Flektin anturia....

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: Flektin anturia....

Kirjoittaja BussiJussi » 01 Loka 2006, 14:37

Tässä kuva siitä anturista.

Ja näillä eväillä pitäs lämpöjen pysyy kurissa, tourinki ajossa!


:p :p

Kirjoittaja 114-1132394188 » 28 Syys 2006, 22:48

OK !KIITOS :kippis:

Kirjoittaja BussiJussi » 28 Syys 2006, 20:17

redxeye kirjoitti:saako busiin ohkasempi kansi pahvi?saako sillä lisää tehoa ja kuinka paljon?toimiiko:O

Yritin vuosi sitten metsästää, EI saa!! Joskus oli onnistuttu tilaamaan jostai jenkkifirmasta, mut yleensä oli tullut normaali tiiviste! Kyllä se aika pieni vaikutus ohuemmalla kannentiivisteellä. Vähänhän siinä ajotuskin muuttuu.(tarttis säätä ajotus) Olis enempi apua, jos ois sitte säädettävät nokkapyörät, ja säätäs ajoitukset kohdilleen korkeemmille puristuksille! Kysy Suomen mp palvelusta, jos edelleen kiinnostaa!i
Suomen MP-Palvelu
Osoite: Karvaamokuja 4
00380 HELSINKI
Puhelin: 09-22432727



:p :p

Kirjoittaja 114-1132394188 » 28 Syys 2006, 12:37

saako busiin ohkasempi kansi pahvi?saako sillä lisää tehoa ja kuinka paljon?toimiiko:O

Kirjoittaja 112-1115653992 » 27 Syys 2006, 23:42

minkä ihmeen takia tollasista asioista täytyy valehdella?jättää asiat kokonaan kertomatta jos ei totuutta pysty sanomaan.

mutta mutta..käytettäessä 13:1 ruttusia mäntiä ja palotilat kaivettuina rutut laskee....ja asian saamiseksi taas balanssiin kantta täytys laskea,mutta siinähän ei oo tarpeeksi varaa(seetirenkaitten takia) ja ryhmää laskemallakaan ei homma onnistu korkeapuristemäntiä käytettäessä.....(ja muutenkin järjetöntä pilata ryhmää laskemalla)eli lopputuloksen voi jokainen päätellä ihan itse. :kusi:

Kirjoittaja Fastard » 27 Syys 2006, 23:01

Kirjoittaja BussiJussi » 27 Syys 2006, 20:29

tetsa kirjoitti:tietenkin toinen flekti vielä lisäksi jos anturin vaihto ei tyydytä.

Nyt sitte pitäs modata toinen flekti paikoilleen!! Kokemuksii??

Kirjoittaja 107-1089231881 » 26 Syys 2006, 23:29

pete1 kirjoitti:hmm..hmmm enpäs viisastelekkaan...mutta muistaakseni sanoit että tämän kesän versiossa rutut ois n.12.2:1 muistanko väärin?(palotilat ainaki kaivettu auki)

ja jos tuonne 13:1 mennään niin ongelmat TAKUULLA lisääntyy :(
jamppa muistanee ton agon rutunkin tarkemmin,kannen tekijänä ??? 13:1 männät+palotilat auki=??

totuudesta on helpompi oppia ja valita omat ratkaisunsa itse kunkin :arskat:
Hmm.. kaikkee ei välttämättä ookkaan kerrottu ???
Mä vain oikeesti tiedän mitä noi rutut on :shocked: :D

Kirjoittaja BussiJussi » 26 Syys 2006, 19:42

No, niin..... Honda Accord 2,2 1995===> flektin anturi käy! 88-93 asteinen... Tarkoittaa varmaan jotain toi asteluku. Mut kierteelle käy, käytännön kokemuksia sitte joskus, kun pyörä nipussa.


:p :p

Kirjoittaja 112-1115653992 » 24 Syys 2006, 01:54

hmm..hmmm enpäs viisastelekkaan...mutta muistaakseni sanoit että tämän kesän versiossa rutut ois n.12.2:1 muistanko väärin?(palotilat ainaki kaivettu auki)

ja jos tuonne 13:1 mennään niin ongelmat TAKUULLA lisääntyy :(
jamppa muistanee ton agon rutunkin tarkemmin,kannen tekijänä ??? 13:1 männät+palotilat auki=??

totuudesta on helpompi oppia ja valita omat ratkaisunsa itse kunkin :arskat:

Kirjoittaja Kujo » 23 Syys 2006, 20:40

...ja se alkuperäinenkin flekti sopii pikku muutoksilla myös oikealle puolelle. Mutta kummastuttaa nuo lämpöongelmat, eihän niitä pitäisi esiintyä alle 300rwhp busissa vielä laisinkaan?

Kirjoittaja tetsa » 23 Syys 2006, 20:39

:pääseinään:



Edited By tetsa on 1159034242

Kirjoittaja Kekku » 23 Syys 2006, 20:28

Laitatteko sitte civikin merkitkin taakse?



Osta:
http://www.revotec.com/electronicfansleds/electronicfancontroller.htm

Tuolta:
http://www.autoracing.fi/

Se jäähdyttäjän tuloletkuun ja ohjaamaan 2 flektiä, voi ite säätää koska lähtee pyörii, 70-120 astetta muistaakseni, ainaki 600:sen flekti jossa ei teräskehikkoa mahtuu oikealle puolelle vaikka ois jäähtytintä siirretty taaksepäin.

Lopputulos: 2 automaatti flektiä joista toinen lukee jäähdyttäjälle tulevaa vettä, toinen jäähdyttäjästä lähtevää.

Yksinkertaista.

Kirjoittaja tetsa » 23 Syys 2006, 18:56

Varmaan tulis hyvä kun laittas civikin anturan t-kappaleella paluuletkuun ja se ohjais omaa pro-muzzy ropelii. Tonnisen toiseks omalla kytkimellä et vois laittaa ennen kaupunkia jo jauhaa.

Kirjoittaja Agostini » 23 Syys 2006, 17:58

Mulla pakkaa nouseen mopon lämmöt jo Suomen maassakin.(ainakin männä suvena)...saatikka ku penkitettiin...huhhuuh...
Flektin muutos kiinnostaa siis muakin....13 ruttusta löytyy meinaan.

:mopo: :unclesam:

Ylös