Mikä liitin?

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: Mikä liitin?

Kirjoittaja RHead » 25 Elo 2006, 20:58

BussiJussi kirjoitti:Cordona kytketään PC:n, ja siinä saa säädettyy katkoajan, ja rpm:n, missä alkaa toimii!! Mulla säädetty toimimaan 6000rpm:stä ylöspäin. Eli normi ajossa voi vaihtaa kytkimen kaa. Rhead osaa varmaan paremmin neuvoo tota proboost systeemii?!


:p :p

En osssoo.. Mie ajoin se toimi niin kun piti eli painan vaihdevipua kiihdyksessä alas ja isompi sisään ilman mittään.. Ja voihan tuohon väliin laittaa se kytkimen jos ei halua käyttää shifteriä koko ajan..




Edited By RHead on 1156528763

Kirjoittaja BussiJussi » 25 Elo 2006, 19:24

Cordona kytketään PC:n, ja siinä saa säädettyy katkoajan, ja rpm:n, missä alkaa toimii!! Mulla säädetty toimimaan 6000rpm:stä ylöspäin. Eli normi ajossa voi vaihtaa kytkimen kaa. Rhead osaa varmaan paremmin neuvoo tota proboost systeemii?!


:p :p

Kirjoittaja Sepe » 25 Elo 2006, 17:03

BussiJussi kirjoitti:
jarim kirjoitti:Mitenkäs se Bussijussi asiaa selitti... olikohan että niin kauan kuin täyskaasukiihdytyksessä 5->6 vaihto onnistuu niin katkoaikaa lyhennetään, sitten kun ei enää toimi niin vähän taaksepäin ja se on siinä? Kannattaa varmistaa, erittäin vahvaa mutua... :D

JOOO! Katkoaikaa lyhemmäs, kunnes ei ota 6.vaihdetta, vähän takas, ja a`vot! Yritin selvittää asiantuntijoilta asiaa. KAIKKI oli sitä mieltä, että pyörä/kuski kohtainen juttu. Mulla Cordonan sifteri, jossa 65millisekunttii (RUISKUN) katkoaika, ja toimii. Pikku vaihteilla vois olla lyhempi katkoaika, isoilla pykälillä vaihtaa hienosti. Kun ei tota racingia oo tullut harrastettuu, annan olla noin. Huomioi radalla, että vaihtaa TOSI terävästi. Mulla lyhemmillä välityksillä, 1=>2 vaihdossa irtoo pito, tai alkaa keulii...
Mites Jussi oot sen kytkimen (polkimen) säätänyt, eli missä vaiheessa katkasee? Lähdetään tosta liikkeelle ja sit aletaan katsomaan aikaa. Onko siinä Cordonassa kytkin että normaalit vaihdot kytkimen kanssa onnistuu ilman sammumista?

Kyllä mä olen PIHALLA! :D

Kirjoittaja BussiJussi » 25 Elo 2006, 16:38

jarim kirjoitti:Mitenkäs se Bussijussi asiaa selitti... olikohan että niin kauan kuin täyskaasukiihdytyksessä 5->6 vaihto onnistuu niin katkoaikaa lyhennetään, sitten kun ei enää toimi niin vähän taaksepäin ja se on siinä? Kannattaa varmistaa, erittäin vahvaa mutua... :D
JOOO! Katkoaikaa lyhemmäs, kunnes ei ota 6.vaihdetta, vähän takas, ja a`vot! Yritin selvittää asiantuntijoilta asiaa. KAIKKI oli sitä mieltä, että pyörä/kuski kohtainen juttu. Mulla Cordonan sifteri, jossa 65millisekunttii (RUISKUN) katkoaika, ja toimii. Pikku vaihteilla vois olla lyhempi katkoaika, isoilla pykälillä vaihtaa hienosti. Kun ei tota racingia oo tullut harrastettuu, annan olla noin. Huomioi radalla, että vaihtaa TOSI terävästi. Mulla lyhemmillä välityksillä, 1=>2 vaihdossa irtoo pito, tai alkaa keulii...

