Pro-oiler

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: Pro-oiler

Kirjoittaja mooonman » 31 Heinä 2016, 09:58

Mulla pro-piler ollu uudesta saakka (2012). Nyt viides kesä menossa 60000 mittarissa, orkkis ketjut ja rattaat ja vielä ihan hyvän näköiset. Öljynä käyttänyt 75/90 EP peräöljyä. En kyllä antais tuota laitetta pois. :thumbup:

Kirjoittaja TJJ » 13 Heinä 2016, 16:40

Mun piti ainkin siirtää maa akulle, että sai EMI:t pois.

Kirjoittaja armoton83 » 13 Heinä 2016, 10:10

Ongelmia pro oilerin kanssa!

Kyseessä gen1 vm 05, Oilerin asennuksessa EMI testi on häiriöitä täynnä ja nopeusmittari elää omaa elämää, tai ei elä ollenkaan. Virta ja maa on otettu takavalolta, sekä nopeussignaali jäähdytysneste säiliön vieressä olevasta pinkistä johdosta(musta 3 napaine liitin).. Mitähän hellettä ton kanssa tekis?

Kirjoittaja sam77 » 03 Kesä 2015, 14:11

Löytyiskö pk-seudulta ihmistä joka osaa säätää pro-oileria?

Mulla tuli pyörän mukana ko. laite ja sotkee perää mun mielestä liikaa :angry:

Kirjoittaja same » 03 Kesä 2015, 08:54

GPS anturilla, niin otetaanko virta ja maa takavalolta?

Kirjoittaja Pepe » 20 Kesä 2014, 07:05

BuSami kirjoitti:No nythän se Pablo on keksinnön tehnyt; gps-ohjaus Pro-oileriin :1087 KLOX, onko jollain jo moisesta laitteesta kokemusta?
Pelittää. Ihan niin taakse piti laittaa kuin vain sai, toimii laukunkin alta. Välillä menee vähän pitempi matka ennenkuin löytää signaalin.

Kirjoittaja PRM75 » 20 Kesä 2014, 02:57

Ei vielä mutta kunhan rasvari tulee ja saan asennettua paikoilleen ni sitten on kokemusta kun otin sen tuolla gps-ohjauksella..

Kirjoittaja BuSami » 22 Heinä 2013, 04:51

No nythän se Pablo on keksinnön tehnyt; gps-ohjaus Pro-oileriin :1087 KLOX, onko jollain jo moisesta laitteesta kokemusta?

Kirjoittaja martti » 06 Tammi 2011, 11:50

No sieltä nopeusanturilta (eturatas) olikohan väri pinkki,piikkirohmo taisi olla mukana paketissa,muistakaa maadoitus tehä huolella,muuten öljyä suoltaa kaikki paikat täyteen,perusasetus kannattaa laittaa hiukka pidemmälle ketjulle mitä busassa on ni asetusta voi pitää muullakin kun ykkösellä ja kakkosella ja renkaanvaihtajalle pittää muistaa sannoo moisesta laitteesta,ite oon ollu hyvinkin tyytyväinen :cool:

Kirjoittaja 77-1280483556 » 06 Tammi 2011, 11:29

TJJ kirjoitti:Nostetaan vanhaa ketjua. Nyt kun pitäis siirtää pro-oiler vanhasta tulevaan genkakkoseen, niin olisiko vinkkiä mistä nopeusmittarin signaalin piuhan löytäisi&tunnistaisi?
Itse painiskelen tän samaisen asian kanssa. Pukki tuppas tuomaan pro oilerin.

Kirjoittaja TJJ » 31 Heinä 2010, 15:43

Nostetaan vanhaa ketjua. Nyt kun pitäis siirtää pro-oiler vanhasta tulevaan genkakkoseen, niin olisiko vinkkiä mistä nopeusmittarin signaalin piuhan löytäisi&tunnistaisi?

Kirjoittaja Wyfell » 05 Kesä 2007, 17:19

Onko jollakin kokemuksia Scottoilerista vs. Pro oiler? Scottihan tiputtelee öljyä painovoiman voimalla säädettävän venttiilin/suuttimen läpi. Kai? Pro oilerissa öljy ilmeisesti annostellaan ajonopeuden mukaan. Onko sitten käytännön eroa? Luulisi, että pro oiler pitää vanteen puhtaana ja silti ketjut riittävässä rasvassa. Hinnan eroa on jonkun verran Scottin hyväksi.

Kirjoittaja Quadron » 05 Kesä 2007, 16:46

Louisilla näyttää muuten olevan Scottoiler tarjouksessa 116,95..

Linkki --->täsä

Kirjoittaja 67-1175770372 » 05 Kesä 2007, 11:32

Mitä jos porukalla tilattais 12 kpl niitä Looppeja? Saa seittämän hinnalla
Ken hoitaa tilauksen, ei osallistu postikuluihin??

Kirjoittaja TJJ » 10 Touko 2007, 17:41

Lykkäsin maajohdon pablon suosituksesta takavalon maapiuhaan, sillä ongelmat loppu. Tosin tänään huomasin, että rek.kilven valo ei pala.. :angry:

Ylös