin seuraavat merkinnät 31100-24F01 sekä 22800-8481 ja vielä semmosen kohokirjuutuksenkin kun 2D1
mallihan on virallisesti GSX1300R-A11112/1299 ja valmistenotuli
on JS1A1111200113466.
käyttö : yksityinen...
korirakenne: avo....=)
nii et miks noi kaikki diiteilit tänne tuuppasin. no kas, toi busaproffafastis tarvii noi tiedot, että se voi viimeistään puolen tunnin kuluttua vastata oliks nää ju just niitä ongelmastartteja vai ei...=) ei maar, hatunnostoa fastikselle ihan vilpittömästi monistakin tiedonjyväsistä, joita tälle foorumille on heitellyt ! ja kyll minä koitan itekkin noita muuatamia saitteja kolailla, mut toki kaikki apu kelpaa käännöstöissä. jotenkin muistaisin et noi rimpulastarttien esiintyminen ois jossain saitilla kartoitettu nimenomaan johonkin valmistusnumerosarjoihin kuuluviksi...
eihän se ois huono exacttieto jäädä tännekään kellumaan, jos joku muukin vaikka joutuis joskus viel tän saman ropleemin kans painiin..! ei muut ku kiitoskia vaan jo etukäteen...=)[/color]