Kirjoittaja jarim » 24 Elo 2006, 21:26

Mitenkäs se Bussijussi asiaa selitti... olikohan että niin kauan kuin täyskaasukiihdytyksessä 5->6 vaihto onnistuu niin katkoaikaa lyhennetään, sitten kun ei enää toimi niin vähän taaksepäin ja se on siinä? Kannattaa varmistaa, erittäin vahvaa mutua... :D

Kirjoittaja Sepe » 24 Elo 2006, 21:13

Sepe kirjoitti:Vaan mitenkäs tuo pitäisi säätää?
Missä vaiheessa pitäisi katkaista sytytys?
Onko teillä joku kytkin millä tuo on ohitettu?

Oi arvon tietäjät kertokaas nyt. Vai onko nämä sitä hiljaista tietoa?? ???

Kirjoittaja PetriK » 23 Elo 2006, 23:10

Sepe kirjoitti:
PetriK kirjoitti:muistaakseni +12v, käyntijännite, ja polttoainepumpun releen ohjaushan tuossa ovat. Taitaa myös eculle tulla oranssivalkoinen refejännite takaisin tuota kautta. Ei sillä sytkää katkota, vaikka saakin pyörän seis kun ottaa piuhan pois.

Onkos sulla -03 tai uudempaa johdotuskaaviota? Tuota liitintä ei meinaan noissa vanhemmissa malleissa ole.
joo löytyy jostain tuolta ryhmästä, postaisin sinne alkuvuodesta manuaalin liitteet aina K5 malliin saakka...

Kirjoittaja Sepe » 23 Elo 2006, 21:57

Dodii. Nyt sitten on sifteri kytketty. Laitoin siihen oranssivalkeaan joka tulee sammutusnapilta ja menee sitten puolille.
Vaan mitenkäs tuo pitäisi säätää?
Missä vaiheessa pitäisi katkaista sytytys?
Onko teillä joku kytkin millä tuo on ohitettu?
Ja sitten kaikkea muutakin saa tarinoida mitä tuuningtero ei osaa kysyä. :D

Kirjoittaja Sepe » 23 Elo 2006, 19:32

PetriK kirjoitti:muistaakseni +12v, käyntijännite, ja polttoainepumpun releen ohjaushan tuossa ovat. Taitaa myös eculle tulla oranssivalkoinen refejännite takaisin tuota kautta. Ei sillä sytkää katkota, vaikka saakin pyörän seis kun ottaa piuhan pois.
Onkos sulla -03 tai uudempaa johdotuskaaviota? Tuota liitintä ei meinaan noissa vanhemmissa malleissa ole.

Kirjoittaja Sepe » 23 Elo 2006, 19:30

Kujo kirjoitti:Mikä shifteri? -Jos meinaat normaalia sytkänkatkoa asentaa, niin luulenpa, ettei mikä tahansa oranssivalkea käy tarkoitukseen.
No se proboost versiohan tuo on. Miten sä ne olet laittanut?

Kirjoittaja PetriK » 23 Elo 2006, 19:02

muistaakseni +12v, käyntijännite, ja polttoainepumpun releen ohjaushan tuossa ovat. Taitaa myös eculle tulla oranssivalkoinen refejännite takaisin tuota kautta. Ei sillä sytkää katkota, vaikka saakin pyörän seis kun ottaa piuhan pois.



Edited By PetriK on 1156348986

Kirjoittaja Kujo » 23 Elo 2006, 18:25

Mikä shifteri? -Jos meinaat normaalia sytkänkatkoa asentaa, niin luulenpa, ettei mikä tahansa oranssivalkea käy tarkoitukseen.

Kirjoittaja Sepe » 22 Elo 2006, 21:47

Mikä tuo liitin on?

Kuva

Pitäis löytää jostain helposta kohdasta oranssi/valkoinen johto jolla saisi tuota sytkää pätkittyä. Vaan mistä? Tuohan olisi helposti saatavilla vaan kelpaako?

Ylös